• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Haha, iedereen heeft een gesprekspartner en ik ben alleen... ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ik ga trouwens even eten. Jippie :(]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Arme jij. x'D Zoek iemand. :p]

    "Wil ik maar al te graag zien" Grijnsde ze, en ik glimlachte weer. "Ik zal je een seintje geven zodra ik een auto heb," grinnikte ik. Ik zag het nieuwe meisje rondkijken, maar ging daarna bij Jeremy zitten.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Je hebt wat meer kleren maar dan dat hoop ik" vraagt Ty. Ik knik, 'Als het goed is heb ik nog een warm vest en joggingbroek in mijn tas zitten,' antwoord ik. Dan herinner ik me iets wat hij eerder had gezegd. 'Je studeerde toch verpleegkunde of geneeskunde? Is dat een interessante studie?'

    [moet trainen, wil je zo lief zijn om Ty te laten zitten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jenica heeft me net afgewezen --' Nou, leuk hoor. Doe je ook eens vriendelijk ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremy 'Jer'.
    Yulia zwijgt en ik blijf zwijgend naast haar zitten. Dan komt er een ander meisje naar de toe lopen, ik kijk omhoog. "Hi." Zegt ze rustig. "Jenica." Ik knik. "Ik heet Jeremy, noem me maar Jer." Stel ik mezelf voor. "Pas op, ik ben.. euh, lichtelijk aangeschoten." Zeg ik, omdat ik met er wel een beetje voor schaam. Ik neem nog een slokje van de cola met jenever van Yulia.

    Abi

    Ik liet hem los en hij ook mij. "Nou, doen !" zei ik lachend. "Leuk pand eigenlijk, als je het hier een beetje opknapt" zei ik toen mijn blik rond was gegaan.

    Ty

    Ik krijg een lach op mijn gezicht als ze begint over mijn studies. "Tuurlijk is het interessant ! Je leert echt zoveel, en je kan niet anders dan het onthouden, kijk, hier zit een zenuw" zei ik als ik op 1 bepaald plaatsje duwde waardoor ze een rare beweging maakte. "Ik kan verdergaan" zei ik lachend.

    [Eerst eten en daarna leren, rond de avond terug x]

    [Eten! Ben na het eten terug!]

    Jenica
    "Ik heet Jeremy, noem me maar Jer," Stelt de jongen zich voor. "Pas op, ik ben.. euh, lichtelijk aangeschoten."
    Ik schiet in de lach.
    "Gebeurd iedereen hoor," stel ik hem gerust. Ik werp een blik op mijn horloge.
    "Voor dit uur van de dag valt het best mee," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Over uren gesproken. Hoe laat is het eigenlijk - in de RPG bedoel ik dan.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean

    "Leuk pand eigenlijk, als je het hier een beetje opknapt" Zei ze en ik bekeek het pand. "Als je het heel goed opknapt, en wat verwarming installeert," zei ik.


    Take me to wonderland

    Mickey
    'Pff, wat is het hier saai,' zucht ik klagend. Ik ga tegen de muur zitten en zucht nog eens diep.
    Mijn hoofd leg ik in mijn handen, die dan weer op mijn opgetrokken benen rusten.
    'Waarom?' mompel ik, waarna ik zachtjes heen en weer begin te wiegen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Abi

    "Ik heb niet gezegd hoe je het moet opknappen, maar je hebt gelijk, verwarming, en veel verf, en nog de andere details, je weet wel, water enzo" zei ik lachend.