• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Irial is beschikbaar :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Ik giechel wanneer Michael's hand onder mijn t-shirt laat glijden. Abrupt hou ik op met kussen en maak me los uit zijn omhelzing.
    "Jammer dat we moeten wachten tot vanavond, niet?" zeg ik met een grijns.
    Ik duw Michael op een stoel en vlei me op zijn schoot.
    "Ik moet zacht zitten," zeg ik liefjes.
    Plagerig druk ik een kusje net naast zijn mond.

    Arion

    "Jawel, jij wilde het langzaamaan doen, en ik liet me even gaan. Sorry," zegt ze terwijl ze van me wegschuift. Ik kijk haar pijnlijk aan en wil haar terug naar me toe trekken. Gezien ik even tijd nodig heb om te bekomen, doe ik dat maar niet.
    "Je bent niet de enige," zeg ik zacht.
    Hoe moet ik haar ooit gaan vertellen dat ik nog niet veel verder gegaan ben dan zoenen, terwijl zij zo zelfzeker de leiding neemt?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wilt gij anders iets verzinnen??? Q.Q]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Na een tijdje, wanneer we beiden aangekleed zijn - en overigens al veel te laat voor school- wandel ik samen met Kyle de trap af. Haast heeft nu geen zin meer. In de keuken zet ik thee en ga moe met mijn kop aan tafel zitten. Verliefd zit ik Kyle aan te staren. Hij is niet meer de verlegen jongen waarvoor ik gevallen ben, maar ik kan niet zeggen dat het alternatief me niet bevalt.
    "Zullen we vanavond iets doen met je vader?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik zit naar hem te kijken maar schrik op als ik hem ineens hoor praten. “Zullen we vanavond iets doen met je vader?” Vraagt hij terwijl hij me verliefd aan kijkt. Ik haal mijn schouders op en schraap even mijn keel. “Zoals?” Vraag ik even en zet mijn hand onder mijn hoofd waarna ik hem ook verliefd aankijk.

    [Nog 10 minuten. :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Zoals?" vraagt hij schouderophalend. Hij laat zijn hoofd op zijn hand steunen. Schattig. Heel schattig.
    Ik zucht en krab even door mijn haren.
    "Geen idee," geef ik met een glimlach toe. "Jij kent hem best, waar houdt hij van?"
    Ik strek mijn arm naar hem uit en leg mijn hand op de zijne. Met mijn vingertoppen streel ik over de rug van zijn hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent niet de enige."
    Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn knie, en kijk hem glimlachend aan.
    "We gaan zo snel als jij wilt dat we gaan."
    Misschien maar best dat hij het traag wil doen. Nu lijk ik zo zelfzeker als wat, terwijl hij de tweede jongen is waarmee ik ooit gekust heb. De andere keer was het ook maar bij 1 kus gebleven, aangezien mijn moeder er vrijwel meteen achterkwam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle
    “Geen idee. Jij kent hem het beste, waar houd hij van?” Vraagt hij en strekt zijn hand uit naar mijne en legt zijn hand op de mijne. “Tja, mannen dingen.” Zeg ik met een scheef glimlachtje.

    [Kon niet meer schrijven bel is gegaan ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ze legt haar hand op mijn knie en kijkt me glimlachend aan.
    "We gaan zo snel als jij wilt dat we gaan."
    Ik haal haar hand van mijn knie en hou die warm tussen mijn beide handen. Haar vingers zijn zo fijn en elegant dat ik even bang ben haar te breken.
    "Dat betekent veel voor me," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat betekent veel voor me."
    Ik glimlach wanneer hij zijn lippen op mijn wang drukt.
    "Ik heb mezelf altijd voorgenomen dat de eerste keer perfect moet zijn, en ik sta dus volledig achter je beslissing."
    Wanneer ik merk dat ik wel een vrij belangrijk gegeven heb meegedeeld bijt ik even op mijn lip en word weer rood.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik heb mezelf altijd voorgenomen dat de eerste keer perfect moet zijn, en ik sta dus volledig achter je beslissing."
    Ik draai mijn hoofd in een ruk naar haar toe en kijk haar verbaasd aan. Ze bloost.
    "Wat? Jij? Maar je-" Ik frons en schud mijn hoofd om haar dan weer verward aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat? Jij? Maar je-"
    Ik grinnik even om zijn schattige verwarring en kijk hem aan.
    "Wat ik, maar ik?" vraag ik lachend.
    Ik sla mijn benen weer over elkaar heen en bijt op de binnenkant van mijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat ik, maar ik?" vraagt ze lachend.
    Dit is even niet grappig.
    Ik kijk haar recht in de ogen en laat even tot me doordringen wat ze net zei.
    "Ik dacht dat je al- Nouja, zoals je me net besprong..."
    Ik kijk haar opnieuw vragend aan en zucht in afwachting op een antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik dacht dat je al- Nouja, zoals je me net besprong..."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, sorry. Is dat een probleem ofzo?" vraag ik bezorgd.
    Zenuwachtig bijt ik op mijn lip en ik prul wat met mijn sjaal.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Nee, sorry. Is dat een probleem ofzo?"
    Ik staar naar beneden en lach even nerveus.
    "Nee," zucht ik met een schamper lachje. "Nee, dat is nogal perfect."
    Ik kijk langzaam op en kijk haar veelbetekenend in de ogen. Mijn hand glijdt opnieuw naar de hare en neemt die voorzichtig vast. "Perfect," zeg ik bijna geluidsloos terwijl ik haar aanstaar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.