• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ty

    Ze legt haar hoofd op mijn schouder wat ik maar laat. Zo erg is ze vast niet. "Wel, mijn moeder was overleden en dan is mijn vader aan de drank en drugs geraakt, ik heb geld genomen, het studiegeld dan en het geld dat mijn moeder aan mij en mijn zusjes gaf, we zijn dan bij een pleeggezin terechtgekomen die meer bestond uit drank en geweld, we zijn dan maar weggelopen met al het geld dat we vonden en zijn zo op straat terechtgekomen, mijn zusjes en ik hebben het geld gedeeld, zij hebben nu een vriendje waar ze bij wonen, maar ik gun het hen, ik ben ouder en wijs genoeg om te weten dat ik hen voorrang zou geven op mij" zei ik. Ik stopte met praten omdat de brok in mijn keel was gekomen en probeerde hem weg te slikken. Ze hebben een thuis, dat is het belangrijkste.

    Mickey
    'Jenica Doina Moldoveanu,' antwoordt ze, terwijl ze me minachtend aankijkt. Jeez, wat nu weer?!
    'Ik ben Mickey, bedankt voor het vragen,' zeg ik sarcastisch, terwijl ik mijn hand schijnheilig uitsteek.
    Oké, poging tot beleefder zijn: mislukt.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [@Sunsparkle: Wil je antwoorden op Dean? :p Anders kan ik niet verder. ^^]


    Take me to wonderland

    Abi

    "Ik hou van knuffels" zei ik lachend waarna ik mijn armen ook om hem heen sla. "Troost is iets wat ik al lang niet meer heb gehad" mompelde ik waarna een enkele traan over mijn wang op zijn shirt viel.

    Jenica
    "Ik ben Mickey, bedankt voor het vragen," zegt de jongen, Mickey, sarcastisch. Hij steekt zijn hand uit.
    "You're welcome, Mickey," zeg ik met een klein lachje en ik schud zijn hand stevig. Dat laat zien dat je karakter hebt, iets wat bij mij totaal niet ontbreekt. Ik haal mijn zonnebril van mijn neus af en leg hem in mijn haar.
    "Zo," zeg ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik kij Ty even aan en ik zie dat hij een beetje moeilijk kijkt. Zachtjes streel ik met mijn hand over zijn arm, 'ze hebben geluk met een broer zoals jij,' glimlach ik naar hem. Dan ril ik eventjes van de kou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Ze beantwoord mijn vraag met een knik. "Australië is een prachtig land.. Scotland trouwens ook." Zegt ze. Nu knik ik op mijn beurt. "Zeker wel." Ik heb de fles in mijn handen. "Nee, er zit wat jenever door. Maar niet veel hoor." Verklaart ze. Ik drink een grote slok uit de fles. Lekker. Dan hoor ik haar zuchten en ze kijkt naar de grond. Ik twijfel, maar leg dat mijn hand op haar schouder. "Is er wat?" Vraag ik bezorgd.

    Mickey
    'You're welcome, Mickey,' zegt Jenica waarna ze mijn hand schudt. Ik rol niet onopvallend met mijn ogen en draai me om. Dan zie ik Abi en Dean tegen elkaar zitten.
    'Awh, cute!' schiet er uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:41 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dean

    "Troost is iets wat ik al lang niet meer heb gehad" medelijden overspoelde me weer. Toen ik zag dat er een traan van haar op mijn shirt viel, verstevigde ik de knuffel waardoor de bandjes rond mijn armen verschoven. Snel deed ik ze weer goed zodat er niets meer te zien zou zijn. "Ik troost wel als je wilt," glimlachte ik flauwtjes.

    [Gewoon in de beginkamer waar iedereen voor de eerste kaar elkaar tegenkwam. x'D]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:39 ]


    Take me to wonderland

    Abi

    Ik begin te lachen. "Dankje" zei ik dan maar. "Als je iets nodig hebt, je mag ook altijd langskomen, wel niet vragen om een auto ofzo, redelijk blijven" zei ik met mijn lach erachteraan.

    [Oké, heb even mijn post aangepast. Jaja, ik heb jullie wel gezien (;]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ty

    "Je hebt wat meer kleren maar dan dat hoop ik" vraag ik als ik naar haar kijk en zie dat ze rilt. Haar hand die wat over mijn arm wrijft zeg ik maar niets op. Niet dat ik het erg vindt, ze heeft toch niets besmettelijks.

    Dean

    "Als je iets nodig hebt, je mag ook altijd langskomen, wel niet vragen om een auto ofzo, redelijk blijven" Ik lachte. "Ik in een auto komt nooit goed. Word al tegengehouden als ik de deur nog maar opendoe," grinnikte ik.
    'Awh, cute!' Hoor ik Mickey dan roepen. "Nog nooit mensen elkaar zien troosten?"

    [Ook even aangepast dan. x'D]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:45 ]


    Take me to wonderland

    Abi

    "Ohw Cute !" riep een jongen. Ik besteedde er niet veel aandacht aan. Hij moest het gesprek maar volgen, dan wéét hij dat het niets voorstelt. "Wil ik maar al te graag zien" zei ik met een grijns.

    Jenica
    "Aw, cute!" hoor ik een stem roepen.
    Mijn wenkbrauwen schieten omhoog als ik merk dat het de mooiboy van daarnet was. Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden.
    Wat een rebellen hier. De ene twee kunnen alleen maar aan elkaar zitten en de andere is een mooiboy met babyface.
    Ik zucht diep en kijk de ruimte nog eens rond. Ik zie een jongen met bruine haren praten.
    Oke, Nica, deze keer subtieler.
    Ik loop naar de knappe jongen toe.
    "Hi," zeg ik rustig. "Jenica."
    ____________________________________________________________________________
    [Ze heeft het tegen Jeremy]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."