• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Als ik alles eruit moet gooien wat op me hart ligt, dan zit ik hier morgen nog
    en volgende week waarschijnlijk nog
    dus sorry maar ik begin er gewoon niet aan

    Ik erger me aan één van me vriendinnen. + ik ben bang dat ik moet blijven zitten


    Danmarks Dynamite.

    Ik erger me eraan dat iedereen zegt dat ik dingen toch niet kan of dat mijn dromen toch niet uitkomen, laat me lekker dromen als ik dat wil...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Ik erger me voortdurend aan mijn pessimistische manier van denken en negatieve gedrag. Dat ik zou makkelijk kwaad word of in huilen kan uitbarsten en dat ik zo'n makkelijk doel ben voor verschillende pestkoppen en haters.


    26 - 02 - '16

    Jabberjay schreef:
    Iedereen zegt dat ik hamsterwangetjes heb. :C
    En ik ben ontzettend verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij mij wel ziet zitten. En nog wel meer dingen, maar dat is privé.


    Ik vind dat echt zo schattig bij andere mensen. (joehoe)

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik erger me voortdurend aan mijn pessimistische manier van denken en negatieve gedrag. Dat ik zou makkelijk kwaad word of in huilen kan uitbarsten en dat ik zo'n makkelijk doel ben voor verschillende pestkoppen en haters.

    DIT DUS!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb een vreselijke winterdip.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Ik heb een vreselijke winterdip.

    Eindelijk heb ik er een woord voor! Ik was 'm al een tijdje aan het zoeken, maar ik heb 'm eindelijk gevonden. Kutwinterdip...


    Deep inside, I've never felt alive

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik erger me aan één van me vriendinnen. + ik ben bang dat ik moet blijven zitten


    Same thing.


    The universal language of art.

    Mensen denken altijd dat ik heel lief en aardig ben, maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet zo. Lol.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil niet gecontroleerd worden op ADHD :/


    Olive

    Pollux schreef:
    Mensen denken altijd dat ik heel lief en aardig ben, maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet zo. Lol.

    Haha, dit ook. XD
    Ze denken allemaal dat ik zo lief ben, maar ik kan een behoorlijke bitch zijn als mensen niet aardig tegen me doen. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan er niet tegen als mensen het bord al meenemen zonder saus.


    Some angels have no wings.

    Pollux schreef:
    Mensen denken altijd dat ik heel lief en aardig ben, maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet zo. Lol.
    Same here :'D


    Shoganai i ne~

    Stop met me aanstaren en blijf met je poten van me af, seriously D:


    i put the fun in funeral