• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik word echt helemaal gek van mijn agressieve zus. Het ene moment is ze mijn beste vriendin en kan ik in een deuk liggen met haar, maar wanneer ik een ding verkeerd zeg begint ze me uit te schelden en me te duwen, soms slaan. Wanneer ik het iemand vertel, vinden ze dat ik me aanstel. Maar het is gewoon zo irritant!
    Pfft. Dat is eruit.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Shit. Ik dacht dat beste vriendinnen zorgzame, lieve personen moesten zijn? Want het enige dat ik zie is een arrogante trut met 2 gezichten.

    R. please come to me ... ik ben stapelzot van jou !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Siva schreef:
    Shit. Ik dacht dat beste vriendinnen zorgzame, lieve personen moesten zijn? Want het enige dat ik zie is een arrogante trut met 2 gezichten.

    Oef, ik ken dat gevoel. Mijn beste vriendin is ook heel onvoorspelbaar. Het ene moment is ze supergrappig en aardig, het andere moment laat ze me stikken voor haar andere vriendinnen en noemt ze me lelijk en een anorexia kind. En dat noemt zich je beste vriendin.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Als een paar vriendenbijons zitten mag ik iet chagie zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jabberjay schreef:
    Iedereen zegt dat ik hamsterwangetjes heb. :C
    En ik ben ontzettend verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij mij wel ziet zitten. En nog wel meer dingen, maar dat is privé.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Een jongen vind me leuk, maar ik wil niks met hem. Ik heb hem gister dus afgewezen en toen was hij heel erg gekwetst. Nu voel ik me er heel schuldig over maar ik weet dat het goed was dat ik voor mezelf heb gekozen. Maar ik ben te laf om te zeggen dat ik niks wil en heb het weer goed gepraat met hem. Nu geeft hij het nog niet op :(


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mijn crush vertelde me dat hij een ander meisje leuk vindt en vroeg versiertips..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Siva schreef:
    Shit. Ik dacht dat beste vriendinnen zorgzame, lieve personen moesten zijn? Want het enige dat ik zie is een arrogante trut met 2 gezichten.


    Ohgosh, dit heb ik nou ook. Vorig jaar was ze mijn beste vriendin. Nu laat ze me stikken en praten we (bijna) niet meer.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:14 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat mijn broetje met alles, hij is een klein rot kind. Hij pest me, slaat me, scheld me uit, chanteert me. Ik haat hem gewoon zo erg!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Weer te veel gegeten vandaag. >,<


    Life is hard and then we die

    ik ben verliefd op mijn beste vriend:$
    en een van mijn 'vriendinnen' gewoon een bitch, tenzij ze iets van je nodig heeft


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Deluso schreef:
    Ik haat mijn leven op dit moment.
    Mijn vriendinnen doen kut stom tegen me, en negeren me volkomen. Maar ze zeggen niet waarom. Dankzij hun weet iedereen nu dat ik met mijn crush gezoend heb, alleen hij ontkent het waardoor ik het ook moet ontkennen. Verder lachen mijn klasgenoten me uit & zeggen dat ik een mannenstem heb.

    Hehe, ik dacht dat ik de enigste was met dit probleem. Maar ik haat mijn stem echt enorm. Ik schaam me er soms echt enorm door.
    Ik haat op dit moment zo'n beetje alles wat er om me heen gebeurd. Heb het idee dat ik wel dingen met mijn vriendinnen/familie kan bespreken, maar heb het idee dat ze me zo'n beetje zat worden en dat ze het eigenlijk niet willen horen. Of dat ze er gewoon over roddelen. Verder ben ik echt in de war; ik heb, zal ik maar zeggen, een nieuwe kans aangeboden gekregen ergens voor, maar ik zit tussen mijn vader en moeder (gescheiden). Weet dus eigenlijk helemaal niet meer wat ik ermee moet doen, en hoe het nou verder moet met mijn relatie.. Zit te twijfelen of ik het moet uitmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mitchell zegt dat hij zijn werk haat en niet meer wilt werken. (cat) Dat is het enige dat hij te zeuren heeft.
    En ik... Eh mijn neus zit verstopt potverdomme!


    Your make-up is terrible

    Mensen kunnen alleen maar kritiek geven en zeggen hoe het beter moet. Mensen begrijpen mijn punt niet en nemen niet eens de moeite om in te zien dat ik een keer gelijk hebben. Daarbij denken mensen voor mij de keuze's kunnen maken terwijl dat niet is. Ik weet wat ik wil dat blijft zo. Je kan het met me eens zijn of niet, dat interesseert me niet, je mag van mij best met me in discussie gaan maar niet dat je mij niet eens laat uit praten.
    Ik word trouwens ook gek dat mensen steeds hameren op mijn taalgebruik. Oké, ik vloek veel. Dat weet ik zelf ook wel. Maar ik scheld met een beetje normale worden (kut, shit, fuck, enz.) en niet met die ene ziekte en daar wordt niet opgehamerd? Dat kan wel gewoon gezegd worden? Zoek het uit mensen, ik heb het gewoon helemaal gehad met alles wat hier boven benoemd wordt, eigenlijk nog meer maar dan wordt dit zeik verhaal wel heel erg lang.


    "Ignite, my love. Ignite."