• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik erger me aan mijn lach. Zo dat is eruit lol.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ben echt verschrikkelijk boos op mijn beste vriendin, maar misschien vind iedereen het een stomme reden, I don't give a fuck. Ik vraag haar of ze mee gaat naar de Valentijnsfuif, dan is haar excuus: "Ah nee, dan ben ik forever alone zonder vriendje." Like wtf, alsof die stomme Valentijnsfuif alleen om vriendjes gaan. Het is een feestje! Nu zegt ze ineens: "Ja, ik ga toch naar de Valentijnsfuif met Clara."
    Ah. Dus één of ander meisje van haar klas is belangrijker dan haar eigen beste vriendin? Sorry, maar ik vind dat ik terecht geïrriteerd ben door haar. Punt. Plus, ze weet hoe irritant mijn week geweest is, en ze doet er niks aan om mij op te beuren en dan komt ze met zo'n shit.

    Supergoed idee voor topic trouwens

    Caoimhe schreef:
    Ik erger me aan mijn lach. Zo dat is eruit lol.


    Jij hebt juist een schattige lach. :)


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben niet wie iedereen denkt dat ik ben. Mijn karakter is eigenlijk heel anders, maar ik ben bang dat ik te veel van mijn verleden terug laat komen.


    Firm believer of all that is magic

    Iedereen denkt altijd dat ik het blije meisje ben, maar dat ben ik juist niet. Ik ben eigenlijk heel chagrijnig en negatief.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zialled schreef:
    (...)

    Jij hebt juist een schattige lach. :)

    Dankje, mhihi:Y) Maar ik erger me er nog steeds aan.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik haat mijn leven op dit moment.
    Mijn vriendinnen doen kut stom tegen me, en negeren me volkomen. Maar ze zeggen niet waarom. Dankzij hun weet iedereen nu dat ik met mijn crush gezoend heb, alleen hij ontkent het waardoor ik het ook moet ontkennen. Verder lachen mijn klasgenoten me uit & zeggen dat ik een mannenstem heb.


    <3

    Iedereen zegt dat ik hamsterwangetjes heb. :C
    En ik ben ontzettend verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij mij wel ziet zitten. En nog wel meer dingen, maar dat is privé.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ;o inderdaad goed idee voor een topic!
    Bijna al mijn vriendinnen hebben me laten zitten, en in mijn klas geloofd niemand dat ik ziek ben. En omdat ik veel ziek ben verteld mijn mentor dat ik blijf zitten! En dan mag ik volgend jaar ook geen Theater meer doen ): En ik ben ook nog hartsikke verliefd op mijn ex omdat ik het om de verkeerde reden heb uitgemaakt...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Jabberjay schreef:
    Iedereen zegt dat ik hamsterwangetjes heb. :C
    En ik ben ontzettend verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij mij wel ziet zitten. En nog wel meer dingen, maar dat is privé.


    Le same thing!


    SLOAN.

    Ze zitten bij mij in de klas rond te bazuinen dat ik van een jongen een roos krijg op valentijnsdag en nu wil ik zeer allejezus weten van wie. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn vriendje is satanist geworden. En is een van de jongste satanisten wereldwijd. Hij is er dolgelukkig mee, ik toch weer wat minder...


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    nvm.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 23:09 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik erger me de laatste tijd aan te veel dingen. Voornamelijk mensen (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Robin, je maakt me gek en ik weet wat ik wil van mezelf, jou en ons. En daarom duw ik je weg. Laat me je niet wegduwen, alsjeblieft. Zorg ervoor dat ik eerlijk tegen mezelf ben. Kan je dat, Robin? Ik kan het zelf namelijk niet en ik weet niet of jij dat wel kan. Misschien ben ik wel de persoon die ik nooit had willen zijn. En misschien ben jij nooit de persoon geweest van wie ik dacht dat jij die was. Oh, maar ik vond het wel heel lief toen je me vroeg of je mijn Valentijn mocht zijn. Ik was heel blij.


    wth.