• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Dean

    "Ik heb altijd al een gay vriend willen hebben, die zijn zo cool" ik lachte om haar reactie. "Het moet je trouwens niet spijten, jij kan er niet aan doen, en degene die mijn ouders hebben vermoord was verkeerd, hij mocht mijn ouders niet vermoorden hij, hij had het verkeerde huisnummer genomen" mompelde ze en ik zag dat ze het wat moeilijk had. Ik ging wat dichter bij haar zitten en sloeg een arm om haar heen. "Als je niet wilt dat ik knuffel, moet je het gewoon zeggen," lachte ik zacht. "Ik ben iemand die nogal snel iemand knuffelt,"


    Take me to wonderland

    [Ik zit nog even op mij telefoon, dus is reageer niet snel en ook geen lange stukken.]

    Jeremy 'Jer'.
    Ze grijst naar me, en ik merk dat ik graag meer over haar te weten wil komen, maar haar verleden is geen goed gespreksonderwerp. "Wat is je lievelingskleur?" Vraagt ze gefasineerd en glimlachend. Ik grinnik zachtjes. Leuk onderwerp. "Ik heb niet echt een lievelingskleur. En ook niet echt speciale dingen, alleen dat ik graag een keer op vakantie wil naar een ver land, mét een leuk meisje, natuurlijk." Vertel ik, maar merk dat ik wel erg ver van haar onderwerp afwend.

    [oke :3]

    Yulia Nena Katineh

    Ik glimlach. 'Waarheen?' vraag ik vervolgens. Ik kijk in mijn tas en pak een fles, maar deze is gevuld met cola en een beetje jenever. Ik neem een slok en hou hem voor Jeremy. 'Ook wat?' biedt ik aan.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 21:53 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer'.
    "Waarheen?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. "Iets van Australië. Dat lijkt me wel een gaaf land." Ratel ik, en terwijl ik het vertel merk ik dat mijn hoofd nog redelijk helder is. Normaal zat ik allang zwaar te flirten. Dan zie ik dat ze een fles cola uit haar tas haalt, ze drinkt eruit en houdt de fles voor me. "Alleen cola?" Vraag ik met een glimlach en één opgetrokken wenkbrauw, omdat ik het niet geloof.

    [Ik ga nu wel, ben moe. Truste.]

    [Smugness became BlueOrbs. ^^]


    Take me to wonderland

    Yulia Nena Katineh
    Ik knik. 'Australië is een prachtig land.. Scotland trouwens ook,' zeg ik.
    "Alleen cola?" vraagt Jeremy als ik de fles overhandig.
    'Nee, er zit wat jenever door. Maar niet veel hoor,' verklaar ik. Ik wist dat ik slecht bezig was, zo langzamerhand was ik nu gewoon een alcoholist; mijn opleiding verkloot, kut situatie thuis, en dat allemaal door dat. Ik zucht even en kijk naar de grond.

    [Bye =)]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ty

    Ik kijk haar even medelevend aan ik neem haar dan toch in mijn armen. Zachtjes wrijf ik over haar rug. "Ik ving ook altijd de klappen op van mijn kleine zusjes, ik kon hen niet zien lijden" mompelde ik zachtjes.

    [Oké, ik kom nu pas invallen. Wat heb ik gemist en waar is iedereen?']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [In 't kraakpand met elkaar kennismaken, verder niet veel?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    Ik kijk even verbaasd op als Ty ineens zijn armen om mij heen slaat en zachtjes over mijn rug wrijft. 'Ik ving ook altijd de klappen op van mijn kleine zusjes, ik kon hen niet zien lijden" mompelt hij zachtjes.' Ik kijk hem even aan, 'dat is lief van je,' glimlach ik. Voorzichtig laat ik mijn hoofd op zijn schouder zakken. 'Hoe ben jij dan op straat beland?' vraag ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jenica
    In mijn veel te korte rokje loop ik door de stad. In de binnen, hippe, stad kom ik niet graag. Ik kom liever in het echte oude deel. Vol met kraakpanden. Met mensen waarvoor je nog eens wat geld kan verdienen. Rustig, een beetje lacherig loop ik door dit deel van de stad. Het is hier nooit heel druk dus daarom valt des te meer het pand aan de overkant van de straat op. Er komen allerlei stemmen uit. Nieuwsgierig, zo als ik ben, loop ik er naar toe. Binnen zie ik allerlei jongeren zitten. De meeste rebels.
    "Hi!" roep ik door de ruimte. Ik kijk ze lachend aan.
    Nieuwe contacten kunnen nooit kwaad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [I'm back (: Waarom vraagt iedereen eigenlijk altijd wat 'ie heeft gemist? Ik heb net vier of vijf pagina's met reacties gelezen om terug mee te zijn met het verhaal. --'
    Maar ik heb geen idee hoe ik kan inspringen, iemand inspiratie? Opgelost, nieuweling (:]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:20 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mickey
    Er komt een meisje binnenvallen in de kamer waar ik net aankwam. Ze heeft een véél te kort rokje aan - niet dat ik dat erg vind, maar goed - en roept lachend: 'Hi!'
    Ik wandel geïnteresseerd naar haar toe.
    'Hey. En wie mag jij zijn?'
    Ik glimlach vriendelijk, misschien moet ik eindelijk ook eens beleefd zijn tegen de mensen hier...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    [I'm back (: Waarom vraagt iedereen eigenlijk altijd wat 'ie heeft gemist? Ik heb net vier of vijf pagina's met reacties gelezen om terug mee te zijn met het verhaal. --'
    Maar ik heb geen idee hoe ik kan inspringen, iemand inspiratie? Opgelost, nieuweling (:]


    [Omdat de meeste geen zin hebben om 5 of 6 pagina's te lezen. ^^]


    Take me to wonderland

    Jenica
    Er komt nogal een sulletje, mooiboy type, op me aflopen. Met rebelse types bedoelde ik niet echt hem. Ik kijk hem minmachtend aan.
    "Jenica Doina Moldoveanu," stel ik mezelf voor.
    Te mooi voor jou, voeg ik er in mijn hoofd aan toe.
    Ik schenk de jongen een klein lachje en draai rondjes aan het kleine steenje in mijn lip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."