• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [g2g, slaaplekker iedereen!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ Goodnight]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Bedenkelijk zette ik het inmiddels lege glas terug op de bar, toen Alex verdween. Ik volgde hem even met mijn ogen, en keerde me daarna weer weg van hem. Pas toen merkte ik op dat Dean erbij was komen staan.
    'Hee, tijger,' grinnikte ik, en streek mijn lange haar uit mijn gezicht. Ik tikte weer even op de bar, waarna ik de aandacht van Michael alweer te pakken had.
    'Iemand nog iets?' vroeg ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Slaap lekker (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Wat is er?' Hoorde ik Alex plots vragen. Ik verstarde eventjes, maar herstelde mezelf toen snel. 'Niks, ik heb gewoon zin om even lekker dronken te worden', zei ik met een gemaakte glimlach. 'Maar bedankt dat je zo bezorgt om me bent', zei ik er nog snel achteraan. Hij knikte wat en keek me nog wat wantrouwend aan. 'Maar ik ga dansen!' Riep ik snel. Goedzo Eve en weer loop je voor je problemen weg.
    Door de drank voelde mijn lichaam aan alsof het licht in de brand stond. Ik vond het een heerlijk gevoel. Dat gevoel liet me altijd al mijn emoties even vergeten en het liet me genieten van het moment. Één van mijn favoriete dansnummer werd gedraaid. Hangover van Tiao Cruz. Ik zong het lied luidkeels mee terwijl ik mezelf helemaal liet gaan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:54 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dean James Sadler

    'Hello sexy,' grinnikte Amelia. "Oh here's my smexy," lachte ik terug. Ik nam het drankje dat ik net besteld had en dronk ervan. Ik zorgde er even voor dat de bandjes rond mijn armen goed zaten, en keek toen weer naar Amelia.

    [Voel me humorloos vandaag. x'D En slaapwel!]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:53 ]


    Take me to wonderland

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    'Veras me maar schat.' zei ik toen tegen Cherelle. Ik keek even om me heen. Maar zag niemand bijzonders Damn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Slaap lekker iedereen, ik denk dat ik zo ook maar eens moet gaan. Want ik moet ook nog geschiedenis leren, maar ik ben een uitsteller dus ik ga nog niet weg...]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:56 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ Same here, maar ik ga nog niet. ]

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    'Here's my smexy.' lachte Dean terug. 'Zullen we gaan dansen?' vroeg ik toen maar. 'Het is kinda rustig.' zei ik toen grinnikend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Slaaplekker !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mede-uisteller, jeah :'D

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    'Twee Cosmopolitan, Mike,' zei ik, en het duurde niet lang voor ik de cocktails kreeg. Ik schoof die van Amelia naar haar toe, en keek vanonder mijn lange, donkere wimpers vragend op naar Michael. Een grijns verscheen op zijn gezicht.
    'Van het huis, schoonheid.'
    Ik schonk hem een bescheiden glimlachje, en draaide me vervolgens weer van hem weg met het glas in mijn handen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dean James Sadler

    'Zullen we gaan dansen?' "Hold on," ik stak een vinger op als teken dat ze even moest wachten en dronk toen mijn glas leeg. "Nu kunnen we gaan dansen," grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    'Still loving you babe.' lachte ik nadat ze het drankje zoals Michael zei van het huis kreeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Toevoeging.]

    Met mijn drankje in mijn handen liep ik naar de dansvloer met Dean. 'Tonight we're gonna party hard !' gilde ik over de muziek heen. Mijn stem zou morgen vast en zeker dood zijn net als alle andere dagen maar dat boeit me as usual totaal niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lang leve het uitstellen.
    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik zuchtte even diep en na enkele nummers verliet ik uitgeput de club. Ik liep naar buiten en ik ging op de rand van de fontein zitten. Snel viste ik een sigaret uit mijn pakje sigaretten en stak ik hem aan.
    Ik staarde voor me uit en ik inhaleerde diep. Waarna ik de rook weer in kleine kringetjes uitblies. Het ontspande me enorm.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.