• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Leighton Dennis Coup.

    "Tuurlijk! Iedere uitdaging neem ik aan." Grijnst ze. "Oke, oke" Antwoord ik glimlachend. "Wat ga jij hier de komende weken doen?" Vraag ik dan geïntereseerd.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Was jij hier vorig jaar ook?" vraagt Dean.
    "Ja," bevestig ik. "Mijn vader is mede eigenaar. Ik loop hier elke zomer rond voor de vaste gasten en jongeren."
    Ik zeg wat nieuwe mensen gedag maar richt me dan weer op Dean.
    "En jij? Nieuw? Ik heb je nog nooit eerder gezien hier," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [iemand die met Felicity of Alexander wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Dylan Thomas Heesters.
    Normaal kan het me niks schelen als ik te laat ben, maar het feit dat iedereen elkaar al kent en ik dan weer te laat ben, is minder. Ik zucht en loop de camping op. Overal loopt wel iemand, meisjes, jongens, knappe meisjes, lelijke meisjes. Wat moet ik daar nou mee?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LovingStyles schreef:
    [iemand die met Felicity of Alexander wil praten?]


    Dylan wil wel met Felicity praten. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Matt
    Ik keek de ruimte rond, iedereen leek met elkaar in gesprek. Ik besloot maar even naar buiten te lopen en een sigaretje op te steken. Buiten aangekomen zag ik een jongen die waarschijnlijk hetzelfde idee als mij had. 'Hey,' begroette ik hem. Ik ging naast hem staan en stak mijn sigaret op.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:34 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    hoimanon schreef:
    Matt
    Ik keek de ruimte rond, iedereen leek met elkaar in gesprek. Ik besloot maar even naar buiten te lopen en een sigaretje op te steken. Buiten aangekomen zag ik een jongen die waarschijnlijk hetzelfde idee als mij had. 'Hey,' begroette ik hem. Ik ging naast hem staan en stak mijn sigaret op.


    (Is dit tegen Dylan of niet? (: )


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [@dumbledore okee :) ze is al in het huis a.]
    Alexander
    'Hey,' hoorde ik een jongen zeggen. Ik keek even op en zag iemand staan. Ik gaf hem een knikje als wijze van begroeting waarna ik nog een trekje van mijn sigaret nam. 'Ik ben Alexander, maar noem me maar Alex,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dylan Thomas Heesters.
    Vlug loop ik naar binnen en kijk hier een beetje rond. Een mooi meisje zie ik staan en acuut verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Langzaam loop ik op haar af.
          ''Hey.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dean Garrey Robbinson.
    "Ja." Bevestigd ze. "Mijn vader is mede eigenaar. Ik loop hier elke zomer rond voor de vaste gasten en jongeren." Ik grinnik. "Zozo, een dochter van de mede eigenaar." Ik haal even mijn pet van mijn hoofd en zet hem weer op. "En jij? Nieuw? Ik heb je nog nooit eerder gezien hier." Ik rol met mijn ogen. "Wouw, dat ben ik vorig jaar wel heel slecht opgevallen." Begin ik. Ik zag er toen ook wel anders uit..

    Courtney Rayaela Williams.
    "Oke, oke." Zegt hij glimlachend. "Wat ga jij hier de komende weken doen?" Ik ga even anders zitten. "Werken als een serveerster in het restaurant." Vertel ik. "Jij?"

    Felicity
    Ik stond een beetje lonely in de woonkamer aangezien niemand op mijn begroeting reageerde. 'Hey,' hoor ik dan iemand zeggen. Ik keek even op en zie een jongen staan. 'Hee,' zeg ik met een glimlach, blij dat er éindelijk iemand tegen me praat, 'Ik ben Felicity maar ik heb liever dat je Fee zegt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Zozo, een dochter van de mede eigenaar.Wouw, dat ben ik vorig jaar wel heel slecht opgevallen," zegt Dean.
    Ik schiet in de lach.
    "Sorry," verontschuldig ik me. "Wat deed je vorig jaar?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dylan Thomas Heesters.
    Ik lach om hoe ze zich voorsteld.
          ''Ik ben Dylan.'' zeg ik dan en steek mijn hand uit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Matt
    'Matt,' stelde ik me voor met een glimlach. Ik nam ook een trekje van m'n sigaret. 'Kom je hier ook werken?'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze moest weer lachen en ik lach mee. "Sorry." Verontschuldigt ze zich. "Wat deed je vorig jaar?" Ik grijns. "Hetzelfde als ik dit jaar ga doen; het organiseren van wandeltochten, over het strand en door het bos." Vertel ik enthousiast.