• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ty

    "Ik zei dat áls ze duidelijker zou praten je 2 dagen vrij zou zijn van spastische bewegingen, als je dat niet doet, dan ben je niet vrij, als je het wel doet, dan ben je vrij, dus het hangt allemaal van jou af".

    Cassie
    Ik grinnik even en kijk dan in zijn ogen. 'Je bent best wel een betweter,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Verveeld zit ik op de grond, pak een fles malibu en drink eruit. Heerlijk. Dan glijd mijn blik door de kamer.

    Ty

    Ik kijk haar aan met zo'n gezicht dat een klein kindje trekt als hij kwaad is. "Echt niet" zeg ik nep-boos. Hey, als ik iets geleerd heb van mijn moeder vroeger dan was het om voor jezelf op te komen. En als er iets is wat ik van mijn studies heb geleerd dat is dat het altijd moet kloppen wat je zegt.

    Abi

    Ik sta op en strek me even uit. Houten vloeren zijn hard om op te zitten.

    Cassieb
    Ik moet lachen om het gezicht dat hij trekt. 'Je lijkt nu net een klein kind dat geen snoep krijgt,' grinnik ik waarna ik een klopje op zijn wang geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh


    'Fijn dat je dat vindt,' grinnik ik terwijl ik Mickey aankeek. Ik vroeg me af hoe laat het zou zijn. Midden in de nacht? Vroeg in de ochtend? Ik liet even mijn blik de kamer af gaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ty

    "Was ook de bedoeling" zei ik kinderachtig waarna ik mijn tong uitstak. Ik begon te lachen. "Ik mag je niet terugslaan, zo vervelend".

    Mickey
    'Fijn dat je dat vindt,' grinnikt Yulia, waarna ze de kamer rondkijkt. Ik volg haar blik en af en toe bestudeer ik haar gezicht. Zo perfect, bewonder ik haar in mijn gedachten.
    Haar huid is zo egaal. Geen enkele pukkel, gewoon niets.
    'Weet je hoe laat het is?' vraag ik haar dan.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Klopt, het is erg onbeleefd om meisjes te slaan. Ik daarentegen zou jou gewoon kunnen slaan, maar omdat ik zo lief ben doe ik dat niet,'

    [btw, liggen Cassie en Ty bij de anderen in de kamer?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee aparte kamer xp]

    Ty
    "Wat lief !" zeg ik sarcastisch. Ik hield me klaar om uit te wijken want ik had het gevoel dat ze me ging slaan.

    Cassie
    Ty gaat iets naar achteren en ik kijk hem me opgetrokken wenkbrauwen aan, 'Ik meen het, ik ga je heus niet slaan hoor. Álleen als je iets verkeerd doet,' zeg ik op een onschuldige toon.

    [ik ben even eten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Ik heb dat vaker gehoord dat ze me niet gingen slaan alleen als ik iets verkeerd doe" zei ik. Mijn gedachten dwaalden af naar mijn o zo geweldige dagen bij het pleeggezin. Kutmensen.

    [Ik wacht wel a.]

    Yulia Nena Katineh
    'Geen idee.. batterij van m'n telefoon is leeg,' zeg ik schouderophalend.
    'Waarschijnlijk midden in de nacht ofzoiets,' zeg ik vervolgens. Ik neem de laatste slok van m'n biertje en gooi dan het flesje ergens in een hoek. Als ik opkijk zie ik meerdere flessen er liggen, gelukkig waren ze niet allemaal van mij.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    Yulia neemt nog een slok van haar biertje en gooit het flesje dan ergens in een hoek. Weer kan ik een walgende blik niet onderdrukken, maar ik herpak me snel. Luid slik ik, waarschijnlijk heeft iedereen in de kamer het gehoord, waarna ik begin aan mijn 'hulpactie'.
    'Zo, nu heb je voor zowat de laatste keer van alcohol genoten. En dan gaan we je nu van de drank afhelpen.'
    Ik glimlach, terwijl ik hoop dat ik niet te hard zal moeten werken om haar te laten doen wat ik zeg. Over de drank, bedoel ik dan...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein