• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Lilly komt achter me aan rennen.
    "Donna, zo bedoelde ik het niet," roept ze me toe.
    Ik negeer het kleine blonde meisje.
    Laat het meisje maar, het is nog maar een kind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik geef het langzaam op. Ik loop steeds rustiger. "Donna, hoe gek het ook mag klinkenuit mijn mond, ik maak zorgen om je. Sinds Pablo er nietmeer is, ziejeer niet meergezonduit." ik stopte bleef staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Donna, hoe gek het ook mag klinken uit mijn mond, ik maak zorgen om je. Sinds Pablo er niet meer is, zie je er niet meer gezond uit," zegt Lilly.
    Ik draai me om.
    "Jij zegt helemaal niets over Pablo, begrepen?"
    Het is niet echt een vraag, meer een soort bevel.
    Ik draai me weer van haar af en loop door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ikkijk naar Donna. " Donnaje bentjezelf niet meer. DAt zieik endat zien wij allemaal. Maar wat denk jedat Pablo zou willen? Dat jealleen maarverdriet had. Nee hij zou willen dat je doorging met je leven.". Ik kijk bangig naarhaarvoor de reactie Waarschijnlijk zou ze gewoon weglopen maarmetDonnawist je het nooit. Ik wist dat nheel diep in haar eenbang meisje verstopt zat dieze never nooitzou durvente laten zien.

    (ik ga aankleden. daarna kom ik weer)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Donna je bent jezelf niet meer. Dat zie ik en dat zien wij allemaal. Maar wat denk je dat Pablo zou willen? Dat je alleen maarverdriet had. Nee hij zou willen dat je doorging met je leven," zegt Lilly.
    De tranen branden in mijn ogen.
    Ik draai me weer om naar Lilly.
    "Pablo zou willen leven," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zie de tranen in haar ogen. "Dat weet ik. Maar zijn leven wordt hem niet gegund. Nu hij niet kan leven zou hij dat jij weer gaat leven. Natuurlijk je hebt het zwaar en Pablo wilt dat je hem nooit vergeeft" zeg ik zacht en loop naar haar toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Dat weet ik. Maar zijn leven wordt hem niet gegund. Nu hij niet kan leven zou hij dat jij weer gaat leven. Natuurlijk je hebt het zwaar en Pablo wilt dat je hem nooit vergeeft," zegt ze.
    "Hoe weet jij nou wat Pablo wilt? Ik bedoel het enige wat je ooit tegen hem zei wat gemeen en lelijk. Je kent hem niet eens."
    Ik loop weer van Lilly weg. Niemand weet wat palbo wilde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Sorry dat ik zo laat reageer maar ik sta de hele dag in de keuken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waarvoor. Geeft niets bij mij liep het uit door carnavals kleding te zoeken. Ik ga als vamp]
    Lilly
    Ik voelde me van binnen beginnen te koken. "Heeft hij iets aardigs over of tegen mij gezegd dan?" ik kijk haar spottend aan. "Het is vast en zeker je beschermengeltje" Ik lach en draai me ook om.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Heeft hij iets aardigs over of tegen mij gezegd dan? Het is vast en zeker je beschermengeltje," lacht Lilly en ze draait zich om.
    Snel pak ik haar bij haar schouder.
    "Maak geen grapjes over de doden," waaschuw ik haar.
    "Ze zijn dichterbij dat je denkt."

    [Ik kook vanavond Afrikaans. Dat houdt in Pindasoep, een runderstoofpot met bakbanenen en een Zuid Afikaase melktaart. Het is om geld op te halen voor mijn reis naar Uganda.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oe cool klinkt lekker. Waarvoor Uganda]
    Lilly
    "Wie zeg dat ik een grapje maak. Ik ben bloedserieus. Jij denkt dat ik gemeen en hartloos bent. Maar heb je ooit Pablo of jezelf al wel eens bekeken?" Ik ruk mijn schouder los van haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Wie zeg dat ik een grapje maak. Ik ben bloedserieus. Jij denkt dat ik gemeen en hartloos bent. Maar heb je ooit Pablo of jezelf al wel eens bekeken?" Zegt ze terwijl ze zich losrukt.
    "Je lachde erbij," verklaar ik. "Ik heb Pablo goed gekeken. Maar Pablo is mijn beste vriend. Ik spreek niet lelijk over de doden."

    [Ze noemen Ugande niet voor niets de Parel van Afrika. Ik ga van de zomer die parel ontdekken. Ik ga er vrijwillergerswerk doen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [leuk]
    Lily
    "Geloof jehet zelf. Maar mevrouw denk dat ze de wereldheerser is" Ik kjik haar boos aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry dat ik zokort reageerd. maar ik mag eigenlijk niet online en men ma was in de buurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan