• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ty

    Ik doe mijn ogen weer open en trek mijn shirt uit. Ik was gewend om in bloot bovenlichaam te slapen. Ik maak een gebaar met mijn hand dat ze moet omdraaien en wanneer ze dat doet zonder te spieken doe ik snel een andere broek aan. Daarna kruip ik in mijn lekker warme slaapzak.

    Cassie
    Ik draai me om en hoor dat Ty een andere broek aantrekt. Als ik geen geritsel meer hoor draai ik mee weer naar hem toen. Ik haal mijn slaapzak uit mijn tas en kruip er in. Dan ga ik met mijn gezicht richting Ty liggen, 'waag het niet om te snurken,' dreig ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Hmm, ik zal proberen" zeg ik lachend, "Doe me een plezier en praat duidelijker als je slaapt, hoor ik misschien nog iets interessants" zei ik lachend. Ik ga wat dichter liggen want lichaamswarmte helpt. EHBO. Ik heb alles gedaan.

    [Ben egt gaan slapen, doodop --]

    [dichter liggen? ik vat hem niet a. En is goed a. ik ga ook zo slapen]
    Cassie
    'Hmm, en wat krijg ik er voor als ik duidelijker praat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Daar waar ik Yulia een kus had gegeven, wordt het nu rood. Oké, dat is een goede reactie, blozen is meestal goed.
    'Je bent de eerste in mijn leven die uberhaupt moeite wil doen om te helpen,' zegt ze dan glimlachend. Mijn serieuze blik maakt nu ook plaats voor een klein glimlachje.
    'Dan vind ik dat een erg grote eer.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ty

    "Wat je ervoor krijgt ?" vraag ik lachend. Ik denk even na. "Hmm, 2 dagen vrijstelling van spastische bewegingen" zei ik naar het plafond starend.

    Dean

    Ik liet me langs de muur op de grond zakken terwijl ik mijn blik over de kamer liet gaan. Ik voelde me uitgeput en het leek of ik elk moment in slaap zou kunne vallen. Ik sloot langzaam mijn ogen en concentreerde me op de stemmen van de andere.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Hmm, 2 dagen vrijstelling van spastische bewegingen" zegt Ty terwijl hij naar het plafond staart. Ik denk even na, 'niet goed genoeg,' grinnik ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Damn, nouja ik kon het proberen" zuchtte ik overdreven. Ik draaide me op mijn zij zodat ik nu met mijn gezicht naar haar lag. "Is het echt niet genoeg ?" probeerde ik nog een keertje.

    Cassie
    Hij draait zich op zijn zij zodat we elkaar aan kunnen kijken, 'Is het echt niet genoeg?' vraagt hij. 'Nope, bij lange na niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Ik ga het aanbod niet verhogen want technisch gezien kan je er niet voor zorgen dat je beter spreekt als je slaapt, dus ik laat het maar hierbij".

    Cassie
    'Ik ga het aanbod niet verhogen want technisch gezien kan je er niet voor zorgen dat je beter spreekt als je slaapt, dus ik laat het maar hierbij'. Ik denk even na, 'hmmm, okee deal dan maar,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Ik beloof niets" zeg ik zacht met een grijns.

    Cassie
    'Ik beloof niets,' grijnst hij. 'Dan kan ik ook niet beloven dat ik duidelijker praat,' zeg ik nonchalant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered