• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity
    'Zullen we maar eens opzoek gaan naar die villa?' stel ik voor, 'tenzij je hier de rest van de dag wil blijven staan,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Carmen Domínguez Cháves
    Er komt een jongen op me aflopen.
    Aangenaam, ik ben Dean Garrey Robbinson," ratelt hij in het Spaans.
    Gelukkig ik hoef die grove taal niet uit mijn strot te persen!
    "Vakantieganger?" vraagt hij.
    Ik schiet in de lach.
    "Soort van, ik zie dit allemaal niet echt als werk. Ik kom hier al sinds mijn vierde en ben van plan omdat zo te laten," lach ik.
    "En jij? Lekker chillen of hard werken?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Courtney Rayaela Williams.
    Er komen verschillende mensen binnenlopen, maar ze hebben geen oog voor mij. Ik blijf in de bank zitten en drink mijn flesje leeg. Daarna sta ik op en ga op de leuning van de bank zitten.

    Matt
    'Goed idee,' glimlachte ik. Ik tilde alvast m'n koffer op. Ik keek alvast de camping op, het was al best druk voor het begin van het seizoen. Maar wel gezellig druk. Ik had altijd de 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' instelling. Ik was opgegroeid in een groot gezin, en vond in m'n eentje zijn altijd maar niks.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    Mijn ogen wijken af naar een meisje wat rustig op de bank haar flesje leeg drinkt. Daarna staat ze op en gaat op de leuning van de bank zitten. "Hooi," Begroet ik haar met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze begint te lachen en ik lach mee, ze heeft een aanstekelijke lach. "Soort van, ik zie dit allemaal niet echt als werk. Ik kom hier al sinds mijn vierde en ben van plan omdat zo te laten." Lacht ze. "En jij? Lekker chillen of hard werken?" Ik grijns. "Alle twee, ik werk wanneer ik moet werken, maar ik zal ook zeker uitgaan." Vertel ik, in vloeiend Spaans.

    Felicity
    'Goed idee,' glimlachte Matt. Ik tilde net als hem mijn koffer op, 'Heb jij enig idee welke kant we op moeten? Je kan namelijk beter niet op mijn richtingsgevoel vertrouwen,'


    Alexander Samuels
    Met een chagrijnig gezicht liep ik de villa in. Hoe durfden mijn ouders me hier naar toe te sturen. Zij hebben genoeg geld dus waarom zou ik moeten werken? Ik zuchtte even en liep toen de woonkamer in waar ik verschillende stemmen hoorde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Courtney Rayaela Williams.
    Er komt een jongen naast me op de leuning van de bank zitten. "Hooi." Begroet hij me. "Hée." Ik glimlach terug. "Ik ben Courtney Rayaela Williams, noem me maar Courtney. Echte bijnamen heb ik niet." Ratel ik aan één stuk door en kijk hem aan.

    Maria Carmen Domínguez Cháves
    "Alle twee, ik werk wanneer ik moet werken, maar ik zal ook zeker uitgaan," Vertelt hij.
    Ik lach.
    "Dan ben je hier op het goede adres," lach ik. "Ik ken wel een aantal leuke tentjes op de boulevard. Nou ja, voor Nederlandser natuurlijk."
    Als Local ken ik hier alle leuke, romantische en gezellige plekje.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    'Hmm,' ik keek even rond. 'Ik denk dat we het best dit pad kunnen volgen, dan zien we wel waar we uitkomen,' stelde ik voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "Hée" Zegt ze glimlachend terug. "Ik ben Courtney Rayaela Williams, noem me maar Courtney. Echte bijnamen heb ik niet." Ratelt ze aan een stuk door en kijkt me aan. "Kan het nog langer?" Zeg ik grinnikend. "Leighton Dennis Wing, Zeg maar Leighton of Dennis, Zeg gewoon iets wat lijkt op mijn naam" Beaam ik haar, maar dan met mijn naam.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dean Garrey Robbinson.
    "Dan ben je hier op het goede adres." Lacht ze, met mooie witte tanden. "Ik ken wel een aantal leuke tentjes op de boulevard. Nou ja, voor Nederlanders natuurlijk." Ik grijns. "Hoe weet je dat ik Nederlander ben?" Grinnik ik. Maria is duidelijk niet Nederlands, volgens mij komt ze gewoon uit Spanje. Gek dat ze niet Nederlands spreekt op een Nederlandse camping, maar gelukkig kan ik vloeiend Spaans.

    Felicity
    Ik knikte, 'Ik vertrouw op je Sherlock,' grinnikte ik waarna ik richting het pad liep die Matt bedoelde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Courtney Rayaela Williams.
    "Kan het nog langer?" Grinnikt hij en ik grinnik mee, hij heeft een leuk lachje. "Ja, dat kan." Dan kijk ik even weg. "Leighton Dennis Wing. Zeg maar Leighton of Dennis, zeg gewoon iets wat lijkt op mijn naam." Ik knik. "Komt goed, Leighton Dennis Wing of iets wat lijkt op mijn naam." Lach ik en kijk naar mijn koffer die naast de bank staan. Die ruim in straks wel op.

    Maria Carmen Domínguez Cháves
    "Hoe weet je dat ik Nederlander ben?" Grinnikt hij.
    Ik lach weer mijn tanden bloot.
    "Ervaring, ik zie Nederlanders komen en gaan in deze streek en je accent. Voor een Nederlander spreek je perfect Spaans maar een echte Spanjaard kan nog altijd horen dat je niet van hier bent," lach ik.
    "Maar dat geeft niet want we begrijpen je," stel ik hem gerust. "Hoe oud ben je eigenlijk?"

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."