• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Abbooooo!]


    Maria Carmen Domínguez Cháves

    Ik trek nog even al mijn kleding netjes voordat ik de camping op loop. Ik ben hier bekend gezicht. Ik kom hier namelijk al sinds mijn vierde. Mijn vader is mede eigennaar en als zijn mooie dochter kwam ik altijd hier met de kindjes spelen. Nou ja, ik bepaalde wat er gebeurde en zij deden wat ik zei. Uit mijn grote tas haal vis ik mijn RayBan zonnebril en zet hem op. Als ik mijn eerste stap op de camping zet komen er al verschillende gasten op me afgelopen. Ze meeste vragen gewoon informatie of komen een praatje houden. Het leuke aan deze camping is dat er veel verschillende nationaliteiten zijn. Zo kan ik met iedereen wel praten.

    [Zou je mijn achternaam goed willen overnemen? Dus de eerst -uez en de tweede -es]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:41 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Matt Janssen
    Ik trok mijn koffers uit de taxi die me naar de camping had gebracht. Ik knikte even vriendelijk naar de chauffeur - als bedankje - en deed de achterklep dicht. Terwijl de taxi wegreed draaide ik me om. 'Camping Zomerzon' stond op een groot bord voor de ingang van de camping.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Courtney Rayaela Williams
    Daar sta ik dan, met mijn koffers, aan het begin van de camping. Ik til mijn grijze koffer op en loop er mee naar binnen. Mijn ogen glijden de villa rond, een prachtige woonkamer. Vermoeid van de reis laat ik me op het bank zakken en wacht to de rest binnen komt. Uit mijn handtas haal ik een flesje water en drink eruit.

    _____________________________________________________________________________________


    Dean Garrey Robbinson.
    Het nieuwe seizoen is begonnen, ik sta te trappelen om mensen rond te leiden. Hyper loop ik heen en weer over het grasveld. Ik kan niet wachten tot er mensen komen en loop naar de villa. Daarna trek ik een blikje cola uit de koelkast. Met een sissend geluid opent het blikje en ik drink een slok.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:39 ]


    Leighton Dennis Coup.

    Ik kijk zuchtend uit het raam, als de taxi stopt. "Hier is het" Zegt hij. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik spring op, waardoor ik met mijn hoofd tegen het plafond beland. Ik wrijf even over mijn hoofd en open de deur. Snel loop ik naar de achterklep en vis daar mijn koffer uit de taxi. "Bedankt" Zeg ik tegen de chauffeur en werp hem een tientje. Wanneer ik me omdraai zie ik een groot bord en mijn glimlach word groter.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    Felicity Sophia Jones
    De taxi stopt bij de camping als een andere net wegrijdt. Ik stap uit en haal mijn spullen uit de kofferbak. Nadat ik dat heb gedaan geef ik de chauffeur zijn geld en loop naar de jongen die voor de ingang staat. 'Hee,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt
    Van achter hoorde ik een stem en draaide me om. 'Hey!' groette ik het meisje. 'Ben je hier ook voor werk? Of ben je een vakantieganger?' vroeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:41 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Te laat.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:44 ]

    Leighton Dennis Coup.

    Ik kijk naar een jongen en een meisje en loop erheen. "Hi," Groet ik ze met een glimlach. De jongen heeft vuil blond haar en draagt een licht grijze muts. Het meisje heeft lang bruin haar met blauwe ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Hey!' begroette de jongen mij terug. 'Ben je hier ook voor werk? Of ben je een vakantieganger?' vroeg hij daarna met een glimlach. 'Hi,' zei een andere jongen toen. 'He,' begroette ik terug waarna ik weer naar de jongen draai, 'Voor werk,' zei ik terug terwijl ik ook naar hem glimlachte, 'Activiteiten begeleider. Oja, ik ben Felicity maar noem me alsjeblieft Fee'.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Carmen Domínguez Cháves
    Ik loop door richting de gloednieuwe villa achterin het park. Gister heb ik mijn spullen er al heen gebracht. Ik moest toch iets doen? Snel open ik de wit houten deur.
    "Hola!" roep ik vrolijk en ik loop richting de woonkamer.
    "Ik ben Maria Carmen Domínguez Cháves," stel ik mezelf in het Spaans voor.
    Ik hoop dat deze mensen mijn vadertaal ook spreken want het Nederlands krijg ik er nog niet vloeiend uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    - xd -

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Matt
    'Matt,' stelde ik me voor aan het meisje. 'Hey!' zei ik tegen een andere jongen. Ik had nu al zin in de zomer, wat was er nou beter dan werken in dit weer? De zon scheen heerlijk, het was hier veel beter dan in dat koude Nederland.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Hola!' Hoor ik iemand vrolijk roepen. Ik kijk direct om. "Ik ben Maria Carmen Domínguez Cháves." Stelt het meisje ze zich in het Spaans voor. "Hey." Begroet ik. "Aangenaam, ik ben Dean Garrey Robbinson." Ratel ik in vloeiend Spaans. Ik kijk even naar haar. "Vakantieganger?"

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:47 ]

    Leighton Dennis Coup.

    "He," Begroete ze terug, waarna ze zich weer naar de andere jongen draaide. "Ik zie jullie zo wel weer" Zeg ik en loop verder richting de woonkamer, waar ik een meiden stem vandaan hoorde komen. "Hooi," Zeg ik tegen het meisje dat zich had voorgesteld als Maria.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'