• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Geloof je het zelf? Mevrouw denkt dat ze de wereldheerser is," zegt Lilly boos.
    Iets in mij zegt dat ik op dit moment rustig moet blijven. Met moeite onderdruk ik mijn woedde.
    "Hoe bedoel je wereldheerser?" vraag ik.
    Dat kind springt echt van de hak op de tak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zucht even. "Je denkt echt dat je heel wat bent. Iedereen om je heen kwets je en als ze jou kwetsen of een gevoelie snaar raken loopt zo weg of ze slaat je. Nou lekker hoor. en als je gewoon iets vraagt om vriendelijk te doen ofzo krijg je gelijk een grootte bek van je. Dus mevrouw is een beetje drama queen" Ikkijk haar boos aan. Eergens in me had ik zin om haar te slaan of te kwetsen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Je denkt echt dat je heel wat bent. Iedereen om je heen kwets je en als ze jou kwetsen of een gevoelige snaar raken loopt zo weg of ze slaat je. Nou lekker hoor. Als je gewoon iets vraagt om vriendelijk te doen ofzo krijg je gelijk een grootte bek van je. Dus mevrouw is een beetje drama queen."
    Ze kijkt me boos aan.
    "Drame Queen?" vraag ik met een klein lachje. "Soory maar volgens mij weet jij de betekenis van Darma Queen niet. Maar als iemand iets doet wat mij niet zint dan ga ik daar tegenin inderdaad, jammer voor jou maar zo ben ik. Net als dat jij je altijd met iedereen moet bemoeien. En schat," zeg ik honend. "Ze lief ben je niet."
    Ik geef haar een knipoog en loop richting de uitgang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Nou sorry van jou. IK heb gevoelens voor andere. Jij loopt altijd weg of begint te slaan. Eigenlijk heb ik nu zin om jou te slaan maar ja" ik kijk haar boos na. "Ik vindt jou trouwens ook niet lief. Ik ken meerdere die dat vinden. Er zijn trouwens dingen waarover ik graag wil praten met je

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:34 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Nou sorry van jou. Ik heb gevoelens voor andere. Jij loopt altijd weg of begint te slaan. Eigenlijk heb ik nu zin om jou te slaan. Ik vindt jou trouwens ook niet lief. Ik ken meerdere die dat vinden. Er zijn trouwens dingen waarover ik graag wil praten met je," zegt ze boos.
    Ik draai me om.
    Donna, rustig.
    "Lilly, ik vroeg niet of jij me lief vind. Ik vraag ook niet of andere me lief vinden. Daar vraag ik niet om en dat wil ik ook niet. Ik wil niet geliefd zijn bij iedereen. Ik stel mijn eigen grenzen," zeg ik rustig.
    "Maar als je het ergens met mij over wil praten, Here I am."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik slikte. Was dit wel het juiste om te doen? Zou ik het niet erger maken."Waarom riep jij door de kleedkamers dat ik bi ben. Ik nam je in vertrouwen. Je hebt bij mij uitgehuild. ik had je geholpen en ik had nar jou geluisterd. Toen besloot ik je te vertrouwen, en toen...." ik keek verdrietig naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Waarom riep jij door de kleedkamers dat ik bi ben. Ik nam je in vertrouwen. Je hebt bij mij uitgehuild. ik had je geholpen en ik had nar jou geluisterd. Toen besloot ik je te vertrouwen, en toen...," zegt ze verdrietig.
    "Je maakte het er zelf naar," zeg ik emotieloos. "Hier hebben we het al over gehad. Ik haal geen oude koeien uit de sloot."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijkh aar aan. "Hoezo? Ik maakte het er zelf naar. Ik snap je niet meer. Ik wil gewoon een normaal antwoord met een duidelijk antwoord. Dankzij jou kan ik niet...." ik stopte en liep langzaam naar achter. Ik schudde mijn hoofd. Ze zou nooit begrijpen wat ze me aangedaan heeft. Voor de tranen begonnen te stromen draaide ik om en liep het hoekje om waar ik huilend op een bankje ging zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Hoezo? Ik maakte het er zelf naar. Ik snap je niet meer. Ik wil gewoon een normaal antwoord met een duidelijk antwoord. Dankzij jou kan ik niet..."
    Ze stopt midden in haar zin. Langzaam loopt ze naar achter en gaat huilend op een bankje zitten.
    Tja, alles is altijd Donna's schuld. Had zij het maar niet aan mij moeten toe vertrouwen, jammer dan. Iedereen weet hoe ik ben en dat ik een 'trut' ben.
    Zuchtend loop ik langs Lilly heen richting de gymzaal. Snel trek ik in de kleedkamer een trainingsbroek en een naveltruitje aan. Mijn haar doe ik in een staart. Op een drafje loop ik richting de gymzalen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Gelukkig laat ze me met rust en loopt zuchtend langs me heen. Waarom heb ik het aan haar toevertrouwd. Omdat zij het aan mij toevertrouwde. Langzaam stond ik op. Ik liep richting de auditorium. Langs de gymzaal zag ik Donna. Ik stopte even en keek naar binnen. Langzaam begon ik te zingen. Met tranen zong ik Need you now. Niemand wist hoe graag ik nu een schouder om uittehuilen wou hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik de gymzaal zet ik de muziek weer hard aan. Ik begin te strekken. Eerst mijn benen, mijn nek, mijn rug. Alles moet los zitten. Lachend schut ik met mijn kont. Als het tweede nummer begint ga ik mee dansen. Elk lichaamsdeel beweeg ik los van elkaar. Lachend beweeg ik.
    Dansen, heerlijk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk naar Donna die lacht. Zingend loop ik naar het auditorium. Ik ga achter het drumstel zitten en speel hard mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik spring er maar gewoon in. ;) btw ik ben er alleen vanavond en dan neit meer. :(]

    Isabelle

    Zingend komt Lilly langs me lopen in de gang, ze heeft me nieteens gezien.
    Ik zie haar richting het auditorium gaan, waar ik ineens hard gedrum hoor.
    Ik schud even mijn hoofd en loop de andere kant uit, richting buiten, want ik wil eventjes van de frisse buitenlucht genieten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [NOu lopt Isa weg!!!!!!]
    Lilly
    Na het numer wil ik vluchten. Voor Donna, voor het verdriet voor alles. Langzaam loop ik naar buiten. Ik loop naar de dikke boom. Behendig klim ik er hoog in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [xD]

    Isabelle

    Lilly rent ineens langs me, ik kijk even verward.
    Eerst binnen, dan buiten...
    Ik zie haar naar de dikke boom rennen, en ze klimt erin.
    Ik ben redelijk bang dat ze eruit valt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.