• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Laatste berichtje;

    Teske Velez

    'Pas op voordat je over mijn grens heen gaat,' zei hij waarschuwend. Ik zuchtte weer. 'Hoe kan ik van jou eten krijgen?' vroeg ik en ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Natuurlijk ken je mijn vader niet, die is vermoord door één van die meerminnen.' wierp ik toen kwaad, oh wat vind ik mezelf toch een goede actrice. 'Natuurlijk word ik boos daarom dat kan je toch wel begrijpen.' Uit frustratie begon ik tranen in mijn ogen te krijgen. 'Wees maar geirriteerd maar besef even dat ik niet voor niets naar je toe kom.'


    Laatste post Destiny


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [aboo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik hoor een Hey en draai me om. Mijn blik kruist met die van een jongen en ik glimlach verlegen. 'Hey.' Zeg ik vriendelijk. 'Ik ben Jade.' Zeg ik vriendelijk. Ik zat op een steen voor de zee naar de zonsondergang te kijken. Ik keek hoe de laatste zonnestraaltjes het water in gleden. Het was prachtig vooral de roze oranje lucht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Als je normaal doet en me niet tegen spreek kan ik misschien iets regelen. Wat moet je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Monteiro

    Ik ging naast haar zitten en keek toen haar richting op. 'Mooi, vind je niet?' Er was een stilte die niet onaangenaam was. 'Wat doe je hier nu eigenlijk?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Als je normaal doet en me niet tegen spreek kan ik misschien iets regelen. Wat moet je?' vroeg hij. Ik keek hem aan. Meende hij dat nou? 'Ik moet/wil eten,' zei ik. 'En wat wil je daar voor terug?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ik was er klaar mee ik wou rust. 'We zitten vol in dit huis.' Sis ik geïrriteerd. 'En ik wil rust kom asjeblieft even een andere keer langs.' Vervolg ik mezelf maar nu wat rustiger. Ik sluit de deur en plof op de bank neer. Ik rust een. Even relaxen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Dat zie ik dan wel, wat moet je eten en doe niet zo bijdehand.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Dat zie ik dan wel, wat moet je eten en doe niet zo bijdehand,' zei hij. 'Eey, ik beantwoordde alleen jouw vraag,' zei ik. Ik dacht eventjes na. 'Aangezien ik mag kiezen van deze geweldige butler. Dierenvlees graag,' zei ik en ik voegde er een klein glimlachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik gromde boos naar de deur. 'WEET JE WAT, WAT JIJ WIL IK WEET AL GENOEG.'
    Godver, nu moet ik een ander plan bedenken. Ik gromde het nu opeens uit. Gewoon alle woede kwam eruit, mijn verhaal was deels niet gelogen, mijn vader was echt vermoord. Door een jager omdat hij mij had gered. Sinds dien hebben geen van alle Jagers me nog gezien maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Butler?' Nu kon ze het echt wel schudden ik liep naar de koelkast en haalde er een klein stukje hertenvlees uit. 'hier,' zei ik terwijl ik het naar haar toe gooide. 'Eet.' zei ik nog toen ik naar de deur liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [iemand praat tegen JJ of Fee please, ik verveel me]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Lucas gooide wat naar me. Ik rook, het was hertenvlees. Hij liep naar de deur. 'Lucas wacht!' riep ik. 'Oké geen butler, maar ik kan geen hertenvlees eten. Dat kan ik niet maken tegen over Madeline en Mumba,' zei ik. 'Bovendien ik kan er niet bij. Mijn handen zitten vast,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Dat zijn jou problemen.' wierp ik toen terug, ik liep weer naar boven en plofte naast Jason en JJ op de bank, buiten hoorde ik wat geschreeuw en gegrom. 'Wat de weet ik veel wat is dat buiten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.