• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Yulia Nena Katineh


    "Is er wat?" Jeremy raakt kort mijn schouder aan.
    Wazig schud ik mijn hoofd en opper een glimlach op.
    Er komt een nieuw meisje binnen. 'Yulia Nena,' stel ik mezelf met een samengeperste glimlach voor.
    Tevens besluit ik maar om straks te gaan slapen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer'.
    Jenica schiet in de lach. "Gebeurd iedereen hoor." Stelt ze me gerust, terwijl haar blik op haar horloge blijft hangen. "Voor dit uur van de dag valt het best mee." Lacht ze. Ik begin me ontspannen te voelen bij haar. Ik grinnik. "Dan moet je me niet zien als ik héél erg dronken ben." Dan schud Yulia wazig haar hoofd. "Yulia Nena." Stelt ze zichzelf voor, met een samengeperste glimlach. "Moe?" Vraag ik aan Yulia als ze wazig voor zich uit staart.

    [Ik ga leren of ik schakel over naar telefoon of ik kom rond half negen weer online. (:]

    Yulia Nena Katineh
    'Nogal,' lieg ik terwijl ik mijn fles weer opendraai en een slok neem. Mijn hoofd bonkt en draait. Ik kijk naar de rest.

    [Oké :3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jenica.
    "Dan moet je me niet zien als ik héél erg dronken ben," zegt Jeremy.
    "Als jij heel dronken bent, ben ik dat waarschijnlijk op dat moment ook al," lach ik.
    "Yulia Nena." Stelt het meisje naar Jeremy zich voor, met een samengeperste glimlach.
    "Koppel?" vraag ik met een ondeugende glimlach.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yulia Nena Katineh


    "Koppel?" vraagt Jenica met een ondeugende glimlach. Ik grijns, maar krijg het wat benauwder bij de vraag. Ik adem rustig door om het blozen te gaan.
    'Nee,' lach ik. Ik kijk haar lachend aan en neem nog een slok uit de fles.
    'Ook?' biedt ik haar aan terwijl ik hem voor haar hou.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [En iedereen gaat maar door met mij te negeren.]
    [Oké mensen, geef me inspiratie dat ik ook kan meedoen ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremy 'Jer'.
    "Nogal." Liegt ze, terwijl haar hand de fles opendraait en ze er een slok uit neemt. Ik vertrouw het niet helemaal en besluit haar in de gaten te houden. Dan wendt ik me tot Jenica. "Als jij heel dronken bent, ben ik dat waarschijnlijk op dat moment ook al." Lachte ze. Ik grinnik. "Ook een zuiper?" Vraagt ik. "Koppel?" Vraagt Jenica op haar beurt. Ik schud mijn hoofd. "Nope, vrienden." Dan buig ik naar Jenica toe en fluister in haar oor. "Maak je niet druk, ik ben nog single."

    [Ik ga huiswerk maken, jullie mogen weggaan bij Jer als jullie willen. ;)]

    Jenica.
    Lachend neem ik de fles van Yulia aan en neem een grote tuig.
    Drank. De dag is nu al goed.
    Als beide dan ook nog een ontkennen dat ze iets hebben samen is mijn wereldje helemaal compleet.
    "Maak je niet druk, ik ben nog single," fluistert Jeremy in mijn oor.
    Ik schiet in de lach.
    "Dat komt goed uit," fluister ik terug.
    "Ik ook."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy 'Jer'.
    Jenica schiet in de lach. "Dat komt goed uit, ik ook." Fluisterd ze terug. Ik grinnik zachtjes, trek de fles cola met jenever uit haar handen en neem een grote slok. "Lekker."

    Jenica.
    "Lekker," zegt Jeremy na een grote slok jenever.
    "Mij of de drank," vraag ik flirterig terwijl mijn ogen over zijn lichaam gaan.
    Niet slecht...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yulia Nena Katineh
    Ik ben in gedachten verzonken en staar wat afwezig voor me uit, niet-luisterend naar het gesprek tussen Jeremy en Jenica, aangezien het me vrij weinig boeit.
    Ik pak de fles uit Jeremy's handen en neem een slok. Ik drink het laatste beetje op en rol dan de lege fles weg.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer'.
    "Mij of de drank?" Vraagt ze met een flirterige ondertoon en laat haar blik over mijn lichaan glijden. "Is er was te zien aan mijn verleidelijke lichaam?" Grinnik ik met een knipoog. "En jou of de drank.." Mompel ik geheimzinnig. "Jij." Fluister ik in haar oor.

    Cassie
    Ty drukt ergens waardoor ik een of andere spastische beweging maak. "Ik kan verdergaan" lacht hij. Ik kijk hem even aan, 'verdergaan met wat? Mij spastische bewegingen laten maken?' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jenica.
    "Jij," fluister hij in mijn oor.
    Zachtjes begin ik te giechelen.
    "Dat komt goed uit," lach ik.
    "Jij bent ook wel lekker."
    Om daad bij mijn woorden te zetten druk ik een kusje op zijn wang.
    Ik hoop dat hij niet zo moeilijk is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."