• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik was klaar en besloot Isa te zoeken. IK keek in de aula maar die was leeg.
    Ik liep naar buiten en keek even naar Mary. "Heb jij Isa gezein Mary?" ik kijk haar vragend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik stap onder de douche vandaan en gooi Charlotte een handdoek toe.
    "Kom we gaan eten," zeg ik lachend terwijl ik mezelf afdroog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Zolang het met jou is, hoor je mij niet klagen," antwoordt Mary met een glimlach. Ik lach even en denk dan diep na. Waarmee kan ik een goede indruk maken? Ervoor zorgen dat ze weet dat ik haar echt leuk vind?
    Langzaam verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en draai ik mijn hoofd naar haar toe om haar aan te kijken.
    "De kermis is in de stad," zeg ik dan. "Zin om te gaan? Als je bang bent op het reuzenrad hou ik je hand wel vast," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Michael stapt onder de douche vandaan en gooit me een handdoek toe.
    "Kom, we gaan eten," lacht hij terwijl hij zich afdroogt.
    Ik kom, met een beetje tegenzin, onder de warme douchestralen vandaan en zet het water uit. Wanneer ik voldoende afgedroogd ben bind ik mijn handdoek om mijn lichaam en loop naar de slaapkamer waar ik in mijn tas op zoek ga naar wat leuke kleren. Ik ben zo vrolijk dat ik besluit een jurkje met een panty aan te doen en een paar enkellaarsjes. Wanneer ik aangekleed ben leun ik tegen de deurpost terwijl ik wacht op Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik wacht geduldig af wanneer ik hem zie nadenken. Dan begint hij te glimlachen en kijkt me weer aan. Die jongen is echt niet gezond voor mijn hart.
    "De kermis is in de stad. Zin om te gaan? Als je bang bent op het reuzenrad hou ik je hand wel vast."
    Hij grinnikt en ik lach mee.
    "Het is niet omdat ik schrik heb op het ijs, dat ik overal schrik heb, hoor."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "De kermis klinkt leuk."
    Kermis klinkt altijd leuk. Maar met Arion is het gewoon nog veel leuker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Het is niet omdat ik schrik heb op het ijs, dat ik overal schrik heb, hoor. De kermis klinkt leuk."
    Ik haal mijn schouders op en zeg heel nonchalant,
    "Oh nou dan hoef ik je hand ook niet vast te houden."
    Om mijn woorden wat kracht bij te zetten laat ik ook nu haar hand los.
    Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik kan niet verstoppen hoe amusant ik dit vind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oh nou dan hoef ik je hand ook niet vast te houden."
    Ik zie hoe geamuseerd hij is, en ik kijk lachend naar onze handen wanneer hij de mijne loslaat.
    "Oh, dat is gemeen!"
    Ik kijk hem glimlachend aan en houd mijn hoofd ietwat schuin.
    "Moet ik dan bang zijn opdat je mijn hand zou vasthouden?" vraag ik zacht en bijt lachend op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Oh, dat is gemeen!"
    Ik doe alsof ik het een compliment vind maar vergeet aan het stoere gedoe vast te houden wanneer ze haar hoofd schuin houdt.
    "Moet ik dan bang zijn opdat je mijn hand zou vasthouden?"
    Wanneer ze op haar onderlip bijt besef ik dat ik haar zit aan te staren en wend snel mijn blik af. Ik lach even uit nervositeit voor ik haar weer durf aan te kijken.
    "Nee," zeg ik met een glimlach. "Absoluut niet."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grijns lichtjes wanneer hij zijn blik afwendt en lacht.
    "Nee. Absoluut niet."
    Ik sla mijn ene been over het andere en kijk even naar mijn handen die ik in mijn schoot leg.
    "Want als je wil, dan ben ik overal wel even bang voor, hoor."
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Want als je wil, dan ben ik overal wel even bang voor, hoor," zegt ze met een glimlach terwijl ze naar beneden staart.
    Ik laat een hand in de hare glijden en stop een losgekomen lok haar achter haar oor. Terwijl ik mijn lippen naar haar oor breng voel ik een elektrisch gevoel door mijn buik trekken.
    "Jij hoeft nergens bang voor te zijn als ik in de buurt ben," fluister ik terwijl de zoete geur van haar haren me bedwelmt. "Niet als ik het kan helpen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jij hoeft nergens bang voor te zijn als ik in de buurt ben. Niet als ik het kan helpen."
    Ik bijt zachtjes op mijn lip wanneer hij het fluistert, en ik kijk naar zijn hand in de mijne. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en knijp zachtjes in zijn hand.
    "Je bent echt veel te lief," zeg ik zacht terwijl ik hem glimlachend aankijk. Voorzichtig druk ik een kus op zijn wang en ik ril even. Hoewel ik me vanbinnen enorm warm voel, heb ik het koud.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik slik even en kijk naar onze handen wanneer ze in de mijne knijpt.
    "Je bent echt veel te lief," antwoordt ze zacht met een glimlach. Haar zachte lippen raken mijn wang en ik onderdruk de neiging mijn hoofd te draaien zodat ze mijn lippen strelen.
    "Je maakt het makkelijk," zeg ik schor. Ik schraap mijn keel even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je maakt het makkelijk."
    Zijn stem klinkt ietwat schor en ik ril nog eens. Hij is zo sexy en knap zonder het te proberen, en ik val er als een blok voor. Ik bijt even op de binnenkant van mijn wang om me beheersd te houden.
    "Bedank je coach even, wil je?" zeg ik zacht met een glimlach.
    "Als hij je niet had gedwongen naar Glee te komen, had ik je nooit leren kennen."
    Ik kijk hem in de ogen en laat mijn blik daarna even afdwalen naar zijn lippen. Wanneer ik merk dat mijn ogen iets te lang blijven hangen, wend ik mijn blik af. Alleen als hij dat wil en er klaar voor is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Bedank je coach even, wil je? Als hij je niet had gedwongen naar Glee te komen, had ik je nooit leren kennen."
    "Wie zegt dat?" vraag ik verbaasd.
    Ik merk hoe haar blik naar mijn lippen afdwaalt. Niet doen. Nog niet. Dan wend ze haar blik af en het voelt even ongemakkelijk.
    "Hoe laat pik ik je op?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.