• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Hij haalde zijn schouders op. 'Het is niet dat ik je niet geloof het is meer het feit dat je een meermin bent,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Je hebt nooit met je eigen ogen zien wat ik ben, je hebt het gehoord en je gaat daar van uit. Je beoordeeld me op wat ik ben, niet om hoe ik ben. Waarom?' vroeg ik aan hem. 'Probeer me eens te zien als een gewoon mens,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [okee ik ga zo slapen, er is toch niemand die tegen Fee of JJ praat...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Ik ga er niet van uit van wat ik heb gehoord, maar meer van wat ik heb gezien. Ik zal het proberen maar wordt niet boos als het geen nut heeft.'
    Ik gaf haar het laatste stukje vlees. 'Moet je wat drinken?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Al mijn poppetjes zijn bezet XD en Destiny kan niet veel, ik kan wel wat doen maar dan zou JJ de deur open moeten doen.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Ik ga er niet van uit van wat ik heb gehoord, maar meer van wat ik heb gezien. Ik zal het proberen maar wordt niet boos als het geen nut heeft,' zei hij. Ik glimlachte toen hij dat zei en toen hij mij het laatste stukje gaf. 'Moet je wat drinken?' vroeg hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Eh graag,' zei ik aarzelend. 'Meerminnen verschillen niet veel van mensen weet je?'

    [@Cheryl, eh ik kan niet veel met Teske ;D dus ik kan niet met je praten ):]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik negeerde wat ze zei, 'Wat wil je drinken?' Ik dacht even na, moet ik wel zo aardig tegen haar doen?'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik stond op en liep weer naar de deur, Jason had pech. Hij komt echt niet zo gemakkelijk van me af. Ik belde aan en wachtte toen toch maar op een reactie.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 2:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    'Je bent een meermin.' Zei hij opeens, maar inplaats van weg te rennen kwam hij in het water. 'Hey, wat is er nou?' Vroeg hij bezorgt. 'Ga weg het is gevaarlijk voor je in het water.' Zeg ik zacht, maar ik was al telaat. Mila kwam al op hem afgezwommen en greep zijn been vast waarna ze hem meetrok. Ik schrok en zwom er meteen achteraan. Ik was altijd de snelste geweest en sloeg Mila. Ik deed een aantal dingen zodat ze de jongen losliet. Ik pakte hem vat en zwom terug naar boven. Hij begon zijn bewustzijn te verliezen. Ik kwam boven met hem en trok hem op het strand. Het nadeel was dat je moest wachten tot je staart een beetje was opgedroogd. 'Gaat het wel?' Vraag ik dan bezorgt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Wat wil je drinken?' vroeg hij. 'Eh, maak niet uit,' zei ik tegen hem. 'Wou je nog meer dingen weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Oke, is water goed?' ik schonk twee glazen water in en gaf er één aan haar. 'Niet veel wat ik wou weten.'

    Alexander Monteiro

    Ik hoestte het water uit mijn longen. 'Het gaat wel, gaat het nou met jou?' vroeg ik bezorgd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Niet veel wat ik wou weten,' zei hij nadat hij de glas aan me wou geven. Ik begon te lachen. 'Ik zit vast, remember?' zei ik. 'Wat gaan jullie eigenlijk met me doen?' vroeg ik aan hem.

    [Ik ga zo naar bed denk ik XD this laat XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Hij was bezorgt om mij?! Waarom zou hij dat zijn hij ging hier bijna dood. 'Ja het gaat goed, maar jij ging hier net bijna dood.' Zeg ik voorzichtig. Ik zie Mila nu met Isa boven water komen. Ik hoor haar sissen. Waarom moest ze zo onaardig doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik ga ook zometeen slapen]

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik grinik en hou het glas bij haar mond zodat ze kan drinken. 'Ik weet het nog niet. Drink dit maar eerst op.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Monteiro

    Ik haal mijn schouders op. 'Het gaat.' ik ga recht op zitten. 'Wees neit bang, dat ben ik zelf ook niet. Als je echt zo slecht was had je me allang al vershceurd.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Ik weet het nog niet. Drink dit maar eerst op,' zei hij. Ik begon te drinken. 'Kan je misschien die extra ketens weghalen?' vroeg ik aan hem. 'Het zit nogal strak en ik zal toch niet proberen eruit te komen. Ik hou altijd aan mijn woord,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik zucht en haal één van die extra ketens weg. 'Beter?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.