• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jeremy 'Jer'.
    Ik sta met een grote zucht op en rek me uit. Houten vloeren doen zeer. In m'n vorige kraakpand lag tapijt, alleen werd dat snel vies. Ik loop naar door de kamer, naar de deur, naar buiten. Daar vis ik een joint uit en een aansteker uit mijn zak. Ik steek de joint aan en neem een trekje. Daarna blaas ik de rook uit.

    Cassie
    Ik kijk Ty verbaasd aan, 'hoe bedoel je? En ik meen het, ik ga je heus niet om niks slaan hoor,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh
    Ik knik schaapachtig. 'Iedergeval voor vanavond,' zeg ik nog snel, niet wetend of ik zonder drank wel kon functioneren, aangezien de afkickingsverschijnselen gruwelijk zouden zijn. Ik probeer een beetje te glimlachen, wat niet echt makkelijk gaat.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'In ieder geval voor vanavond,' zegt Yulia, waarna ik vastberaden mijn hoofd schud.
    'Nee, niet enkel voor vanavond. Voor altijd,' besluit ik. Maar in mijn hoofd weet ik ook wel dat dit niet zo makkelijk wordt als ik het laat uitschijnen.
    'Cola is toch even lekker? En... Nu zal er een andere manier zijn om je problemen te verwerken: ik.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    "Cola is toch even lekker?" beaamd Mickey. Ik grinnik. 'Nouja, als het even lekker met als zonder whisky en jenever is, dan; prima.' Zeg ik.
    "En.. nu zal er een andere manier zijn om je problemen te verwerken: ik.' Zegt Mickey. Ik grijns en lach even. 'Als je mij net zo verslaafd aan jou als aan drank kan krijgen vindt ik het goed,' zeg ik speels.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    'Als je mij net zo verslaafd aan jou als aan drank kan krijgen vindt ik het goed,' zegt Yulia speels. Is ze nu met me aan het flirten? Nou ja, niet dat ik dat erg vind, maar toch...
    'Well, why don't we just try?' antwoord ik, waarop een uitdagende knipoog volgt.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [lol, en dan noemt Mickey Cassie een flirt xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja... Wat kan ik zeggen? Jaloezie verandert mensen! ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh
    Ik grijns even en kijk hem diep in zijn ogen aan, ik weet niet precies waar ik ineens het lef vandaan haalde, maar ik deed het toch.
    Dan ga ik op zoek naar cola,- ik sta op en waggel de kamer door. Uiteindelijk, als ik een fles gevonden heb en er van heb geroken, kom ik tot conclusie dat het puur alleen cola is. Ik loop terug naar Mickey en ga naast hem zitten. Ik neem een slokje.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 18:57 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    Yulia grijnst kort en kijkt me dan diep in mijn ogen aan.
    Plots loopt ze weg, maar al snel komt ze terug met een fles in haar hand. Ik zie dat het cola is, puur cola. Ze ruikt er even aan en neemt dan een slokje. Glimlachend kijk ik haar aan. Dit was gemakkelijker dan ik had verwacht...
    'Dat deed je goed,' moedig ik haar aan, 'En, smaakt dat nu niet minstens even goed als sterke drank?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    'Absoluut niet,' zeg ik grijnzend.
    'Maar ik moet toch wat,' geef ik toe. 'En het is een begin.' Voeg ik er aan toe. Ik neem nog een slokje en hou het dan voor Mickey. 'Ook?'

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 19:06 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    Ze ontkent grijnzend, maar neemt nog een slokje en houdt de fles dan voor mijn neus.
    'Ook?' vraagt ze.
    'Mh, ja. Waarom niet? Ik moet toch het goede voorbeeld geven, niet?' zeg ik, waarna ik de fles uit haar handen neem en, in tegenstelling tot haar, enkele grote slokken neem.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Sorry, moet weg. Tot morgen!]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh
    Ik grinnik. 'Absoluut. Kan jij afkicken van je cola.'
    Ik kijk de kamer rond. Het is nog druk, net zoals aan het begin van de avond.
    'Wat wil je eigenlijk doen met je leven?' vraag ik plots aan Mickey, aangezien ik wel nieuwsgierig was en het gesprek niet wou stil leggen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Is goed! Ik moest toch ook al zo weg =) Tot morgen!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."