• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik ben na een maandje nogsteeds niet helemaal over mijn ex heen.
    En ik heb enorm aardige vrienden, maar het boeit ze echt niet hoe het met me gaat, that bothers.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tja, ik zit echt met veel dingen tegenwoordig :') Ik ben nog steeds boos om iets wat ik gisteren heb gehoord. Rot vriendje soms ook ><


    -

    Ik erger me aan mensen.
    Ik erger me aan school.
    Ik erger me aan mijn 'vrienden'.
    Ik erger me aan het weer.
    Ik erger me aan mijn haar.
    Ik erger me dus eigenlijk aan alles
    :X


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Bach schreef:
    Ik ben na een maandje nogsteeds niet helemaal over mijn ex heen.
    En ik heb enorm aardige vrienden, maar het boeit ze echt niet hoe het met me gaat, that bothers.

    Ik was na een jaar nog niet over mijn ex heen, zoiets heeft ook tijd nodig ^^


    -

    Ik haat mijn lach. Als ik lach lijkt het net of ik een aanval krijg of zo, of dat ik geen lucht meer krijg. Ik word er zo gek van. Nooit meet lachen dus .:Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik was na een jaar nog niet over mijn ex heen, zoiets heeft ook tijd nodig ^^
    Is ook zo (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eh, ik vind het jammer dat het morgen gaat dooien want ik wil schaatsen. En ik heb zin in sate.


    No growth of the heart is ever a waste

    LostMelody schreef:
    Mijn vriendje is satanist geworden. En is een van de jongste satanisten wereldwijd. Hij is er dolgelukkig mee, ik toch weer wat minder...

    Hehehe :D ik vond het wel grappig ;3
    Iedereen denkt altijd dat ik altijd vrolijk ben en als ik ook maar een keer chaggie ben dan beginnen ze daar de hele dag over te zeuren


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan niet om met mensen. D:

    De laatste tijd begin ik mijn broertje steeds minder aardig te vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat mezelf, omdat ik af en toe doodsbang ben voor lichamelijk contact, zelfs terwijl ik nu weet dat niet alle jongens hardhandig zijn en dat ik veilig ben. Echt, af en toe wil ik gewoon schreeuwen dat mensen me los moeten laten, maar dat doen ze niet meer. En uiteindelijk eindig ik toch wel in iemands armen, hoezeer ik mezelf ook verbied zoiets toe te geven. Ik zou gelukkig moeten zijn en dat ben ik ook, maar het is enorm wennen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik weet niet wie ik ben :(
    ik bedoel dat ik niet echt weet wat mijn style is enzo ik weet wie mijn ouders zijn ^-^


    ~Live your life!~

    Ik vind mezelf niet goed genoeg.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    BRADFORDBOY schreef:
    (Ik erger me aan één van me vriendinnen. Soms) + ik ben bang dat ik moet blijven zitten


    En ik ben verliefd op een jongen. Hij is jonger dan mij. Ik heb hem ontmoet op schaatskamp. Maar we kennen elkaar niet heel goed. Dus daarom.
    Ik heb echt nood aan een vriendje die me geruststelt, vertelt dat ik helemaal niet erg ben. Die gewoon achter me staat. Dát heb ik nodig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb gister mijn crush zien zoenen, en nu voel ik me, ik weet niet.. kut.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"