• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Jason
    'Dat zei Fay.' Zei grinnikend toen ik zijn rillingen voelde. Ik kon geen emoties voelen alleen voor als je hart sneller ging.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé ~ Lucht

    'Oké,' zeg ik terwijl ik het al meer begin te begrijpen. 'Waarom laat je haar niet gewoon gaan?' vraag ik dan terwijl ik over mijn schouder gebaar naar Madison.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:01 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    Hij maakte streelbewegingen over mijn rug en lichaam en ik begon zacht te kreunen. Mijn vingers waren nog steeds verstrengeld met die van Fáilte en ik voelde zijn warmte. Ik voelde me diep vanbinnen alsof ik zijn aanraking nodig had om te blijven leven. Onze tongen waren weer verstrengeld geraakt in een liefdesspel en ik voelde me steeds warmer worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    Ik spring zonder nadenken naar beneden waardoor een paar stenen de lucht in schieten. Als ik beneden kom ontstaat er een grote muur door mijn voeten die hard neerkomen. "Woopsie ?" zeg ik met een doodonschuldig gezicht.

    Quinn

    Ik schrik van stenen die rondvliegen en laat al het water vallen dat ik het laatste halfuur in mijn macht had. Ik laat het allemaal vallen waardoor het water doostroomt naar de anderen. Ik haalde mijn schouders op en bevroor het. Eens kijken hoeveel mensen er over zouden vallen.

    [Osps Jason moest dat zeggen sorry. Jason zei zatteren Zendé. Ik ben bloem 0-0]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alouette

    Ik zie Jason staan en loop naar hem vanaf achter. Direct blijf ik staan. Trilling, kut. Nouja, het bleef leuk. Ik stapte rustig verder en sloeg mijn armen om zijn middel. "Boe" zei ik geamuseerd.

    HurtedHeart schreef:
    [Osps Jason moest dat zeggen sorry. Jason zei zatteren Zendé. Ik ben bloem 0-0]

    Zatteren? Jij bent bloem? Oké, nu kan ik je helemaal niet meer volgen. :S


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fáilte

    Ik hunkerde naar de aanrakingen van Celeste en het was een vereiste geworden voor me om Celeste te blijven aanraken. Ik kon en mocht haar niet loslaten. Haar warmte voelde zo goed aan, alsof mijn lichaam dan in een soort roes verkeerde. Ik wilde haar niet kwijt, ik wil haar laten weten hoeveel ik van haar hield. Ik begon heviger te zoenen, onze tongen konden het goed met elkaar vinden. Ik snoof haar perfecte geur op, en voelde me opgewonden.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Ik wilde niet meer wegbreken van zijn kus, van zijn aanrakingen, van zijn... ik weet niet precies wat, maar Fáilte was een soort deel geworden van mij en dat deel kon ik niet missen. Dus ik besloot hem voor heel lang - misschien zelfs wel voor altijd - dicht tegen me aan te houden. Mijn hand gleed naar zijn broek en ik wilde deze openmaken, maar het lukte niet en ik gromde een beetje onder het zoenen door.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Wanneer ze mijn broek wilde opendoen, stopt ik met kussen en nam haar hand vast. Ik keek haar aan. "Mijn benen zijn nou niet meteen de mooiste," doelde ik op de littekens. Niemand had ze ooit gezien.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik gromde, en boende de tranen van mijn gezicht. Ik loop naar de badkamer, en xzorg ervoor dat er niks te zien is van het huilen. Als ik klaar ben, trek ik een simpele outfit aan. Daarna liep ik naar buiten, en ging op zoek naar Ryan.


    El Diablo.

    [Kut, waarom haat Polyvore mij ? Ik heb al maanden dat ik een wit scherm krijg en niets zie ....]

    Celeste
    Ik kijk hem recht aan op het moment dat hij tegen mij praat. Aandachtig luister ik en ik geef hem eerst een zacht kusje op zijn lippen nadat hij klaar is met praten. "Lieve schat, we hoeven dit niet te doen weet je, het moet ook jou keuze zijn en niet alleen die van mij. Weet wel dat, als je ervoor kiest, dat ik niet anders of raar naar je ga kijken. Je bent gewoon zoals je bent. En ik houd van je. Ook al heb ik met veel jongens geflirt, jij hebt mijn hart en ik heb ook als enigste de woorden tegen jou gezegd." Er kwamen kleine tranen in mijn ogen maar niet door wat ik heb meegemaakt maar doordat ik het zo erg vindt voor Fáilte. Hell, ik zou alles van mezelf opgeven als Fáilte maar gelukkig kon zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ryan
    Hel, wat was die meid een wervelwind. Ik kon niet alles volgen en mijn ogen werkte volgens mij ook niet echt mee, maar Alyson was weg. Naar haar kamer. Ik slofte richting een boom en ging hier tegenaan liggen. Het zou een goed idee zijn om haar niet te storen aangezien ze vast tijd nodig heeft. Ik wist niet eens wat ze wilde. Ik deed mijn ogen dicht en wachtte. Ik widt alleen niet waarop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.