• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maya Maris
    Ik loop richting de vrijetijdsruimte in de hoop dat er computers zijn.
    Aangekomen ben ik blij als ik er 1 zie. Ik half ren er naar toe. ik start hem gauw op. Hij is gelukkig best snel, ik had nou niet bepaald het geduld om te wachten. Ik ga naar hotmail en zie dat ik 3 mailtjes heb 2 van vriendinnen en 1 van mijn moeder. Ik lees eerst die van mijn moeder.
    Hoi Maya,
    Ben je heel overgekomen? het spijt mij en je vader zo erg dat we niet mee konden, maar we konden echt geen tijd maken. We sturen je wel in de loop van de week een cadeautje om het goed te maken. Was je eigenlijk nog optijd, want heel vroeg ging je niet weg en je wist dat de treinen vetraging hadden.
    Is het daar een beetje leuk? heb je al vrienden gemaakt?
    Reageer snel.
    Kusjes Mamma

    ik lach een beetje om het mailtje van mijn moeder. alleen maar vragen. ik schrijf dus maar gauw terug, voordat ze paranoia word.
    Heey Mam,
    Ja ik ben goed overgekomen, ik was wel nogal laat, maar ze maakte daar geen probleem van. Het geeft niet dat jij en pap niet mee konden. Ooh wat is het kadootje??
    Doordat ik laat was heb ik nog niet echt vrienden kunnen maken, maar alle mensen lijken mij wel aardig dus dat zal wel gaan lukken.
    Doe de groetjes aan pap
    Xx Maya

    Ik klik op verzenden.
    Ik beantwoord de andere twee mailtjes ook snel. niet met heel veel inhoud: ik mis jullie ook. als ik weet wanneer ik vakantie heb spreken we af. en we houden contact.
    Ik verzend ook de andere twee.
    Ik surf nog een beetje rond, maar hou het al snel voor gezien. het is inmiddels al best laat en ik zou eigenlijk nog wel even willen douchen of in bad.
    Ik sluit dus af en loop weer naar boven. bij de trappen twijfel ik weer, ik heb dit keer niet de plattegrond mee. ik gok de rechter. ik kijk snel op een deur en ik zie staan 'Lucy en Felicity' ik ben dus goed. ik pak snel wat douche spullen en ga de badkamer in. er zijn een aantal deuren ik open er 1 random, een douche. ik douche snel in 5 minuten en ga dan mijn kamer in.
    Ik ga alvast in bed liggen maar pak er een boek bij. het zou voor Nadia nogal raar zijn om binnen te komen en ik al slaap.

    [ooh beetje hele lange post. sorry :$]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:08 ]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    [@Propius jij hebt toch ook nog een leerling karakter: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien. ik vroeg me af waarom je daar niet mee post(A)]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Felicity Sophia Grace
    Mijn kamergenoot is er volgens mij nog steeds niet maar die zal vanzelf wel een keer opdagen. Ik trek een pyjama broek aan en dan merk ik pas dat ik nog steeds Nic's hoodie aanheb. Die geef ik morgen wel terug. Ik zet zijn pet af en leg die op het bureau neer. Daarna trek ik zijn hoodie uit en gooi die op mijn bed. Als ik snel een slaaphemdje heb aangetrokken laat ik me op het bed vallen en val snel in slaap met Nic's hoodie tegen me aangeklemd.

    [ik blijf wel online maar ga even van dit topic af a.]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Klopt maar ik weet even niets voor haar. ]

    [ is goedd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    In mijn kamer deed ik het raam open en pakte een zak marshmellows en een stokje. Ik zong zachtjes Superwomen van Alicia Keys terwijl ik een paar marshmellows door het stokje prikte. Eerst maakte ik een vuist met mijn rechterhand en toen 'ontplofte' hij een beetje open en was er een vlammetje in m'n hand. Ik hield de marshmellows er boven tot ze een beetje erg begonnen te smelten en at ze gewoon zo op. Ik snelde richting mijn bed en ging maar slapen. Hopend dat dit allemaal een nachtmerrie is.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Ik pakte de eerste de beste gitaar en begon met de eerste noten van 'Cheatercheaterbestfriendeater' van NeverShoutNever! Eerst wilde ik groot en stoer doen, maar bij dit liedje word ik altijd gevoelig, dus mislukte dat nogal. Toen ik klaar was keek ik Destiny hoopvol aan. Ik weet niet wat ik moet denken dus kwam er alleen maar onzin uit meee mond. 'Ehnu jij ja?' ..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Enig idee wat ik met Nadia kan doen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn

    Na een tijdje buiten gezeten te hebben besloot ik om weer naar binnen te gaan en mijn tekening te laten voor wat het was. Ik verveelde me licht en twijfelde even om weer richting Alex te gaan. Met een diepe zucht liep ik naar m'n slaapkamer, grabbelde schoon ondergoed en mijn shortje met bijbehorende hempje eruit. Daarna wandelde ik richting de badkamer om daar een vlugge douche te nemen en me in mijn slaapoutfit te hijsen. Zodra ik klaar was en mijn spullen weer had opgeboren liep ik de slaapkamer uit met mijn ipod in en liet me op de trap zakken terwijl ik tegen de muur aangeleund muziek ging zitten luisteren.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:26 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik keek naar Storm, Ik kende het liedje en ik hoorde dat hij emotioneel werd. Hij zong goed. 'Mooi.' zei ik licht sprakeloos. 'Ehnu jij ja?' zei hij toen. Ik knikte en ging achter de piano zitten. Ik begon If I Aint Got You van Alicia Keys te spelen. Nadat het afgelopen was keek ik hem een beetje hoopvol aan. 'Eehh.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Midna schreef:
    [Enig idee wat ik met Nadia kan doen?]


    je kan opzicht naar dinges sturen, muziekruimte en daarna gewoon slapen same ga ik doen zometeen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    je kan opzicht naar dinges sturen, muziekruimte en daarna gewoon slapen same ga ik doen zometeen.


    Hmm denk dat ik dr dan maar gelijk naar bed ga sturen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'Wauuw, it's like an angel's voice.' Ik zag iets in mijn ooghoeken bewegen en keek even snel. Dode. Ik zuchte hard. 'duss Destiny wat vind je zoal interesant?' probeerde ik even. Proberen om die dode te vergeten en meer te weten over deze 'engel'. Ik keek de heletijd naar mijn ooghoek, en merk aan mijn lichaamsstaal en nmijn gevoel dat het weg is. Raar, zou er iemand vermoord hier zijn..? Dat even achterlatend probeer ik oogcontact te maken met Destiny.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ is goeedd als je gaat, ook voor jou alvast een slaaplekker]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga nog niet XD Maar ik zou in begod niet weten wat ik met dr moet xd + ben te lui om nu even alles bij te lezen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik grinnikte, 'Thanks. Uhm, ik vind veel interessant .' zei ik toen. Ik keek even naar de klok, bijna half 11. 'Ik denk dat we zoemteen moeten gaan slapen, morgen begint onze eerste les sport.' zei ik toen licht gapend. 'Maar ik hou dus van Gitaar en Piano spelen, dansen en lezen vind ik ook nog steeds leuk om te doen en verder vind ik het gewoon leuk wat ieder random meisje leuk vind, uitgaan bios etc.' Ik keek hem even aan, hij probeerde oogcontact met me te zoeken. 'En jij? By the wat, wat is jou gave eigenlijk?' vroeg ik toen toch wel benieuwd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.