• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ren ik dat wist ik niet]
    Lilly
    Boven zie ik een stevig ziende tak. Ik ga er eerst op staan en kijk een beetje rond. Daarna klim ik nog een paar takken hoger en ga daar zitten. Ik pak mijn tas en hang die aan een tak zodat ik er makkelijk bij kan.

    [zal ik haar eruit laten donderen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kies het zelf, maar ik heb geen zin in drama. xD]

    Isabelle

    Ik hou Lilly via mijn ooghoeken in de gaten.
    Als ze eruit valt, ga ik níet helpen.
    Denk ik en rol mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha isa toch]
    Lilly
    Verveeld kijk ik rond. Hierboven was het eignelijk wel koud. Zonder na te denken sprong ik naar benee van de tak en deed een koprol in de lucht. Zijn die turnlessen toch nog ergens nuttig voor gewest.

    [ik ga. miss. kom ik op ipad]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Nee," zegt ze zacht.
    Ze pakt mijn hand en wrijft er zachtjes over. De steken ebben langzaam weg. Ik haal mijn hoofd van haar schouder en druk een klein kusje op haar wang.
    "Het gaat wel weer," stel ik haar gerust.
    Met mijn hand ga ik langs haar wang en ik geef haar nog een kusje.
    "Heb ik je echt geen pijn gedaan?" vraag ik nog een keer voor de zekerheid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael drukt me een kusje op de wang.
    "Het gaat wel weer," zegt hij terwijl hij zijn hand over mijn wang laat gaan om er vervolgens nog een kusje op te geven. "Heb ik je echt geen pijn gedaan?" vraagt hij dan.
    Ik kijk hem met een flauw glimlachje aan en verbijt nog steeds de tranen.
    "Ik heb denk ik alleen mijn kont gebroken," zeg met een schamper lachje. Voor hij de kans krijgt erop te antwoorden druk ik zachtjes mijn lippen op die van hem.

    Arion

    "He ja, nu je het zegt," grinnikt Mary.
    Ik krijg rillingen wanneer ze haar ogen over me laat glijden en grijp de gelegenheid aan als excuus hetzelfde bij haar te doen. Plots wendt ze haar blik af. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Kijken mag hoor," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kijken mag hoor."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Ja, dat heb je precies wel door."
    Met een engelengezichtje kijk ik hem aan.
    "Erg subtiel ben je niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik heb denk ik alleen mijn kont gebroken," zegt Charlotte met een schamper lachje.
    Ik kan niet antwoorden want ze heeft haar lippen alweer op de mijne gedrukt. Zachtjes bijt ik op haar onderlip terwijl mijn vingers verstrengeld zitten in haar bruine lokken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ja, dat heb je precies wel door. Erg subtiel ben je niet."
    Ik steek defensief mijn handen omhoog en kijk haar lachend aan.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik dat wel was."
    Voorzichtig neem ik haar hand in de mijne.
    "Ik kijk uit naar vanavond," geef ik rustig toe.

    Charlotte

    Wanneer Michael op mijn onderlip bijt en zijn vingers in mijn haren haakt voel ik de vlinders door mijn lichaam razen. Ik wil wat dichter tegen hem aan kruipen maar krimp ineen van de pijn wanneer er opnieuw een pijnscheut door mijn staartbeen gaat. Ik kijk hem verontschuldigend aan en geef hem kleine kusjes op zijn mond.
    "Gaat het weer?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte geeft me kleine kusjes op mijn mond.
    "Gaat het weer?" vraagt ze zachtjes.
    "Dat kan ik beter aan jou vragen," fluister ik bezorgt.
    Ik leg mijn hand op haar onderrug.
    "Hier?" vraag ik. "Doet het hier pijn?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel me warm worden wanneer hij mijn hand in de zijne neemt.
    "Ik kijk uit naar vanavond."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Ik ook," zeg ik zacht terwijl ik een lok haar achter mijn oor steek. Zachtjes knijp ik in zijn hand en ik kijk lachend naar onze handen. Het lijkt wel of er een voorraad vuurwerk aan het ontploffen is in mijn buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Dat kan ik beter aan jou vragen. Hier? Doet het hier pijn?"
    Ik onderdruk een gilletje wanneer hij zijn hand op mijn onderrug legt. De pijn verspreidt zich door mijn ruggengraat, zowel naar boven als naar beneden. Er springen opnieuw tranen in mijn ogen dus blijf ik voor me uit staren en bijt op mijn onderlip terwijl ik zachtjes knik. Ik neem zijn pols vast en haal zijn hand voorzichtig weg.
    "Het gaat wel over," zeg ik stil.

    Arion

    "Ik ook," zegt Mary. Ze steekt een lok haar achter haar oor en hoewel die goed blijft zitten, doe ik nog een keer hetzelfde. Ze knijpt even in mijn hand en lachend knijp ik terug.
    "Welk spelletje is dit?" vraag ik lachend.
    Ik schuif wat dichter tegen haar aan zonder haar hand los te laten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte gilt al ik haar onderrug aanraak. Voorzichtig haalt ze mijn hand weg.
    "Het gaat wel over," zegt ze stil.
    "Charlot," begin ik. "Dit is niet normaal,"
    Ik ga staan.
    "Dit is echt niet goed. Probeer eens te staan," zeg ik terwijl ik haar hand pak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Welk spelletje is dit?"
    Ik smelt bij zijn lach, en ik krijg het nog warmer wanneer hij nog dichterbij komt zitten.
    "Hoe bedoel je?" vraa ik grinnikend.
    Ik sla mijn ene been over het andere, en leg mijn hand erop, terwijl ik zijn hand nog steeds in mijn andere hou.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlot. Dit is niet normaal. Dit is echt niet goed. Probeer eens te staan."
    Michael gaat zelf staan en neemt mijn hand beet. Ik doe wat hij vraagt, het kost me ietwat moeite, maar doet minder pijn dan net.
    "Het doet meer-" Mijn stem klinkt hees en ik schraap even mijn keel. "Het doet meer pijn als ik zit. Als ik vannacht met mijn kont omhoog slaap is het morgen vast beter."
    Ik probeer een grapje te maken om hem gerust te stellen. Hij hoeft zich om mij geen zorgen te maken.

    Arion

    "Hoe bedoel je?" grinnikt Mary.
    Ze slaat haar benen over elkaar en ik kijk er bewust niet naar.
    "Dit," zeg ik lachend terwijl ik nog een keer in haar hand knijp. Mijn ogen dwalen even af naar haar hand op haar been maar al snel kijk ik haar weer in de ogen.
    Dit doe je met opzet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.