• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matt
    Ik lachte even. 'Was ik maar Sherlock,' zei ik lachend, terwijl ik achter haar aan het pad op liep. 'Eerste keer dat je hier bent?'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze lacht weer met die mooie witte tanden. "Ervaring, ik zie Nederlanders komen en gaan in deze streek en je accent. Voor een Nederlander spreek je perfect Spaans maar een echte Spanjaard kan nog altijd horen dat je niet van hier bent." Ik grijns, een meisje met ervaring op gebied van accenten. "Maar dat geeft niet want we begrijpen je." Stelt ze me gerust. "Ik wel speciaal een cursus Spaan gedaan, kan je dat horen?" Dan komt haar volgende vraag alweer. "Hoe oud ben je eigenlijk?" Vraagt ze. "Negentien, jij?" Ik denk na, volgens mijn is zij ouders, véél ouder.

    Leighton Dennis Coup.

    "Komt goed, Leighton Dennis Wing of iets wat lijkt op mijn naam." Lacht ze en kijkt even naar haar koffers die naast de bank staan. "Mooizo," Zeg ik en ik kan een lichte grijns niet onderdrukken. "Als jij mij voor twee dagen zo noemt, wat je toch niet gaat lukken, krijg je een dag gratis drankjes" Zeg ik met een iets grotere grijns.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Was ik maar Sherlock,' lachte hij, 'Eerste keer dat je hier bent?' Ik knik, 'Yup, ook eerste keer dat ik op een camping ga werken trouwens. Bij jou dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Courtney Rayaela Williams
    "Mooizo." Zegt hij en grijnst licht. "Als jij mij voor twee dagen zo noemt, wat je toch niet gaat lukken, krijg je een dag gratis drankjes." Zegt hij met een grotere grijns. "Ik ga de uitdaging aan, Leighton Dennis Wing of iets wat lijkt op mijn naam." Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:13 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Ik wel speciaal een cursus Spaans gedaan, kan je dat horen? Negentien, jij?" vraagt hij.
    "Je kan het horen maar het klinkt redelijk goed hoor," lach ik. "Ik ben ook negentien."
    Een beetje ongemakkelijk wiebel ik heen en weer. Uit mijn tas vis ik een potje kauwgom.
    "Jij ook?" vraag ik aan Dean. "Niet dat je stik ofzo," zeg ik er snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:12 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    'Ik ben hier ook voor het eerst,' antwoordde ik. 'In Nederland heb ik wel vaker op een camping gewerkt, maar die Nederlandse campings zijn niet zo leuk,' zei ik lachend. Inmiddels waren we al bijna bij de villa. 'Zo te zien was dit pad toch de juiste keuze.'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "Ik ga de uitdaging aan, Leighton Dennis Wing of iets wat lijkt op mijn naam" Zegt ze grinnikend. "Oke, we zullen zien wat er van komt" Zeg ik en grinnik even.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dean Garrey Robbinson.
    "Je kan het horen maar het klinkt redelijk goed hoor." Lacht ze. "Ik ben ook negentien." Mijn wenkbrauw schiet omhoog. Wow, dat had ik echt niet verwacht. Dan haalt ze een pakje kauwgom uit haar tas. "Jij ook?" Vraagt ze aan me. "Niet dat je stinkt ofzo." Vervolgt ze snel. Ik grinnik. "Lekker."

    Courtney Rayaela Williams.
    "Oke, we zullen zien wat er van komt." Zegt hij en grinnikt even. Ik knik. "Kom maar op, wanneer moet ik je zo noemen?" Vraag ik, omdat ik het wil halen, maar het wel perfect wil doen. Iets wat bij mijn hoort. Perfectie.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Lekker," grinnikt hij.
    Ik geef hem het pakje.
    "Houd maar," zeg ik. "Ik heb er genoeg."
    Een beetje ongemakkelijk beweeg ik op mijn benen.
    "Dus," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicity
    Ik floot zachtjes toen ik de villa zag. 'En dit is ook een stuk beter dan in een caravan slapen in Nederland,' grinnik ik. Toen liep ik naar de voordeur toe en deed hem open. Ik hoorde stemmen uit de woonkamer lopen dus ik ging daarna maar toe. 'Hellooo!' riep ik tegen iedereen die daar zacht.

    Alexander
    Niemand lette op mij dus ik liep naar buiten en stak een sigaret op. Verveeld keek ik om me heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighton Dennis Coup.

    "Kom maar op, wanneer moet ik je zo noemen?" Zegt ze dan. "Ow, dus je wilt het echt doen?" Zeg ik dan met een lichte verbazing in mijn stem. Eigenlijk had ik verwacht dat ze het niet zou doen. "Begin, eh, begin vandaag maar. Heb je vandaag al bijna gehad" Zeg ik.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Matt
    Ik liep achter haar aan de villa binnen. 'Hallo!' groette ik iedereen. Er waren al best veel mensen in de villa.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik krijg het pakje in mijn handen gedrukt. "Hou maar, ik heb er genoeg." Zegt ze. Ik merk dat ze een beetje ongemakkelijk wordt. "Dus." Begint ze. Ik denk even. "Was jij hier vorig jaar ook?" Vraag ik.

    Courtney Rayaela Williams.
    "Ow, dus je wilt het echt doen?" Zegt hij met een lichte verbazing in zijn stem. "TuurlijK! Iedere uitdaging neem ik aan." Grijns ik. "Begin, eh, begin vandaag maar. Heb je vandaag al bijna gehad" Zegt hij verbaasd.