• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason
    Ze begon verder te zeuren tot ze stopte. 'Wie hebben ze gepakt?' vraagd ze opeens zacht. Ik kijk op en slik. 'Mijn zusje daarom vroeg ik over Madeline. Jullie kunnen aardig blijven tot ze 13 is dan kunnen jullie haar opeten. Dat was hetzelfde als bij Mia. Ze was jarig ze werd 13 en haar vrienden aten haar op.' Zei ik met een lichtverstikte stem. Dit voelde zo niet goed om over de huilen.

    Jade
    Ik hoor voetstappen achter me, maar trek het me er niets van aan. 'Zit je nu te húilen?' hoorde ik hem verbaasd vragen. 'Ja problemen mee? Dacht je soms dat ik van steen was?' Zeg ik terwijl ik mezelf probeer te kalmeren. 'Ik heb dit toevallig nooit gewild ik was liever als mens geboren.' Biecht ik uiteindelijk op terwijl ik mijn gezicht in mijn handen verberg. Ik voelde even dat ik schokte.

    Madeline
    'Ik weet niet waar ze zijn, maar wij zijn nu in het dorp. We kunnen zoeken en ik denk dat Jason en Jayden een spuitje hebben gegeven zo werken signalen niet meer. Een telepathie ect.' Zeg ik tgen haar als ik van Mumba afstap. Ik kijk rond, maar zag niet veel. Het was druk. Er was markt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    We stopte in het dorp. Telepathie werkte dus niet. Dat zei Madeline net. 'Ik wil naar het strand terug,' zei ik tegen Madeline.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'Mijn zusje daarom vroeg ik over Madeline. Jullie kunnen aardig blijven tot ze 13 is dan kunnen jullie haar opeten. Dat was hetzelfde als bij Mia. Ze was jarig ze werd 13 en haar vrienden aten haar op.' zegt hij met een licht verstikkende stem. Mijn blik verzacht en ik kijk hem medelevend aan. 'Het spijt me van je zusje,' zeg ik weer met een zachte toon. Ik krijg met een beetje moeite mijn hand omhoog en leg die voorzichtig op die van Jason.

    JJ
    'Ja problemen mee? Dacht je soms dat ik van steen was? Ik heb dit toevallig nooit gewild ik was liever als mens geboren.' Ik kijk haar weer even verbaasd aan en ga met mijn hand door mijn haar. Ze komt erg overtuigend over maar ik weet nog steeds niet of ze de waarheid spreekt. Ik twijfel even, 'ik denk dat ik je geloof,' zeg ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    'Het spijt me van je zusje,' zegt ze op een zachte toon. Ze legt haar hand op die van mij. Eerst wou ik hem wegtrekken, maar het voelde zo vertrouwd. 'Dankje.' Besluit ik maar te zeggen. Beter iets zeggen dan niets zeggen vond ik.

    Jade
    Ik was Chagrijnig en Sarcasrisch vandaag met de verkeerde vin uit bed gestapt. 'ik denk dat ik je geloof,' zegt hij na een tijdje. Ik kijk op. 'Yeahh Right. Wie geloofd er nou een zeemeermin met haar verleid trucjes.' Zeg ik sarcastisch. Ik geloofde hem gewoon niet. Ik vergooide misschien een kans maar ik was gewoon geïrriteerd. Ik wou geen meermin zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madeline
    'Weet je het zeker want ik denk dat Fee eerder bij Jason is. Fee is denk ik meer in gevaar, maar dan gaan we naar het strand.' Zeg ik vriendelijk. Ik loop voor haar uit. Weer 5 minuutjes onderweg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Weet je het zeker want ik denk dat Fee eerder bij Jason is. Fee is denk ik meer in gevaar, maar dan gaan we naar het strand,' zei ze. Maar toch liep ze vooruit. 'Fee is dan ergens verstopt, met meer spullen. Ik kan dat niet in me eentje,' zei ik tegen haar. 'En klinkt misschien hard voor Fee, maar ik geef meer om Jade,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 23:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'Dankje.' zegt Jason. Ik glimlach voorzichtig naar hem, niet om hem te verleiden maar gewoon om hem beter te laten voelen. 'Ik kan wel proberen over te gaan op het dierendieët,' zeg ik na een tijdje.

    JJ
    . 'Yeahh Right. Wie geloofd er nou een zeemeermin met haar verleid trucjes.' zegt ze sarcastisch. Ik kijk haar even geïrriteerd aan, 'Nou dan niet! Ook goed,' mompel ik. Dan laat ik me ook in het zand vallen en hou Jade goed in de gaten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Oké ik had hem nu ook chagerijnig gemaakt. Ik draai me naar hem om. 'Sorry. Met de verkeerde vin uit bed gestapt.' verontschuldig ik me. Ik wou geen ruzie. Ook geen strijd. Ik wou dat iedereen gelijk was geen angst voor elkaar.

    Madeline
    'Oke dan. Jade leek mij ook aardiger, maar ze is wel stiller dan jullie.' Zeg ik vriendelijk. Ik voel dat mijn voeten zwaar worden maar dat boeit eventjes niets. Ik kijk in de verte maar je ziet nog geen stand.

    Jason
    Ze deed aardiger dan in het begin. Dat was beter ik moest psychiater ofzoiets worden. Ik stond even op liet mijn hand vrijkomen en pakte een stuk rauw vlees uit de koelkast. 'Hier.' Zeg ik vriendelijker. Ik leg het op de rand van het kuipje waar ze in zit en plof weer neer waar ik net in zat. 'Er zit geen gif ofzoiets in. Ik weet alleen niet hoelang jullie zonder eten kunnen vandaar.' Zeg ik dan uitlegend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Oke dan. Jade leek mij ook aardiger, maar ze is wel stiller dan jullie,' zei ze vriendelijk. Ik keek haar aan en glimlachte. 'Ze is een schat,' zei ik trots. 'Lukt het nog met lopen? Of wil je op me rug?' vroeg ik. Ik keek om me heen, maar ik zag nergens strand. Ik hoorde het wel in de verte ergens het water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ
    'Sorry. Met de verkeerde vin uit bed gestapt,' zegt ze. Ik kan er niks aan doen maar ik moet even grinniken, met de verkeerde vin uit bed gestapt. 'Slapen jullie dan?'

    Felicity
    Hij staat op en komt even later terug met een rauw stuk vlees en legt die op de rand van de kuip. 'Er zit geen gif ofzoiets in. Ik weet alleen niet hoelang jullie zonder eten kunnen vandaar.' Ik kijk hem even aan en pak dan het vlees. Voorzichtig ruik ik er eventjes aan, dierenvlees. Maar wat had ik anders verwacht. Dat hij een lijk in de koelkast heeft liggen. 'Wil je me dan niet meer dood hebben?' vraag ik voorzichtig waarna ik een klein hapje neem.

    [ik ga zo slapen denk ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik knik. 'Ja wij slapen net als jullie in bedden in de nacht. Met dekens.' Zeg ik grinnikend. 'Wij leven bijna hetzfde als jullie alleen ons leven gevaarlijker. Omdat er vrij veel jagers zijn en omdat we met minder zijn. En wij eten allen rauw. Mensen vlees, wat ik niet eet, of dierenvlees.' Vertel ik aan hem. Ik kijk naar de zee maar kijk erna weer weg. Dat was gewoon niet mijn plek.

    Jason
    Ik kijk haar twijfelend aan. 'Ik weet het niet ik heb nog niet echt is een meermens vermoord. Ik lever ze meestal af aan mevrouw Prece die bestudeerd jullie.' Zeg ik dan. Als ik haar blik zie zucht ik even. 'Mevrouw Prece is Madelines moeder.' Leg ik uit.

    Madeline
    Ik stond nu op de heuvel met Teske achter me. Ik kon de zee al zien. Ik keek naar beneden en zag helemaal onderaan Jade met Jayden zitten. 'Volgens mij is ze niet echt in gevaar.' Zeg ik verbaasd. Waarom viel JJ niet aan? Zo kende ik hem niet echt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'En, ehm, hoe bestudeerd ze ons?' Ik krimp weer even ineen bij de gedachte dat er nog meer schubben uit mijn staart getrokken zouden worden. 'En ga je mij daar heenbrengen?' Vraag ik voorzichtig.

    JJ
    Ik kijk even naar Jade en besluit dat ik haar toch maar moet vangen. Ik rommel even in mijn rugzak en vind een flesverdovingsmiddel. Daarvan doe ik wat op een zakdoek en sluip stilletjes naar haar toe. Ik druk de zakdoek tegen haar mond en neus en een paar seconden later is ze weggezakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Volgens mij is ze niet echt in gevaar,' zei Madeline. Ik keek met haar mee. Jade zat op de grond bij de jongen. Ik liep richting hun, langzaam. De jongen liep naar Jade toe. Eventjes later zag ik haar wegzakken. Ik keek Madeline aan. 'Dat noem jij niet in gevaar?' vroeg ik aan haar. Ze kon ook niet weten wat er ging gebeuren. Ik rende hun kant op. 'Laat Jade gaan!' schreeuwde ik hun kant op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ben er wer zal nu reageren ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade
    Ik wil net wat zeggen als een doekje voor mijn neus wordt gezet. Ik schrik probeer weg te komen voel tranen over mijn wangen gaan. Een hand houd me tegen en ik hou mijn adem in. Ik voel dat ik het niet langer houd en dat ik moet ademen. Ik voel dat ik slap wordt. 'Hoe kun je.' Grom ik er slap door. Ik voel dat mijn ogen zwaar worden net als mijn lichaam en ik wordt slap en het laatste wat ik voelde was dat ik nu op zijn lichaam lag.

    Jason
    'hoe ze je onderzoekt wil je niet weten.' Zeg ik een beetje stil. 'En ik weet niet of ik je daarheen ga brengen.' Zeg ik en sta daarna op. Ik tilde haar uit de Tobe en schoof het naar de zijkant. Ik pakte een deken en gooide het haar toe. 'Ik ben even weg, waag het niet om iets te doen.' Zeg ik nu waarschuwend. Ik loop naar boven en doe de kelder opslot.

    Madeline
    'Sorry hoor. Fee wordt misschien half vermoord of overgeleverd. Op misschien wel gemarteld door een voor een de schubben dr uit trekken.' Zeg ik beledigend. 'En wat je nu wilt doen zou ik niet doen dan pakt hij jou net zo makkelijk.' Zeg ik nu waarschuwend.


    I'm finally back, Finally after a Year break