• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Mary staat met een glimlach, en de mededeling dat ze iets gaat spelen, op. Ze geeft Arion nog snel een kusje en loopt naar de piano waar ze een bekend liedje begint te spelen. Dan kijk ik terug naar Michael die me met opgetrokken wenkbrauw zit aan te kijken.
    "Je zal het nooit begrijpen," zegt hij terwijl hij een lok haar achter mijn oor stopt. Ik neem zijn hand vast, geef een kusje op zijn palm en leg mijn wang er tegen.
    "Help het me dan begrijpen?" zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Wanneer het liedje gedaan is, blijf ik even zitten aan de piano met mijn handen in mijn schoot. Ik denk terug aan thuis, en aan mijn moeder, die nog steeds niet heeft geprobeerd contact met me op te nemen. Als ik nu dood was, als er me iets was overkomen, dan had ze het niet geweten. Ik bijt op mijn lip wanneer er tranen in mijn ogen branden, en ik probeer ze tegen te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik schrik even wanneer Mary een kusje op mijn lippen drukt. De spanning tussen haar en Michael is me niet ontgaan. Ik kijk even verontschuldigend naar Michael en ga dan bij Mary aan de piano zitten. Ik kijk toe hoe ze speelt en luister naar de klanken die uit haar vingers en over haar lippen rollen.
    Glimlachend kijk ik even naar haar gezicht, om dan weer nauwkeurig haar spel te volgen. Zo zal ik nooit kunnen spelen.
    Wanneer het liedje gedaan is blijft ze treurig zitten. Ik zie tranen in haar ogen springen terwijl ze op haar lip bijt.
    Zonder iets te zeggen sla ik mijn arm om haar middel en schuif haar naar me toe om zacht een kusje op haar voorhoofd te drukken. Ik ken haar nog niet lang, maar ik weet wel al dat als ze iets wil vertellen, ze dat uit zichzelf doet en niet omdat ik er om vraag.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 19:20 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Help het me dan begrijpen?" zegt Charlotte zachtjes.
    Ik knik en probeer de goede woorden te vinden zonder Charlotte te kwetsen. Stamelend begin ik aan mijn zin maar een echte zin vormt het niet. Er steekt weer een stuk glas door mijn hoofd. Van de pijn spring ik op zodat Charlotte van mijn schoot afvalt. Ik leg mijn hoofd tegen de muur aan zodat er veel druk op komt te staan. Mijn handen houd ik voor mijn oren. De steken blijven doorgaan. Steeds dieper, steeds pijnlijker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel een arm om me heen en een paar lippen op mijn voorhoofd.
    Arion.
    Ik leg zachtjes mijn armen om zijn middel en snik even. Een voor een veeg ik mijn tranen weg, en ik probeer het snikken in te houden.
    "Een week geleden ben ik thuis vertrokken," zeg ik zacht terwijl ik naar de pianotoetsen staar.
    "En ik heb in al die tijd nog niets van mijn moeder gehoord."
    Ik kijk hem even aan en sla mijn ogen neer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik schrik me rot wanneer ik plots op de grond beland en voel een pijnscheut door mijn staartbeentje gaan. Ik verbijt de pijn omdat ik al snel door heb wat er is. Ik kom met veel pijn overeind en graai naar mijn tas. Zo snel mogelijk ga ik op zoek naar het velletje met Ibuprofens dat ik meegenomen had. Wanneer ik dat gevonden heb haal ik ook mijn flesje water er uit. Ik probeer niet te huilen terwijl ik recht sta. Het voelt alsof ik mijn kont gebroken heb. Ik loop naar Michael en ga met een pijnlijk grimas naast hem op mijn hurken zitten. Voorzichtig haal ik een hand van zijn oor en stop twee pilletjes in Michael's handen terwijl ik het flesje water open draai.

    Arion

    Ze snikt maar veegt meteen de tranen weg. Geduldig streel ik over haar haren terwijl ik haar stevig tegen me aan houd.
    "Een week geleden ben ik thuis vertrokken. En ik heb in al die tijd nog niets van mijn moeder gehoord," klinkt het dan zacht.
    Ik ken de situatie niet, maar probeer er het beste van te maken.
    "Mis je haar?" vraag ik rustig terwijl ik met mijn duim over haar onderrug wrijf en mijn andere hand nog steeds door haar haren laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mis je haar?"
    Ik denk even na. Ik red mezelf prima, en het is niet alsof ik zoveel met haar praatte. Ze was altijd wel bezig met een of andere kerel die ze had opgescharreld. Langzaam schud ik mijn hoofd.
    "Nee. Ik mis haar niet."
    Ik neem hem iets steviger vast en sluit mijn ogen terwijl zijn handen over mijn rug en door mijn haren gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik voel dat iemand een hand van mijn oor afhaalt.
    Charlotte.
    Ze stopt twee pilletjes in mijn hand. Met een trillende hand stop ik ze in mijn mond en spoel ik ze weg met het water. Mijn hele lichaam is aan het shaken. Mijn hoofd steekt. Ze hand die Charlotte van mijn oor afhaalde leg ik er weer op. Ik hoef niets meer te horen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nee. Ik mis haar niet," zegt ze na enige stilte. Ik voel hoe ze haar hoofd schudt en haar armen strakker om me heen houdt.
    "Vanwaar dan die tranen?" vraag ik zachtjes, troostend. Ik ben hier niet goed in, en weet niet wat ik moet. Ik besluit nog maar een kusje op haar voorhoofd te drukken. Gevoelens zijn niet mijn sterkste kant.

    Charlotte

    Hij stopt de pilletjes in zijn mond en neemt het flesje water aan. Wanneer hij ze doorgeslikt heeft draai ik het flesje terug dicht terwijl hij alweer zijn hand op zijn oor legt. Ik ga zijlings op zijn schoot zitten en trek kalm zijn handen weg. Voorzichtig leg ik zijn hoofd tegen mijn borsten en leg dan zelf een hand op zijn oor. Ik wil een kusje op zijn hoofd drukken maar besluit het te laten. Met mijn vrije hand streel ik geruststellend over zijn rug.
    Ik ben er voor je, liefje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Vanwaar dan die tranen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee."
    Voorzichtig laat ik hem los.
    "Ze is het niet waard."
    Ik glimlach groen en druk even mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Charlotte gaat op mijn schoot zitten en haalt mijn handen van mijn oren. Ze legt mijn hoofd tegen haar borsten en bedekt mijn vrije oor. Met haar andere hand streelt ze over mijn rug. De steken komen sneller achter elkaar maar de zijn wel minder krachtig. Bij elke steek trek ik even samen. Ik weet niet wat ik erger vind langzaam en pijnlijk of snel en softer. Ik leg een van mijn handen op haar bovenbeen. En knijp er gemoedelijk in.
    Het komt wel goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Geen idee. Ze is het niet waard."
    Ze glimlacht flauwtjes en drukt haar lippen op die van mij. Zachtjes neem ik haar bij de schouders en duw haar een beetje van me af.
    "Rustig aan met het kussen, Mary," zeg ik zachtjes terwijl ik een hand op haar wang leg. "Ik mag dan wel mijn regel opzij geschoven hebben, ik ben nog steeds van plan het kalm aan te doen met je. Ik wil geen hele relatie in een maand geleefd hebben. Ik wil er van kunnen genieten, ik wil een echte band met je kunnen ontwikkelen, je troost bieden als het nodig is."
    Ik kijk haar verontschuldigend aan terwijl ik spreek en duw een lok haar naar achter. Ik trek haar weer tegen me aan.

    Charlotte

    Ik voel zijn lichaam samen trekken en wens nog meer dan gisteren dat ik een deel van zijn pijn kan overnemen. Wanneer hij even in mijn bovenbeen knijpt, lijkt het alsof mijn gebeden verhoord worden. Ik voel een enorme pijnscheut opnieuw door mijn staartbeen gaan en bijt op mijn onderlip opdat Michael niks zou merken. Ik blijf zo rustig mogelijk zitten en streel gewoon verder over zijn rug. Ik kijk even om me heen of ik iemand om een hotpack kan sturen. Ik hou mijn hand nog steeds tegen zijn oor en probeer niet te beven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Rustig aan met het kussen, Mary. Ik mag dan wel mijn regel opzij geschoven hebben, ik ben nog steeds van plan het kalm aan te doen met je. Ik wil geen hele relatie in een maand geleefd hebben. Ik wil er van kunnen genieten, ik wil een echte band met je kunnen ontwikkelen, je troost bieden als het nodig is."
    Ik sla mijn ogen neer en knik.
    "Sorry. Ik zal erop letten."
    Ik bijt even op mijn lip en sta op. Uit het berghok haal ik een gitaar, en ik zet me op het bankje, weer naast Arion, en begin langzaam Crazier te zingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik voel Charlotte beven.
    "Heb ik je pijn gedaan?" kan ik nog net uitbrengen.
    Even hef ik mijn hoofd op om haar aan te kijken maar al snel laat ik hem weer vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Sorry, ik zal er op letten."
    Ik krijg even schrik dat ik iets verkeerds gezegd heb wanneer ze opstaat en van me weg wandelt. Ik voel me opgelucht wanneer ik haar met een gitaar zie terug komen. Ik kijk haar glimlachend aan en draai me naar haar toe terwijl ze een liedje begint te zingen en dat ik niet ken. Ik luister aandachtig naar de tekst en schud lachend mijn hoofd wanneer ze klaar is.
    "Crazier? Gekker? Was je al gek dan?" vraag ik lachend.

    Charlotte

    "Heb ik je pijn gedaan?" vraagt Michael moeilijk. Hij probeert me aan te kijken maar legt zijn hoofd al snel weer op mijn borsten.
    Ik schud mijn hoofd maar besef dat dat hij het niet kan zien.
    "Nee," zeg ik zacht.
    Oké, het is een leugen. Maar hij moet nu eerst aan zichzelf denken.
    Ik haal mijn hand van zijn rug en neem zijn hand vast. Zachtjes wrijf ik erover met mijn duim.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.