• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    KATHY IS EEN TRUT !! zo het is eruit !!!

    Benton schreef:
    KATHY IS EEN TRUT !! zo het is eruit !!!


    Is dat die K. waar je ruzie mee hebt? *ik zag die topics ^^*


    The universal language of art.

    Ik wil gewoon weg van hier..
    Ik wil stoppen, de aarde verlaten en de rest van de komende eeuwigheid met jou doorbrengen. Maar dat gaat niet, want ik heb je beloofd dat ik mezelf niets aan zou doen, en voor je zal blijven vechten. Too bad for me, dat ik beloftens nooit verbreek.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    -Een vriendin N denkt dat we nog vriendinnen zijn ,maar ik vind haar eigenlijk een Zeer verwend nest en een bitch.
    -Ik erger heel erg aan een vriendin van mij als ik 1 dag er niet ben scheld ze mijn vriendinnen uit voor arrogant. En ze gaat bijna huilen bij een goed cijfer (7.0 8.4. of als 1 van de beste van de klas een cijfer hebben en dan nog bijna gaan huilen >.< )
    -Een vriendin K is niet sociaal. Huilt bijna als we advies geven (ze drink heel vaak een hele zoet/zure iets met bucking veel suiker dus wij gaven een advies om water bijv. te drinken) en ze is super sloom. Haalt bucking hoge cijfers en hoort op het VWO
    -En ik erger aan het vele 1d gedrag op school >.<

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:21 ]


    Shoganai i ne~

    Gruay schreef:
    Ik haat mijn broetje met alles, hij is een klein rot kind. Hij pest me, slaat me, scheld me uit, chanteert me. Ik haat hem gewoon zo erg!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik haat haar echt zo.

    I think I have feelings for someone who's quite special to me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Remembrall schreef:
    Ik vind mezelf niet goed genoeg.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Is dat die K. waar je ruzie mee hebt? *ik zag die topics ^^*

    Shhhtttt

    God damnit, mom, dad, I'm bisexual and I have a girlfriend.

    Gooooooooooood, het kan me niet meer schelen of ik onvoldoendes haal. Als ik die verdomde examens maar allemaal haal, dan kan het me geen reet schelen.
    FUUUUUUUUU.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik voel me zo ongelukkig. terwijl ik daar geen reden voor heb..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    MisssReid schreef:
    Ik voel me zo ongelukkig. terwijl ik daar geen reden voor heb..


    Le same thing!
    Ik heb van die ups en downs ineens zomaar zonder reden weetjewel.


    The universal language of art.

    ik erger me aan mezelf..... ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik echt heel erg irritant doe tegen iedereen of echt gewoon stom doe


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Waarom ben ik zo'n verschrikkelijke softie die zo makkelijk instort en haar eigen docent niet eens durft te benaderen, door het torenhoge attitude die de docent heeft.


    26 - 02 - '16