• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Dean

    "Ik heb niet gezegd hoe je het moet opknappen, maar je hebt gelijk, verwarming, en veel verf, en nog de andere details, je weet wel, water enzo" Ik knikte en keek de kamer weer eens rond. "Eigenlijk zou het wel tof zijn om met z'n allen ergens samen te wonen. Als we ervoor zorgen dat we niet teveel ruzie maken," glimlachte ik.


    Take me to wonderland

    [ Fuck! Ik wist niet dat dit al begonnen was.. Oke, snel eventjes lezen. Kan iemand me een korte uitleg geven wat er al gebeurd is enshit? Dan kan ik mijn personage snel in het verhaal laten komen, (: ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeremy 'Jer'.
    Zachtjes hoor ik haar giechelen.
    "Dat komt goed uit." Lacht ze. "Jij bent ook wel lekker." Ik grijns en ze drukt een kusje op mijn wang. Mijn grijns wordt nog breder. Teder druk ik een kus op haar neus en strijk een plukje haar achter haar oor.

    Nenuphar schreef:
    [ Fuck! Ik wist niet dat dit al begonnen was.. Oke, snel eventjes lezen. Kan iemand me een korte uitleg geven wat er al gebeurd is enshit? Dan kan ik mijn personage snel in het verhaal laten komen, (: ]


    [Iedereen komt binnen, praat en flirt een beetje met elkaar. Je kan je personage gewoon binnen laten komen in het kraakpand, dan kom je er vanzelf wel in. (;]

    Jenica.
    Teder drukt Jeremy een kus op mijn neus en strijk een plukje haar achter mijn oor. Lachend kijk ik hem aan en geef ik hem ook nog een kus.
    "Zo," lach ik.
    "Vertel eens iets over jezelf."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ty

    "Goed geraden, door bijvoorbeeld, hier te duwen" zei ik als ik een andere plaats raak en moet uitwijken dat ze me niet slaat. Lang leve de gevoelige plaatsen.

    Cassie
    "Goed geraden, door bijvoorbeeld, hier te duwen" zegt hij en hij drukt ergens anders waardoor ik hem een klap in zijn gezicht krijg. Ik kijk hem zo onschuldig mogelijk aan, 'dat was toch echt je eigen schuld,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 22:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Nouja, ik vind het leuk om je rare bewegingen te doen maken, dus 1 klap gaat wel" zei ik grijnsend waarna ik nog ergens duw. Ik begin te lachen door haar erg rare beweging. "Weet je, als je hier duwt" zei ik waarna ik ergens duwde, "Begin je te lachen" zei ik nog maar dat was niet nodig, ze gaf een goed voorbeeld.

    Cassie
    Hij duwt nog ergens waardoor ik begin te lachen en doordat hij er op blijft drukken blijf ik maar doorlachen, alsof hij me de kieteldood geeft, 'wil je alsje alsje alsjeblieft je hand daar weghalen,' smeek ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Naa, maar alsje voor de blieft" zeg ik lachend, "Of iets anders" volg ik er achteraan.

    Joan (Marie) Rein.
    Met snelle passen loop ik een steegje in, en probeer ik niet te vallen vanwege de natte sneeuw en ijs dat op de grond ligt. Voorzichtig kijk ik om me heen of de jongens mij nog volgen, maar ze zijn me waarschijnlijk kwijt geraakt. Ik kan ze namelijk niet meer zien.
    Ik slaak een zucht van opluchting. Net vlak daarna hoor ik een mannenstem. 'Daar is ze! Pak haar!'
    Geschrokken kijk ik naar achter en zie dezelfde jongens op me afkomen.
    Ik zet het op een rennen en hoe voorzichtig ik ook wil zijn, zodat ik niet uitglijdt; op dit moment boeit het me niet zo. Uch, houden die creeps dan ook nooit op? Denk ik.
    Ik zie een kraakpand niet ver van me vandaan, en ren zo snel ik kan er naartoe, met mijn tas stevig vast.
    Zodra ik binnen ben ram ik de deur achter me dicht en blijf aan de deur staan luisteren. De stemmen komen dichterbij, en ik houdt mijn adem in. Al hoefde dit niet, maar het gaat automatisch. De stemmen vervagen zich dan langzaam in de verte, en uitgeput laat ik me op de grond vallen. Opgelucht neem ik adem. Ik grijp meteen naar een blik bier en neem er een grote slok van. Ik heb dorst gekregen van die klootzakken.
    Dan merk ik pas op dat ik niet de enigste ben in het kraakpand, maar dat er meerdere mensen zijn. "Ehh, hoi?" zeg ik. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen nu op dit rare moment.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cassie
    Ik kijk hem smekend aan, 'ik doe alles! Nouja bijna alles, ik ga niet voor je strippen ofso'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik laat haar even los en denk goed na. Ik grijns, en draai mijn wang naar haar waarna ik met mijn vinger ertegen tik. "1tje en je bent verlost, doe je iets verkeerd, naa dan is dat jouw fout en sta ik niet in voor de gevolgen, ik laat nog wel een contract maken" zei ik lachend.

    Abi

    Ik schrok me kapot en grijp naar mijn hart. "Kloppen ging ook werken" mompelde ik zachtjes. Ik stak dan toch maar mijn hand op en zei mijn naam. "Abi" dus.

    Cassie
    Ik grinnik even als Ty zijn wang naar me toe draait en er op tikt. Dan ga ik iets dichterbij hem zitten en druk mijn lippen op zijn wang. 'Was dat goed genoeg?' Fluister ik daarna in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered