• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pavarotti schreef:
    [Ah men net terug thuis, moest met school bomen zagen -_-" Helemaal bevroren, van top tot teen, voelde alsof me tenen eraf lagen. xD
    Maar oké, mag ik een samenvatting?]


    [As far as I know:
    - Mary is met Arion in het auditorium, busy with kissiekissie :')
    - Michael en Charlotte zijn nog bij zijn thuis, denk ik
    - en Lilly en Donna zijn in de gymzaal (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ah okay. ;)]
    [effe iets bedenken, ben er niet helemaal bij met mn hoofd de laatste dagen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ich gehe essen tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Lilly was weg gelopen, blijkbaar had ze me niet gezien.
    Ik sluit mijn ogen weer even en leg mijn hoofd te rusten op de achterkant van de stoel.

    Mr.Hale Clevement.

    Ik parkeer mijn wagen voor St.Joseph school en stap uit, ik pak mijn koffertas en doe de deuren op slot.
    Langzaam en uitkijkent voor de gladde stukken, loop ik naar binnen toe, richting het Glee lokaal, onderweg knik ik vriendelijk naar wat leerlingen. Ik stap het kleine kantoortje in en zet mijn spullen erop. Ik laat me achter het bureau zakken en start mijn laptop op.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omg ben redelijk zenuwachtig, krijg straks mijn raport. Hopelijk sta ik goed, want dan ag ik mee naar Engeland. :o]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ben er weer. Zal ik anders verder gaan met isa zoeken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [vind het best, of doe iets met Hale ofzo, dat je de lijst met liedjes ofzo laat zien?? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna.
    Ik kom weer te voorschijn als Lilly zegt dat ik niets van haar aan moet trekken. Eventjes twijfel ik of ik de muziek weer aan moet doen. Maar mijn drang om te dansen is te sterk. Snel druk ik de muziek weer aan en begin ik te dansen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Uiteindelijk komt Donna toch terug. Ik staar naar de grond. Wat moest ik doen! ik kreeg Isa nergens gevonden. Isa ik wil met je praten. KOm naar Glee lokaal smste ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 17:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Het geluidje van mijn mobiel gaat, ik pak hem en open het smsje.
    Isa ik wil met je praten. Kom naar Glee lokaal.
    Tja, net anders niet, want ik zat vlak voor je neus. ;')
    Sms ik terug. Ik grinnik eventjes zachtjes en kijk naar mijn handen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 17:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Geez...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik las het smsje van Isa. Ik snapte het niet. Hoe bedoel je?? Ik kom eraanLangzaam liep ik erheen en ging in het Glee lokaal zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Hoe bedoel je?? Ik kom eraan.
    UchAudithoriumuch. SMS ik terug en lach eventjes.
    Laat haar maar naar mij toe komen als ze wilt praten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik trok een wenkbrauw omhoog. Ik komsnel klikte ik op verzenden en liep richting de auditorium. Zachtjes deed ik de deur open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik kom. Lees ik op mijn schermpje.
    Nog geen minuut later staat Lilly in de deur opening.
    "Wat is er?" Vraag ik zodner me te laten zien.
    "Wat wil je me vertellen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.