• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Ryan
    "Ik heb toch al genoeg littekens, dus dit maakt ook niet meer uit" Mompelde ze, en keek me daarna aan. Ik pakte haar handen vast en keek terug in haar ogen. "Maar mij maakt het wel uit. Wil je mij pijn doen?" Ik wist dat het er waarschijnlijk hard uitkwam, maar ik wilde haar beschermen tegen de rest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quinn

    "Inhouden Quinn, inhouden" zei ik tegen mezelf. "Ik blijf wel buiten, dat is beter dan in een kamer zitten die je aan het verleden doet denken en je breekt vanbinnen" zei ik weer. Ik draaide me om. "Bi-atch" mompelde ik op mijn tanden bijtend.

    Alyson

    Ik merkte dat Brooke naast me ging zitten, maar ik zei niks. Daarna keek ik Ryan aan. "Natuurlijk wil ik je geen pijn doen" zeg ik zacht, ik wil eigenlijk niet dat mensen weten waar mijn littekens van zijn. De herinneringen zijn hard.


    El Diablo.

    Brooklyn Camille Jackson

    Ik hoorde haar iets zeggen over littekens. 'Ik kan je littekens helen.' zei ik toen fluisterend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alyson

    'Ik kan je littekens helen.' fluisterde Brooklyn opeens. Ik keek haar aan. Ik zuchte, "Is goed" mompelde ik. Ik wist dat die heks er nog stond, but i really dont give a fuck.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:36 ]


    El Diablo.

    Ryan
    Ik keek even naar Alyson en drukte een kus op haar wang. "Alles komt goed." Fluisterde ik in haar oor, waarna ik zijdelings naar het andere meisje keek en mijn hand uitstak. "Hey, ik ben Ryan,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brooklyn Camille Jackson

    'Laat maar is zien.' zei ik toen ik me op haar focuste. Ik haalde water uit de wortels van een speciale boom in de tuin. Het water begon te draaien om mijn handen en ik wachtte op haar reactie. Ik deed dit meestal alleen bij mij zelf maar als i andere er gelukkig mee kon maken deed i het graag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (@IHeartMusicc, wil je even op Ryan reageren of negeer je hem expres? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik liet de onderkant van mijn armen zien, die volstond met sneëen. Zelf gedaan, ik was een tijdje depressief. Dat ik zelfs vele zelfmoordpogingen deed.


    El Diablo.

    Fáilte

    "En ik houd van je. Ook al heb ik met veel jongens geflirt, jij hebt mijn hart en ik heb ook als enigste de woorden tegen jou gezegd." Ik zag kleine tranen in haar ogen, en ik trok haar tegen me aan met mijn armen om haar heen geslagen. Ik geef haar korte kusjes op haar lippen. Daarna kijk ik haar weer recht in de ogen aan. "Huil niet om mijn," fluisterde ik zacht. "Ik hou fucking veel van je, en het klinkt misschien eng ofzo, maar het liefst wil ik voor altijd met je door het leven. ik zou niet weten wat ik zonder je moet," ik fluisterde alles, maar dat betekende niet dat ik het minder meende. Ik meende elk woord dat ik zei.

    [Was gaan trainen. :p]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:54 ]


    Take me to wonderland

    [ Oh sorry.]

    Brooklyn Camille Jackson

    Ik keek naar Ryan en begon te lachen. 'Ryan ik ken je al, we hebben allang al kennis gemaakt hoor, maar als je me nu al bent vergeten. Ik ben Brooklyn.' Ik draaide me terug naar Alyson en keek naar de sneeën. Het herinnerde me aan mezelf dus dit zou gemakkelijk zijn. Ik legde mijn handen op de littekens en heelde haar armen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alyson

    Ik keek naar mijn armen, waar nu alle littekens weg waren. Ik keek haar dankbaar aan, en gaf haar toen een knuffel. Daarna leunde ik weer tegen Ryan, terwijl ik de tranen wegveegde.


    El Diablo.

    Celeste
    "Huil niet om mijn," fluisterde hij zacht, "Ik hou fucking veel van je, en het klinkt misschien eng ofzo, maar het liefst wil ik voor altijd met je door het leven. Ik zou niet weten wat ik zonder je moet,"
    Ik wist niet precies wat ik moest antwoorden en wat ik moest doen, dus verstopte ik mijn gezicht maar in mijn handen op zijn borstkas. Na een klein tijdje snikken, probeerde ik weer te praten. "Fáilte, ik houd echt super veel van je en wil je echt bij mij hebben voor altijd, maar ik voel me gewoon verdrietig omdat ik je tegen de slechte dingen wil beschermen." Sprak ik en ik wist eigenlijk vanaf toen dat hij mijn 'ware is' of hoe mensen dat ook zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik moet zo naar mijn kamer en ik weet dat mijn stukje suckt, maar ik was even aan de telefoon. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Fáilte, ik houd echt super veel van je en wil je echt bij mij hebben voor altijd, maar ik voel me gewoon verdrietig omdat ik je tegen de slechte dingen wil beschermen." Ik ademde alleen maar zwaar. Woorden ontbraken me, en ik kon haar alleen nog maar dichter tegen me aandrukken. "Laten we elkaar beschermen," fluisterde ik toen. "Ik ga ervoor zorgen dat je je nooit meer ongelukkig voelt," een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik dat zei.

    [Haha, vind het goed. :p]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 22:25 ]


    Take me to wonderland