• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Fáilte

    "Lieve schat! Wat is er? Had je een nachtmerrie?" Ik hijgde nog snel en kort achter elkaar. "J...ja, dat kun je wel zeggen," stamelde ik en er gleden nog steeds zweetdruppels over mijn gezicht. Celeste probeerde me af te koelen met haar waterkracht, en ik nam haar zachtjes beet bij haar onderarm. "Ik zal nooit je hart breken," zei ik zacht.


    Take me to wonderland

    Celeste
    "J...ja, dat kun je wel zeggen," stamelde hij en ik keek paniekerig naar hem, maar toen hij mij bij mijn onderarm pakte, zachtjes, bedaarde mijn blik en keek ik wat kalmer naar hem. "Ik zal nooit je hart breken," hoorde ik hem zacht zeggen en het leek wel alsof zijn blik op breken was. "W-wat?" Heeft dit met mijn droom te maken, weet hij er wat van? Nee, tuurlijk niet, dat zou raar zijn... toch? "Liefje, wát heb je gedroomd?" vroeg ik hem toen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Liefje, wát heb je gedroomd?" Ik zuchtte kort."Gewoon iets wat eerder is gebeurd," zei ik zacht en ik kreeg nog een glimlach op mijn gezicht getoverd. Met mijn andere hand ging ik door mijn haren die nog steeds nat aanvoelden. Weer zuchtte ik.


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Gewoon iets wat eerder is gebeurd," zei hij zacht, en ik het had idee, ondanks dat hij een glimlach op zijn gezicht had getoverd, dat het nog steeds niet met hem ging. Mijn handen die op zijn gezicht lagen, probeerde weer wat zweet en hitte van hem weg te namen en ik keek met een bezorgde blik naar hem. "Gaat het nu weer wat beter?" Ik zuchtte diep en drukte een kus op zijn wangen. "Je weet dat je het aan mij kan vertellen, hé? Ik dwing je nergens toe," Mijn blik was kalm en mijn stem ook. "Ik zal er altijd voor je zijn, ik wou alleen dat ik er nog eerder voor je kon zijn, maar dit is geen moment om in het verleden te duiken," Ik zuchtte diep. "We zijn nu in het heden, dus laten we er dan ook wat van maken," Een lieve, charmante glimlach kwam er op mijn lippen en mijn blik was vol medeleven en zachtheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Je weet dat je het aan mij kan vertellen, hé? Ik dwing je nergens toe," Ik glimlachte weer even. "Het gaat, echt." Verzekerde ik haar. "We zijn nu in het heden, dus laten we er dan ook wat van maken," een lieve, charmante glimlach verscheen op haar lippen, en ik kon niet anders dan terug lachen. Ik boog wat naar haar toe en kuste op haar lippen. "Sorry, dat ik je wakker maakte,"


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Sorry, dat ik je wakker maakte," Ik schudde mijn hoofd glimlachend en ik boog me wat naar hem toe, gaf hem een kusje op zijn lippen en keek hem toen weer aan. "Dat maakt niet uit, Fáilte, ik sliep ook niet zo lekker, dus ik ben je eigenlijk dankbaar," Grinnikte ik en ik keek hem hierbij aan, maar ik bedacht me net op dat moment dat hij dan kon vragen wat ik droomde en mijn gezicht betrok weer gelijk. Shit, ik hoopte niet dat hij daarna zou vragen.

    (Ik ga zo over een half uurtje weg, maar daarna kom ik wel weer hoor.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ik glimlachte, maar toen ik zag dat Celestes gezicht betrok, verdween die glimlach ook meteen. "Wat is er?" vroeg ik zacht en ik keek haar vragend aan. Terwijl ik haar aankeek liet ik mijn hand over haar arm op een neer strelen. Het was bijna een automatische reactie, en ik hoopte dat het haar op haar gemak zou stellen.

    [No! D: Ok, als je maar terugkomt. x'D]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Hij keek me vragend aan. Shit, hoe moest ik hierop antwoorden? Zacht schudde ik mijn hoofd en wendde mijn gezicht van hem af. Zijn reactie dat hij mijn arm bleef strelen, kalmeerde me iets, maar het hielp me niet van het gevoel af. "Niks." Antwoordde ik kort en ik ging weer liggen, zijn blik ontwijkend en met mijn rug naar hem toe. "Welterusten, Fáilte,"

    (Nu ga ik. Ghihi. ^^ Brb.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Morgen ben ik er weer fulltime, nu moet ik weer gaan. laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    "Niks." antwoordde ze kort en ging van me weg liggen. "Welterusten, Fáilte," zei ze toen. "Euh, weltrusten?" Zei ik toen maar. Toch ging ik weer wat dichter tegen haar aanliggen en sloeg mijn armen rond haar heen. Mijn gezicht dicht tegen haar achterhoofd. Terwijl mijn armen om haar heen waren geslagen, pakte ik voorzichtig haar hand beet, en hield hem vast.

    [Oki :p]


    Take me to wonderland

    Spyclon schreef:
    [Morgen ben ik er weer fulltime, nu moet ik weer gaan. laterz]


    [Tot morgen. :p]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Toen hij tegen me aan ging liggen en mijn hand vastpakte, ging er een koude siddering door me heen. Wat als mijn nachtmerrie uitkomt en Fáilte mij gebruikt? Maar dat doet hij niet. Hij is niet zoals... Mij. Zoals ik vroeger was. Ik kromp ineen en wachtte totdat Fáilte zijn ogen had gesloten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ik voelde de slaap weer mijn lichaam over nemen. Mijn ledematen werden zwaarder. Net zoals mijn oogleden. Het werd steeds moeilijker om wakker te blijven. Ik geeuwde een aantal keren waarna mijn oogleden toevielen. Met gesloten ogen verstevigde ik mijn greep rond celeste nog ietsje meer, maar viel daarna weer in een droomloze slaap.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:58 ]


    Take me to wonderland

    Quinn

    Ik zuchtte en stond op. "IS HIER NOG IEMAND IN DEZE LEVENLOZE TUIN ?!" brulde ik verveeld.

    [Als het goed is voor iedereen, dan is het nu avond. Wanneer iedereen klaar is voor de volgende dag, meldt het dan even. :p]


    Take me to wonderland