• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    (welke luister je dan?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hahah, ik niet...of nou ja neeh niet echt, ik luister Destine - Spiders maar wat maakt du toch zo depressief madame?

    Sorry moest eventjes...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Fáilte

    Opeens hoorde ik iemand snikken van op de zetel. "Celeste?" voorzichtig ging ik naar de zetel toe. Ik vloekte even binnensmonds als ik tegen een tafeltje liep. Maar ik ging verder door naar de zetel. Als ik voor de zetel sta, kniel ik neer. Ik kon nu iets lager dan Celeste maar dat maakte me niet uit. "Celeste? Wat is er?" voeg ik zacht in de stilte waar alleen nog maar haar snikken hoorbaar waren.

    [Damien Rice - 9 Crimes :p]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 22:47 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Fáilte zijn stem drong diep tot me door en ik veegde snel al mijn tranen weg maar mijn ogen waren nog steeds rood en het mocht niet baten want even later kwamen er weer tranen. Ik draaide me om zodat ik met mijn gezixht naar de leuning lag en mijn rug naar Fáilte. Hij wachtte nog steeds op een antwoord maar ik kon het hem gewoon niet geven. Na een tijdje wist ik geen eens meer waarom ik precies huilde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ik liet mijn hoofd zakken toen ze zich weer van me weg draaide. Ik legde mijn hand zachtjes op haar schouder. Het leek of er een steen in mijn maag was gevallen opeens. "Heb ik iets verkeerd gedaan? Vertel het me. Ik wil het goed maken dan," fluisterde ik zachtjes. Mijn hart begon ietsje sneller te kloppen omdat ik paniekerig begon te worden.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Een ongemakkelijk en schuldig gevoel vrat zich vol in mijn maag toen hij vroeg of hij wat verkeerds had gedaan. Ik kroop nog dichter in elkaar en rook aan het shirt van Fáilte. Door zijn geur werd ik weer wat rustiger en ik draaide me helemaal naar hem om. "Nee je hebt niks gedaan of nou ja... Misschien een beetje maar toch niet echt," kwam er raar mijn mond uit en ik zuchtte diep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Nee je hebt niks gedaan of nou ja... Misschien een beetje maar toch niet echt," Ik liet mijn ogen iets zakken om na te denken over die zin. Ik snapte het niet. Had ik nou iets verkeerd gedaan of niet? Ik liet mijn ogen weer naar haar staren. Een niet begrijpende blik was nu af te lezen op mijn gezicht. "Ik," ik haalde even adem. "Snap het niet."


    Take me to wonderland

    Celeste
    Ik sloeg mijn ogen verdrietig neer waarna ik hem weer aankeek en al mijn tranen wegveegde. "Het maakt ook niets uit. Het is niets. Laten we maar weer naar bed gaan." En ik maakte aanstalten om op te staan maar bleef toen zitten en pakte zijn handen vast. "Hoe kan ik weten dat je bij me blijft? Zeker nu je mijn geschiedenis weet." kwam er opeens uit mijn mond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Hoe kan ik weten dat je bij me blijft? Zeker nu je mijn geschiedenis weet." Ik keek haar recht in de ogen aan. "Alsjeblieft, geloof me als ik zeg dat ik nooit bij je weg zou gaan," Ik pauzeerde even. "Toen ik net wakker werd en je niet bij me lag, werd ik overvallen door paniek. Ik wilde zo graag weten waar je naartoe was." ik haalde weer adem. "Celeste alsjeblieft," ik smeekte haar bijna. "Hoe kan ik bewijzen dat ik je nooit zou alleen laten?" mijn stem brak opeens, een brok had zich in mijn keel gevormd.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Zijn stem. Zijn gezicht. Zijn ogen. Alles was gewoon zo... Ik weet het niet precies. Ik had er geen woord voor maar toen ik hem zo breekbaar zag, wilde ik gelijk weer in huilen uitbarsten. Dit deed ik echter niet en ik schudde zacht mijn hoofd. "Ik weet het niet..." Ik had de brok in zijn keel gehoord en zelf kreeg ik er ook een. "Op een dag wordt je echt als enigste mijn eerste. Maar daarna..." Ik kon het niet uitspreken. Ik wende me van hem af zodat ik noet in zijn ogen kon kijken. "Jou ogen maken me zo zwak. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik voel me zo stom en zwak nu. Jij bent de enigte aan wie ik ooit mijn hart zal geven maar door jou kan ik ook de pijn voelen. Ik weet niet echt of je mijn geratel snapt, maar..." ik zuchtte diep. Laat maar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Jou ogen maken me zo zwak. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik voel me zo stom en zwak nu. Jij bent de enigte aan wie ik ooit mijn hart zal geven maar door jou kan ik ook de pijn voelen. Ik weet niet echt of je mijn geratel snapt, maar..." Ik keek even naar beneden. "Het spijt me zo," ik bleef naar de grond staren. "Het spijt me zo dat ik dit bij jou aandoe," ik zuchtte. "Ik wil alleen dat je gelukkig bent," ik begon sneller en korter te ademen.


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Nee, god,oh nee! Zo bedoel ik het niet!" Ik begin wild met mijn armen te wapperen en om me heen te kijken. Dan trek ik hem naar me toe in een knuffel maar val daardoor om, waardoor hij bovenop me ligt en me plet. "Je maakt me gelukkig, maar soms heb ik nogal buien waar ik alleen wil zijn. Omdat ik dit gevoel niet gewend ben.. Je zal denk ik geduld moeten hebben met mij."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Verbaasd word ik door Celeste in een knuffel getrokken waardoor we op de grond vallen. "Je maakt me gelukkig, maar soms heb ik nogal buien waar ik alleen wil zijn. Omdat ik dit gevoel niet gewend ben.. Je zal denk ik geduld moeten hebben met mij." Ik glimlachte kort. "Ik zal dat geduld voor je hebben," fluisterde ik zacht.

    [Moet gaan slapen. :p Tot morgen. ^^]


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Ik weet dat je dat kan, maar Fáilte.. Jij kan mij ook vertrouwen als er wat is hé. Over vroeger bijv." Zei ik voorzichtig tegen hem. Zijn geur was overal en maakte me gek. Maar ik wilde niet dat hij weg zou gaan. "Je houdt van me, toch? Ik denk dat we elkaar op dat vertrouwen moeten bouwen en steunen."

    (welterusten!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Je houdt van me, toch?" Ik knikte meteen. "Ja, ik hou van je," zei ik meteen daarna. "Ik denk dat we elkaar op dat vertrouwen moeten bouwen en steunen." Ik knikte weer, en nam met mijn hand haar hand beet en kuste haar weer op de lippen. Ik zei niets, ik had geen woorden weer, maar ik kon nog uren naar Celeste blijven staren als ik kon.


    Take me to wonderland