• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Waarvoor?"
    Ik lach door mijn tranen heen en veeg ze weg. Sentimenteel mens dat ik ben.
    "Voor alles. Voor dit," ik wijs even naar de pleister, "omdat je niet kwaad bent, omdat jij jij bent."
    Ik kijk hem even aan en glimlach.
    "Sorry dat ik zo sentimenteel doe," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    lilly
    Ik hoorde Donna wat piano spelen. Het liefste zou ik er nu achter gaan zitten. Zacht sta ik op en pak in de berging een gitaar. Ik sluit de deur tot op een kier zodat ik docenten wel kon horen en zij mij zodat ze de deur niet op slot zouden doen. Zacht pingel ik wat op de gitaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Charlotte stap ik de auto. Snel rijd ik weg. Een beetje onrustig zit ik achter het stuur.
    Bang om weer een aanval te krijgen.
    Ongeduldig tik ik met mijn vingers op het stuur.
    Hoe sneller ik op school ben, hoe minder groot de kans is op een aanval.
    Opgelucht zucht ik als we op het parkeerterrein staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Voor alles. Voor dit," zegt ze terwijl ze naar de pleister wijst. "Omdat je niet kwaad bent, omdat jij jij bent. Sorry dat ik zo sentimenteel doe," zegt ze met een glimlach. Ik rol even met mijn ogen en kijk haar vertederd aan. Ik neem haar bij de hand en trek haar mee naar een stoel waarop ik haar neer zet. Ik ga op mijn hurken voor haar zitten en neem haar gezicht in mijn handen. Met mijn duim veeg ik nog wat tranen weg.
    "Die pleisters hebben me vijf minuten van mijn tijd gekost, en ik ben heus niet kwaad op je omdat je ook op meisjes valt. Waarom zou dat uitmaken? Als jij Charlotte zo leuk vond om wie ze is, en je niet liet afschrikken door het feit dat ze net als jij een meisje is dan heb ik daar alleen maar bewondering voor."
    Ik druk een klein kusje op haar lippen.
    "Mary toch."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Ik merk dat Michael roekelozer rijdt dan anders maar besluit er niks op te zeggen. Ik kan een aantal redenen bedenken. Wanneer we geparkeerd staan, neem ik mijn tas en stap uit. Ik wacht tot Michael hetzelfde gedaan heeft en ga dan naast hem lopen. Ik neem zelf zijn arm en leg die om mijn schouder om hem dan liefjes aan te kijken.
    "Als je hoofdpijn zou krijgen vandaag, geef me dan een seintje. Ik weet er een uitstekend middeltje voor," zeg ik terwijl ik even met mijn wenkbrauwen wiebel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Die pleisters hebben me vijf minuten van mijn tijd gekost, en ik ben heus niet kwaad op je omdat je ook op meisjes valt. Waarom zou dat uitmaken? Als jij Charlotte zo leuk vond om wie ze is, en je niet liet afschrikken door het feit dat ze net als jij een meisje is dan heb ik daar alleen maar bewondering voor."
    Ik voel zijn lippen even op de mijne en ik kijk hem weer aan.
    "Mary toch."
    Ik ga even met mijn hand door zijn haren en leun zachtjes naar voren om mijn lippen wat langer op de zijne te drukken. Mijn hand laat ik langs zijn arm naar zijn hand glijden en ik verstrengel mijn vingers met de zijne, zodat ik hem zachtjes op de stoel naast me kan trekken. Glimlachend kijk ik naar hem, en ik zucht even opgelucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael.
    Charlotte legt mijn arm om haar schouder.
    "Als je hoofdpijn zou krijgen vandaag, geef me dan een seintje. Ik weet er een uitstekend middeltje voor," zegt ze terwijl ze even met haar wenkbrauwen wiebel.
    "Ik weet je te vinden," lach ik zachtjes en ik plant een kusje op haar wang.
    Samen lopen we de school in.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:40 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ze haalt haar hand door mijn haren en drukt nog een kus op mijn lippen. Heel zacht en rustig zoen ik haar terug. Ze trekt me op de stoel naast zich en kijkt me glimlachend aan.
    "Zolang je nu niet meer aan meisjes, of andere jongens, voor de duidelijkheid, zit heb ik er geen probleem mee," fluister ik grijnzend in haar oor om nog een kusje op haar wang te drukken. Wanneer ik opkijk zie ik Charlotte en Michael in de deuropening staan.

    Charlotte

    Samen met Michael loop ik de school in.
    "Mary moest me iets vertellen," zeg ik zacht. Niet wetend of dit een aangenaam gesprek kan worden. Ondertussen zijn we bij het Glee lokaal aangekomen en open ik de deur. "Volgens mij heeft het iets te maken met..." Ik ben verbaasd wanneer ik Arion een kus op Mary's wang zie drukken. "...Arion," maak ik mijn zin af.
    Ik haal Mary's truitje uit mijn tas, maak er een prop van en gooi die lachend in haar gezicht.
    "Slet!" roep ik haar grappend toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zolang je nu niet meer aan meisjes, of andere jongens, voor de duidelijkheid, zit heb ik er geen probleem mee."
    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Ik ben niet gek. Je hebt me nog maar net. Zo snel geraak je van mij niet af."
    Met een glimlach op mijn gezicht voel ik zijn lippen nog eens op mijn wang en wanneer ik iets wil zeggen, wordt mijn gezicht aangevallen door een stuk stof.
    "Slet," hoor ik iemand lachend zeggen, en ik draai me om.
    "Ook hallo, Charlie," zeg ik met een grijns. Ik vis in mijn tas naar haar shirt, en gooi het haar toe.
    "Die is ook helemaal droog." Ik kijk haar glimlachend aan, en kan het niet laten even naar Arion te kijken met pretlichtjes in mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik volg Charlotte naar het Glee-lokaal waar ik tot mijn verbazing Mary en Arion samen zie. Mary, het meisje dat eerst zo graag met Charlotte wilde. Zo diep zat dat dus niet. Zodra Charlotte tegen haar begint te praten zorg ik dat ik weg glip. Snel loop ik richting Donna, die achter de piano zit.
    "Mag ik?" vraag ik zachtjes terwijl ik naar haar ga zitten.
    Zachtjes knikt ze en ze haalt haar handen van de toetsen af.
    Langzaam begin ik te spelen. Donna volgt mijn voorbeeld en herhaalt de stukjes in het hoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ook hallo, Charlie," grijnst ze waarop ze me ook mijn shirt toegooit. "Die is ook helemaal droog."
    Ik rol lachend met mijn ogen wanneer ik haar naar Arion zie kijken. Ik ken die blik. Mimsy is verliefd. Ik wil me terug omdraaien naar Michael maar ben hem plots kwijt. Verrast kijk ik om me heen en ik zie hem bij Donna aan de piano zitten. Ik zet een puppyface op wanneer ik me bedenk dat ik hier plots alleen sta.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zie Charlie een beetje droevig rondkijken voor Michael en ik druk even een kus op Arion's wang.
    "Will you excuse me for a minute? I need to catch up with my girl," zeg ik glimlachend. Ik knijp nog even in zijn hand, waarna ik opsta en mijn arm in die van Charlie haak.
    "Wij moeten even praten," zeg ik zacht. Ik glimlach nog steeds, en kijk even naar Arion, terwijl ik hem een luchtkusje toewerp.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Al snel krijg ik door wat we spelen. Lachend kijk ik hem aan terwijl ik begin te zingen. Samen zingen we het liedje uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lieve mensjes.
    Ik heb slecht nieuws. Mijn rapport was betreurwaardigend. Ik moet dus nu mededelen dat ik tot en met 9 Maart, heel wijnig of zelfs níet online kom.
    Alle rechten gaan nu naar Delightee en Nadal, tot dat ik er weer ben.
    ik vind het heel jammer, maar ik moet nu extra leren en ik móet 9 toetsen inhalen, en daar moet ik voor gaan leren. Het gaat moeilijk worden en daar kan ik RPG, jamemr genoeg, neit bij gebruiken.
    Wish me luck. En tot ná 9 Maart.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.