• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Wie zegt dat?"
    Ik grinnik.
    "Wie zegt wat?"
    "Hoe laat pik ik je op?" vraagt hij.
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem even aan.
    "Zeg jij maar. Ik heb normaal geen plannen, dus ben ik de hele avond vrij."
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 14:32 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wie zegt wat? Zeg jij maar. Ik heb normaal geen plannen, dus ik ben de hele avond vrij," zegt ze met een glimlach.
    "Wie zegt dat ik je nooit leren kennen had als ik niet bij Glee moest? Tegen zessen dan maar?"
    Ik laat mijn duim over de rug van haar hand strelen en kijk haar in de ogen. "Moet ik je weer aan het park ophalen of ben je niet bang meer dat ik je ga stalken?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wie zegt dat ik je nooit leren kennen had als ik niet bij Glee moest? Tegen zessen dan maar? Moet ik je weer aan het park ophalen of ben je niet bang meer dat ik je ga stalken?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik. Ik had je tot voor gisteren hier ook nog nooit gezien. Jij mij wel, misschien?"
    Ik wiebel even mijn wenkbrauwen en lach.
    "Zes uur is goed. En je weet me nu wel wonen, dus je mag me gewoon thuis ophalen."
    Lachend schud ik mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik. Ik had je tot voor gisteren hier ook nog nooit gezien. Jij mij wel, misschien? Zes uur is goed. En je weet me nu wel wonen, dus je mag me gewoon thuis ophalen."
    Ik schud mijn hoofd vol overtuiging.
    "Nee, zoals jij me gisteren opgevallen bent, dat was hoe dan ook gebeurd. In Glee of daarbuiten. Zes uur," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, zoals jij me gisteren opgevallen bent, dat was hoe dan ook gebeurd. In Glee of daarbuiten. Zes uur."
    Ik kijk hem even aan en begin te lachen.
    "Serieus, ik zat gisteren half dood aan een tafel toen je op me afstapte."
    Lachend schud ik mijn hoofd en ik kijk even rond. Donna is ook al weg, en ik heb het niet eens gemerkt. Ik kijk weer naar Arion en grinnik licht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Serieus, ik zat gisteren half dood aan een tafel toen je op me afstapte."
    Lachend schudt ze haar hoofd. Mijn ogen dwalen af naar haar lippen als ze me weer aankijkt en snel geef ik mezelf een standje. Ik kijk haar terug in de ogen en zeg,
    "Ik zei niet dat het positief was."
    Ik lach liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik zei niet dat het positief was," zegt hij me een lief lachje.
    Ik steek nep-kwaad mijn hand naar hem op, ter defensie.
    "Jij hebt mij uitgevraagd. Dan moet je maar boos zijn op jezelf."
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om mijn lach in te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Zodra ze haar hand op steekt grijp ik uit reflex haar pols vast.
    "Jij hebt mij uitgevraagd. Dan moet je maar boos zijn op jezelf."
    "Hoe kom je erbij dat ik boos ben?" zeg ik met een uitdagend lachje terwijl ik haar arm zachtjes op haar rug leg zonder greep te lossen op haar pols. Ik schuif nog een stukje dichter naar haar toe. "En wat wilde je nu doen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij grijpt mijn pols vast en ik kijk hem grijnzend aan.
    "Hoe kom je erbij dat ik boos ben?"
    Hij legt mijn arm op mijn rug en komt dichter tegen me aan zitten. Plots heb ik het niet meer zo koud, en ik slik nerveus.
    "En wat wilde je nu doen?"
    Zoveel.
    "Niets," zeg ik zacht met een engelengezichtje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Niets," zegt ze liefjes.
    Ik laat haar los en kijk haar vragend aan.
    "Jij weet wel hoe je een jongen moet afwijzen zeg," lach ik. Ik geef haar speels een stompje tegen de arm en schrik wanneer ik een elektrisch schokje krijg. Ik wrijf over mijn vingers terwijl ik haar aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jij weet wel hoe je een jongen moet afwijzen zeg."
    "I-ik wilde je niet afwijzen," zeg ik snel en kijk hem aan. Mijn ogen glijden weer over zijn gezicht en ik voel me raar. Hij wrijft even over zijn vingers, maar zijn blik laat de mijne niet los. Ik voel me nog steeds nerveus en begin te twijfelen. Wat als hij gewoon met me omgaat voor de fun, en ik hem echt leuk vind? Ik zucht en kijk naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "I-ik wilde je niet afwijzen," zegt Mary met een nerveuze blik. Zuchtend richt ze haar ogen naar de grond. Ik geef haar een zachte elleboogstoot en kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Ik maakte een grapje, Mary," zeg ik dan. Ik glimlach zacht en kijk haar geruststellend aan. Dan geef ik haar een zacht kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik maakte een grapje, Mary."
    Hij geeft me een geruststellende blik en drukt een kus op mijn wang. Glimlachend sla ik mijn ogen neer en bijt op mijn lip. De laatste tijd doe ik dit veel te veel.
    "Sorry," zeg ik zacht. Ik wiebel een beetje heen en weer en probeer het warm te krijgen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 15:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Sorry," zegt ze zacht. Ik neem haar bij de hand en trek haar overeind, achter me aan.
    "Kom mee, ik heb wat voor je."
    Ik breng haar naar het auditorium omdat ik weet dat daar instrumenten staan. Eens we er zijn haal ik het zorgvuldig ingepakte doosje met pleisters uit mijn rugzak en geef het haar.
    "Maak open," zeg ik met een schuin lachje. Ondertussen ga ik een gitaar halen en begin mijn versie van Fix a heart te spelen en zingen terwijl ik Mary aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kom mee, ik heb wat voor je."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan wanneer ik hem volg naar het auditorium.
    "Maak open."
    Ik kijk naar het pakje dat hij in mijn handen duwt. Voorzichtig doe ik het open.
    "Pleisters?" vraag ik fronsend. Dan is hij terug met een gitaar, en begint een liedje te spelen. Ik laat me op een stoel zakken en luister met open mond naar het liedje. Tranen wellen op in mijn ogen en ik lach er zachtjes doorheen, wanneer het refrein begint en ik de link met de pleisters doorheb. Wanneer hij klaar is met spelen, sla ik mijn armen om hem heen.
    "Dank je," zeg ik zacht, en ik veeg de tranen die op mijn wangen liggen weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.