• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Dit," zegt hij en knijpt nog eens in mijn hand.
    "Is dat dan een spelletje?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en zie hem naar mijn andere hand kijken.
    "Wat?" vraag ik niet-begrijpend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ze doet wat ik zeg.
    "Het doet meer-. Het doet meer pijn als ik zit. Als ik vannacht met mijn kont omhoog slaap is het morgen vast beter," zegt ze.
    Ik lach en druk een kusje op haar mond. Ik leg mijn armen om haar heupen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Is dat dan een spelletje?" Ze schud lachend haar hoofd. "Wat?"
    "Niet dan?" vraag ik lachend. Op haar tweede vraag besluit ik niet te antwoorden. Ik kijk naar de piano en terug naar haar. "Speel eens wat," zeg ik met een glimlach. "Tenzij je nog meer van mijn gejengel wilt horen."
    Ik krab even in mijn haar terwijl ik de piano aankijk alsof het een vijand is.

    Charlotte

    Michael moet even lachen en drukt een kusje op mijn lippen. Zijn armen glijden om me heen. Ik ga een beetje op zijn armen staan en leg mijn armen om zijn nek. Het kan me niet schelen dat we in de les zijn, iedereen mag weten dat ik bij hem hoor. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne terwijl ik met een plukje van zijn haar speel.
    "Ik hou van je, Michael," zeg ik dan stil. Ik kijk hem diep in de ogen en weet gewoon dat ik sta te blozen. Dit is niet iets dat ik zomaar tegen iemand zeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Niet dan?"
    Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Speel eens wat. Tenzij je nog meer van mijn gejengel wilt horen."
    "Hmm, dat tweede klinkt echt aanlokkelijk. Maar als je het niet erg vindt, speel ik zelf nog iets," antwoord ik grinnikend. Ik laat mijn vingers over de toetsen glijden zonder ze in te drukken terwijl ik nadenk over een liedje. Na ongeveer een minuut begin ik te spelen en te zingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Charlotte slaat haar armen om mijn nek. Zachtjes drukt ze haar lippen op de mijne terwijl ze met mijn haar speelt.
    "Ik houd van je, Michael," zeg ze stil. Ze kijkt me diep aan en bloost een beetje. Met mijn neus wrijf ik langs de hare.
    "Ik ook van jou," fluister ik tegen haar. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Heel veel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Hmm, dat tweede klinkt echt aanlokkelijk. Maar als je het niet erg vindt, speel ik zelf nog iets," grinnikt ze.
    Ik geef haar zacht een stompje tegen de arm en kijk dan toe hoe ze haar vingers over de toetsen laat glijden. Er loopt even een rilling over mijn rug. Ze begint te spelen en ik schrik me rot wanneer ze plots het tempo opvoert. Met grote ogen kijk ik haar aan.
    "Ik weet niet welke pillen jij geslikt hebt, maar help me eraan herinneren dat ik ze niet neem," zeg ik met een vreemde blik. Ik lach even.

    Charlotte

    Hij wrijft zijn neus langs die van mij en ik moet even giechelen. Ik had een kusje verwacht, maar dat krijg ik niet.
    "Ik ook van jou," fluistert hij zacht waarop hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. "Heel veel."
    "Dat weet ik," zeg ik terwijl ik zachtjes zijn nek kriebel. Ik breng mijn lippen opnieuw naar de zijne en kus hem heel liefdevol. Mijn hart mist af en toe een slagje. "Zullen we vanavond iets doen, jij en ik?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik weet niet welke pillen jij geslikt hebt, maar help me eraan herinneren dat ik ze niet neem."
    Ik grinnik even en leg mijn handen weer in mijn schoot wanneer ik het liedje heb uitgespeeld.
    "Gosh, is het echt zo erg met me gesteld?" vraag ik fake ongerust. Ik kijk hem vragend aan, en hou mijn lach in. Ik doe mijn best zo serieus mogelijk te blijven, wat moeilijk is, maar het lukt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 15:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Dat weet ik," zegt ze zachtjes terwijl ze in mijn nek kriebelt. Ze kust me weer heel liefdevol. Er gaat een warm gevoel door mijn lichaam. De vlinders in mijn buik vliegen weer omhoog.
    "Zullen we vanavond iets doen, jij en ik?"
    Ik knik.
    "Wat had je in gedachte?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Gosh, is het echt zo erg met me gesteld?" vraagt ze dan.
    Ik neem haar hoofd in mijn handen en leg mijn oor tegen haar voorhoofd, alsof ik haar hersenen kan horen.
    "Oh ja," zeg ik terwijl ik loslaat. Ik kijk haar met een droef gezicht aan en schud mijn hoofd. "Compleet gestoord, niks meer aan te doen."
    Ik leg mijn hand troostend op haar schouder en knijp er even in terwijl ik mijn hoofd rouwend laat hangen. Het duurt niet lang voor ik begin te lachen.

    Charlotte

    "Wat had je in gedachte?"
    Ik grinnik even. Wat heb ik altijd in gedachten? Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem dan terug aan. Terwijl ik denk staar ik hem in de ogen.
    "We kunnen samen koken, naar de bios, of, ehm... oh, Mary zei dat de kermis vanavond in de stad is," zeg ik met een glimlach. In afwachting op zijn keuze druk ik kleine kusjes op zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij neemt mijn hoofd vast en legt mijn oor tegen mijn voorhoofd. Ik doe nog steeds mijn best niet te lachen. Dit moet er zo raar uit zien.
    "Oh ja. Compleet gestoord, niks meer aan te doen."
    Ik bijt op mijn lip, vrij hard, en begin bijna te wenen. Acteerlessen zijn echt wel handig, en huilen op commando, nog handiger. Hij legt zijn hand op mijn schouder en knijpt er zachtjes in.
    "Oh nee, wat moet ik nu doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Zachtjes grinnikt ze. Ik kan denk ik wel raden waar de aan denkt.
    "We kunnen samen koken, naar de bios of, ehm...oh, Mary zei dat de kermis vanavond in de stad is," zegt ze met een glimlach.
    "Kermis," herhaal ik. "Klinkt goed."
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Er bengelt een traan over haar wang.
    "Oh nee, wat moet ik nu doen?"
    Ik neem haar beide schouders vast en draai haar naar me toe.
    "Wees dapper, Mary Mary, wees dapper. Er is maar één ding dat je kunt doen, maar God- Oh God-" zeg ik dramatisch. Ik trek haar tegen me aan en streel overdreven over haar haren en zucht heel diep.
    "Je zult me moeten kussen."

    Charlotte

    "Kermis. Klinkt goed."
    Hij kust me nog een keer zachtjes en ik voel mijn knieën knikken. Die jongen weet niet half wat hij met me doet. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip terwijl ik opnieuw zijn nek kriebel.
    "Mooi," grijns ik. "En ik weet nog wel een attractie waar je thuis ook eens op mag."
    Ik kan niet anders dan even lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wees dapper, Mary Mary, wees dapper. Er is maar één ding dat je kunt doen, maar God- Oh God-"
    Hij trekt me tegen zich aan en streelt over mijn haren.
    "Je zult me moeten kussen."
    Ik grinnik even, maar hou me snel weer serieus. Ik trek me voorzichtig los uit zijn greep en kijk hem nerveus aan.
    "Moet dat echt? Ik weet niet of ik dat wel durf."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem angstig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ze bijt zachtjes op mijn onderlip.
    "Mooi," grijnst ze. "En ik weet nog wel een attractie waar je thuis ook eens op mag."
    Ik lach zachtjes.
    "Misschie verheug ik me daar nog wel het meeste op," zeg ik zachtjes en ik druk mijn lippen weer op de hare. Mijn hand glijd naar haar kont waar ik hem laat rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ze maakt zich los uit mijn armen en kijkt me gespannen aan.
    "Moet dat echt? Ik weet niet of ik dat wel durf."
    Ze bijt angstig op haar lip. Ik leg mijn hand op haar wang alsof dit de laatste keer is dat ik haar ooit zal zien.
    "Het is je enige hoop. En- En als het moet dan offer ik me wel op." Ik leg een hand op mijn hart en staar hoofdschuddend naar beneden. "Het kan niet anders."

    Charlotte

    "Misschien verheug ik me daar nog wel het meeste op," zegt hij zacht voor hij me terug kust. Zijn hand glijdt naar mijn kont en blijft daar liggen.
    "Misschien?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Je hebt tot vanavond om er zeker van te zijn, Brown," zeg ik gespeeld streng.
    Om hem ervan te overtuigen, druk ik mijn lippen passievol op de zijne. Ik laat een hand door zijn haren glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.