• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'En wat je nu wilt doen zou ik niet doen dan pakt hij jou net zo makkelijk,' zei ze waarschuwend. Ik stopte en keek haar boos aan. 'Ik weet nu waar Jade is. Ik kan haar nu redden. Fee op dit moment niet en ik weet niet waar ze is,' zei ik tegen haar en liep toen weer stug door. 'Bovendien, maakt hij mij nu nog kwader, dan sta ik niet in voor de gevolgen. Dan beland hij in Oezbekistan als ik wil'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'hoe ze je onderzoekt wil je niet weten. En ik weet niet of ik je daarheen ga brengen,' zegt Jason waarna hij opstaat en mij uit de tobe tilt. Daarna pakt hij een deken en gooit die naar mij toe. 'Ik ben even weg, waag het niet om iets te doen.' zegt hij op een waarschuwende toon. Ik knik even en hij loopt naar boven en ik hoor dat hij de kelder op slot doet. Dan sla ik de deken om me heen. Het is behoorlijk koud in de kelder, vooral als het enige wat je aanhebt een shortje en een bikini topje is.

    JJ
    Ik gooi Jade met gemak weer over mijn schouder. Op een duin zie ik Madeline en dat andere meermensmeisje staan. Ik werp Madeline een waarschuwende blik dat ze de meermensen niet moet helpen. Daarna loop ik weer richting Jason's huis.

    [ben even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeline
    Ik zie JJ waarschuwend naar me kijken en hou Teske tegen. 'Ik wil niet dat jou ook iets overkomt.' Zeg ik smekend. Ik trek haar nou ik probeer haar mee te trekken. Jayden rende nu met Jade over zijn schouders naar Jasons huis. Oke ik wist nu ook waar fee was.

    [Ik ben ook eten ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Ik zag dat Jade werd meegenomen. Ik wou er heen rennen maar Madeline hield me tegen. 'Ik wil niet dat jou ook iets overkomt,' zei Madeline. Ik keek haar aan. 'Ik wil Jade niet ook kwijt,' zei ik tegen haar. 'Ik ga niet terug naar huis voordat ik Jade en Fee weer terug heb,'

    [Eetse ;d en ik ga niet eten ;D heb dat al gedaan xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    Ik zit met mijn knieën opgetrokken tegen een muur in de kelder en heb de deken stevig om me heen gewikkeld. Ik heb echt geen idee hoelaat het is, volgens mij ergens aan de eind van middag. Ondanks dat het dus midden op de dag is ben ik behoorlijk moe en val ik langzaamaan in slaap.

    JJ
    Ik druk op de deurbel van Jason's huis. 'He Jas! ben je daar?!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik opende deur als ik geklop hoor. Ik zie Jayden met het andere meermens. Jade als ik het goed had. Ik zag die andere meermin naar ons kijken en wierp een mesje naar haar die een stukje van haar haren raakte. Ik liep Jason in en keek hem aan. 'Hoe heb jij dat wezen getemd?' Vraag ik onderzoekend. Je kon altijd wat leren.

    Madeline
    Ik kan je helpen..' Zeg ik zacht. Ik duw haar opzei zodat ze niet wordt geraakt door een mesje van Jason. Jason kennende zat er verdoving in. 'Dit bedoel ik dus het is te gevaarlijk.' Zeg ik nog zachter.

    Jade
    Ik voelde warmte en stemmen en kuchte zacht. Ik opende wazig mijn ogen en zag twee jongens. Mijn ogen sprongen open en ik probeerde van zijn rug te rollen. Dat lukte niet. 'Laat me los.' Sis ik boos. Ik trap met mijn benen en stomp hem met mijn armen op zijn rug. 'Ik heb nooit wat verkeerd gedaan.' Grom ik boos.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Hoe heb jij dat wezen getemd?' vraagt Jason. 'Heel simpel,' antwoord ik, 'je moet gewoon wat van dat verdovingsspul op een doekje doen en dat tegen hun neus en mond drukken. That's it'. Dan voel ik dat Jade van mijn rug probeert te rollen. 'Laat me los,' sist ze terwijl ze op mijn rug stompt. 'Ik heb nooit wat verkeerd gedaan,' gromt ze vervolgens. 'Hou je koest,' grom ik terug. Ik gooi haar met een harde klap op de grond, pak wat touw en bind haar vast.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Ik kan je helpen..' zei ze zachtjes. Ze duwde me opzij en ik voelde een mesje langs mijn haren gaan. Ik keek naar het mesje die tegen de stenen op knalde en keek daarna naar Madeline. 'Dit bedoel ik dus het is te gevaarlijk,' zei ze. Ik was dus nu net gered voor een acht jarige. Ik keek haar dankbaar aan. 'Dank je, maar als jij mij helpt dan pleeg jij verraad,' zei ik tegen haar. 'Waarom help jij mij eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline
    'Omdat ik ten eerste aardig ben.' Zeg ik grinnikend. 'Maar ik denk dat iedereen een kans verdient om zichzelf echt te laten zien. Je bent echt een aardig persoon maar de meeste mensen geven je geen kans om dat te laten zien.' Zeg ik vriendelijk.

    Jade
    Ik wordt op de grond gegooid en krimp in elkaar. Hij doet touwen om mijn polsen en benen. Ik stop met tegenstribbelen en toen hij klaar was rolde ik me op. Ik voelde de tranen die over mijn wangen liepen. Ik wou niet gevangen worden. Ik wou vrij zijn. Voor het eerst in mijn leven wou ik mijn staart zien wou ik vrij zwemmen door de zeeën. Ik wou Teske Fee en de rest een knuffel geven. 'Spaar me.' Smeek ik zo zacht dat het bijna niet verstaanbaar is. Het was hier warm maar ikhadgeen het koud. Hoe konden ze zo wreed zijn? Hoe konden ze me zoiets aandoen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ HELLOOO, oke ik ga dus zo even beginnen, je moet in het begin dus in het water zijn en dan naar het eiland zwemmen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Ik ben niet altijd aardig,' biechtte ik op aan Madeline. 'Als ik uitgehongerd ben, of heel erg kwaad op iemand..' begon ik. 'Dan is een mens niet veilig bij mij. Zie je, mijn ouders zijn ras echte moordenaars en dat zit dus in het bloed, in de familie. Het zit ook in mijn bloed,' zei ik tegen Madeline. Ik ging op de grond zitten en keek om me heen. Hoe kreeg ik Fee en Jade terug?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ
    'Spaar me.' zegt Jade bijna onverstaanbaar. Ik negeer haar en kijk naar Jason, 'waar heb je die andere gelaten? Heb je haar al weggebracht?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja dat klopt ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade
    'Wacht weggebracht? Zag ik mijn eigen zusje en broer nooit meer?! Zou ik ze nooit meer zien. Ik voelde dat ik begon te schokken. Ik wou dit lichaam niet. Ik zou niets liever willen dan sterven dan vastzitten voor iets wat ik nooit gedaan had...

    Jason
    'Nee die andere is beneden. Krijg ze eerst maar aan de praat. Gebruik de tobbe.' Zeg ik simpel. Ik keek naar het meisje. Ze was vrij mooi. Ik zuchte. 'Ik ga even Chillen kom maar hierheen als je klaar bent.' Zeg ik verveeld. 'Ze eet toch meestal dieren vlees? Test dat met mensenvlees. Het bovenste vakje in de koelkast.' Zeg ik zacht zodat Jade het niet zou horen.

    Madeline
    'Je kunt je familie niet kiezen. Net als je Genen. En ik vergeef je. Je kan toch net als jade overstappen naar dieren? En slechte mensen doden?' Vraag ik zacht. Ik zucht en ging zitten. Ik wist niet hoe we jade of Fee terug konden krijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Laat je jager anders even naar Jason en Jayden komen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break