• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity
    'Ik ben Dylan,' zegt de jongen. Ik neem zijn uitgestoken hand aan. 'Leuk je te ontmoeten Dylan,' zeg ik weer met een glimlach, 'je komt hier ook werken neem ik aan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighton Dennis Coup.

    "Werken als een serveerster in het restaurant." Vertelt ze. "Jij?" Vraagt ze dan. "Ik heb echt geen idee," Zeg ik sarcastisch, "Hoe kan ik je anders een dag gratis drinken aanbieden?". Ik grinnik even en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexander
    Ik trap mijn sigaret uit op de grond en kijk dan weer naar Matt. 'Alleen omdat het van mijn ouder moet,' brom ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt
    'Ai, waarom?' vroeg ik. Misschien wou ie het wel helemaal niet vertellen, maar ik was toch nieuwsgierig.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dylan Thomas Heesters.
          ''Jep.'' zeg ik nonchalant en lach dan. ''Mijn vader slaat me dood als ik dit niet doe. Altijd maar zeiken die vent. Gelukkig ben ik er nu vanaf.''
          ''Dus Felicity, een mooie meid als jij is hier om ook te werken?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alexander
    'Nieuwe auto in de prak gereden,' begin ik, 'mijn ouders zijn rijk genoeg om hem te laten repareren maar ze willen dat ik er voor betaal dus moet ik hier wel werken,' leg ik uit.

    Felicity
    'Dus Felicity, een mooie meid als jij is hier om ook te werken?' vraagt Dylan. Ik grijns eventjes en speel met mijn haar, 'Yup. Maar serieus, noem me Fee. Felicity klinkt veel te lang en bekakt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dylan Thomas HEesters.
    Ik lach. ''Oké, Fee.'' zeg ik met de nadruk op haar naam. ''Ik zal je geen Felicity noemen.''
          ''Welk baantje heb je hier?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Courtney Rayaela Williams.
    "Ik heb echt geen idee." Zegt hij sarcastisch. "Hoe kan ik je anders een dag gratis drinken aanbieden?" Hij grinnikt en kijkt me aan. Ik kijk terug. "Hmm.. Je bent de man die drankjes schud achter de bar?" Grinnik ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. "Gaaf!"

    Matt
    'Tja, dat is ook niet zo slim. Maar je hebt nog geluk, als ik zoiets zou flikken zou ik waarschijnlijk mogen afwassen in een restaurant. Heb ik toch liever een baantje in Spanje,' lachte ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity
    'Activiteiten begeleider,' antwoord ik op Dylan's vraag. 'Maar ik zou het niet erg vinden als ik een keer ergens voor iemand in zou moeten vallen. Wat doe jij dan?'

    Alexander
    Ik kijk Matt even aan en steek nog een sigaret op. 'Daar heb je gelijk in denk ik,' zeg ik iets vrolijker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighton Dennis Coup.

    "Hmm.. Je bent de man die drankjes schud achter de bar?" Zegt ze en wiebelt even met haar wenkbrauw, "Gaaf!". "Tja, als jij werken gaaf noemt, vind ik het best" Zeg ik en grijns even. Ik mag haar wel.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:45 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Matt
    'Wat voor werk ga je precies doen?' vroeg ik. Ik nam een laatste trek van mijn sigaret en gooide hem op de grond neer, waarna ik hem doofde met mijn voet.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Courtney Rayaela Williams.
    "Tja, als jij werken gaaf noemt, vind ik het best." Zegt hij met een grijns. "Vind je het zelf niet leuk dan?" Vraag ik.

    Alexander
    'De sportactiviteiten en badmeester,' zeg ik, 'dat is een van de voordelen. Ik kan ten minste nog blijven sporten,' vervolg ik. Ik gooi mijn tweede sigaret ook op de grond en trap die ook uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt
    'Ik ben ook badmeester,' glimlachte ik. Nu wist ik tenminste met wie ik samen ging werken, en Alex leek me best wel aardig.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."