• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte wacht tegen de deurpost totdat ik me heb aangerkleerd. Snel trek ik een spijkerbroek aan. Mijn overhemd laat ik losjes erover heen valen. Met eronder twee rode All Stars. Ik pak haar hand vast en samen lopen we naar beneden. Aan de eettafel zitten Lynn, haar vriend en mijn moeder in een druk gesprek.
    "Wil je pancakes?" vraag ik aan Charlotte terwijl ik een pak melk uit de koelkast haal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik wil ingrijpen wanneer ik Mary zie huilen, maar blijf gewoon doorspelen wanneer ze even lacht. Zodra ik de laatste noot gezongen heb vliegt ze me om de hals. Ik zet de gitaar zo voorzichtig mogelijk naast me neer en sla mijn armen om haar heen.
    "Dank je," zegt ze zacht.
    Ik druk een kusje op haar haren.
    "Wat denk jij?" vraag ik zachtjes. Gelukkig heb ik haar vast, anders zou ze kunnen zie hoe mijn handen beven van de zenuwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Wanneer ook hij zijn kleren aan heeft, neemt hij mijn hand vast en trekt me mee naar beneden. Ik wil zijn moeder en zus groeten maar gezien ze druk in gesprek zijn besluit ik hen niet te onderbreken en nog even te wachten.
    "Wil je pancakes?" vraagt Michael dan.
    Ik glimlach wanneer mijn maag als antwoord weer een hels lawaai maakt.
    "Klinkt lekker," zeg ik een beetje overbodig. Ik ga voor hem staan en druk snel een kusje op zijn wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach en voel me blij wanneer hij zijn armen om me heen slaat en een kus op mijn haren drukt.
    "Wat denk jij?" vraagt hij zacht.
    Ik laat hem voorzichtig los en kijk hem glimlachend aan. Zacht knik ik.
    "Yes, you can fix my heart," zeg ik stil. Ik bijt even op mijn lip en neem de gitaar, die hij net heeft neergezet. Zacht begin ik I see the light te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael.
    "Klinkt lekker," zegt ze en ze drukt een kusje op mijn wang.
    Lachend kijk ik haar aan terwijl ik het beslag uit de koelkast haal en een pan op het vuur zet. Mijn moeder negeert ons volkomen.
    "Laat haar maar," stel ik Charlotte gerust.
    "Ze is kinderachtig,"
    Ondertussen bak ik een stapeltje pancakes en geef ik er een aantal aan Charlotte.
    "Hier," zeg ik lachend als ik haar maag weer hoor rommelen.
    "Eet maar."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik glimlach breed wanneer ik het liedje herken. Dank je, Auryn.
    Ik ga dichter bij Mary staan en begin het mannelijke deel te zingen. Mijn blik laat die van Mary geen seconde los. Ik neem haar gezicht in mijn handen terwijl we door elkaar aan het zingen zijn.
    "Vergeet die stomme regel," zeg ik zacht zodra we klaar zijn. Ik neem de gitaar uit haar handen en zet ze weer op de grond. Ik trek Mary dichter tegen me aan en staar naar haar lippen terwijl ik mijn hoofd langzaam dichter bij dat van haar breng.

    Charlotte

    "Laat haar maar," zegt Michael terwijl hij aan het bakken gaat. "Ze is kinderachtig." Ik schud mijn hoofd terwijl ik het stapeltje pancakes dat hij in mijn handen stop aanneem. "Hier, eet maar."
    Ik zet het bord even op het aanrecht en kijk hem aan.
    "Nee, ik begrijp het wel. Mocht ik zo'n fantastische zoon als jij opgevoed hebben dan zou ik vast ook geen enkel meisje goed genoeg vinden voor hem," zeg ik luid genoeg zodat zijn moeder het kan horen terwijl ik een stukje pannenkoek afbreek om het in mijn mond te stoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk hem glimlachend aan wanneer hij meezingt. Hij neemt mijn gezicht in zijn handen, en ik doe mijn best me te blijven concentreren op het liedje.
    "Vergeet die stomme regel."
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en mijn hart mist een paar slagen wanneer zijn gezicht dichter bij het mijne komt. Ik word gewoon gek van verlangen, en ik sluit mijn ogen wanneer mijn lippen de zijne eindelijk raken. Zo teder mogelijk kus ik hem, en ik laat mijn handen op zijn borst rusten.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 16:30 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Nee, ik begrijp het wel. Mocht ik zo'n fantastische zoon als jij opgevoed hebben dan zou ik vast ook geen enkel meisje goed genoeg vinden voor hem," zegt Charlotte luid.
    Van mijn moeder krijg ik een dodelijke blik. Lachend druk ik mijn lippen op de hare om haar een kusje te geven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waar is iedereen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Zodra mijn lippen de hare raken begint mijn hart te slaan alsof ik net een marathon gelopen heb. Ik voel kriebels in mijn buik en krijg kippenvel wanneer ze haar handen op mijn borstkas legt. Ik vervloek mijn klamme handen en wrijf ze even over mijn broek voor ik weer een arm om haar middel leg en een hand in haar haren laat glijden. Zo zacht.
    We eindigen de kus met wat kleine kusjes en blozend kijk ik haar aan. Ik heb het behoorlijk warm gekregen.
    "We'll see the universe and dance on Saturn's rings," zing ik zacht, glimlachend.

    Charlotte

    Ik lach wanneer ik hem zie lachen, al begrijp ik niet echt waarom en geef hem een klein kusje terug. Dan stop ik een stukje pancake in zijn mond en neem er zelf ook nog eentje.
    "Jij moet kok worden," zeg ik lachend. "Of stripper."
    Ik kijk hem zo lief mogelijk aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik zit in mijn zetel :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [LOlz ik baedoel personages]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Charlotte stopt een stukje pancake in mijn mond.
    "Jij moet kok worden," zegt ze lachend. "Of stripper."
    Ik schiet in de lach.
    "Hm, ik denk dat tweede," lach ik en ik geef haar nog een zoen. Dan pak ik de bordjes en zet ze bij mijn moeder op tafel.
    "Ik neem aan dat jij alles op ruimte?" vraag ik aan mijn moeder.
    Een echt antwoord krijg ik niet want ik draai me al om naar Charlotte.
    "Ga je mee?" vraag ik lachend terwijl ik de autosleutels van het kastje afpak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel zijn hand door mijn haren gaan en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Hij drukt kleine kusjes op mijn lippen en kijkt me blozend aan.
    "We'll see the universe and dance on Saturn's rings," zingt hij zacht.
    "Fly with me, and I will be your wings," zing ik stil verder. Ik bijt zacht op mijn lip en kijk hem blozend aan.
    "Ik heb zo een vermoeden dat ik je heel erg leuk begin te vinden," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ][is mary ngo met arion buiten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan