• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'volgens mij een of ander gestoord wijf dat beweerd dat ze ook een jager is.' antwoord ik op Lucas


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Dat zijn jou problemen,' zei hij en hij liep verder. Ik gromde en slaakte weer een ijzige/scherpe gil uit. 'En dan zeggen ze dat ik geen hart heb,' schreeuwde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Hoezo, beweerd?' Ik keek even vreemd. 'Een jager beweerd niet zomaar iets' Vanuit de kelder hoorde ik iets. Ik zuchtte en liep naar de deur.
    Ze schreeuwde weer en ruw trok ik de kelder deur weer open. Boos liep ik naar haar toe. 'JULLIE HEBBEN MIJ HARTELOOS GEMAAKT NIET IK ZELF.'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 1:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'JULLIE HEBBEN MIJ HARTELOOS GEMAAKT NIET IK ZELF,' zei hij boos. Ik keek hem vragend aan. 'Jullie? Scheer iedereen niet zo over één kant wil je?' zei ik tegen hem. Ik haalde eventjes diep adem. 'Zo ver ik het weet, heb ik nog nooit wat tegen de jagers gedaan,' zei ik rustig. Ik had er wel moeite voor nodig om het ook daadwerkelijk rustig te laten klinken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Ik knik. 'Ja het is prachtig.' Zeg ik met een glimlach op min gezicht. 'Ik verveelde me.' Loog ik half. Ik had nu niet veel zin om te praten, maar dag was niet te merken, maar dat was zelfs moeilijk voor me. Ik had niets meer van Fee Tes of Des gehoord de afgelopen tijd is was ongerust.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Jullie zijn allemaal even erg, misschien eet je bijna geen mensenvlees maar je hebt het wel gedaan.' Ik had het diep van binnen wel met haar te doen. Ik liep terug naar de koelkast en haalde nu een stuk lamsvlees eruit. 'Open je mond.' zei ik toen ik het vlees voor haar hield. 'Als je nu nog gaat zeuren krijg je helemaal niks.' siste ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Monteiro

    Ik keek haar bezorgd aan. 'Wat is er? Je bent hier niet omdat je je verveeld, dat kan ik horen aan je stem.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Open je mond,' zei hij en hij hield vlees voor me. Ik rook er eerst aan en rook dat het lamsvlees aan. Ik nam een hap en keek hem dankbaar aan. 'Als je nu nog gaat zeuren krijg je helemaal niks,' siste hij. Ik slikte de vlees door. 'Ik kan je het uitleggen van dat mensenvlees, blijf je zitten?' vroeg ik aan hem en ik nam nog een hapje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik zuchtte, 'Het zal wel moeten he, anders ga je daarna weer de boel bij elkaar grommen omdat je niet kan eten.' Ik pakte een stoel en zette die voor haar neer. Ik ging erop zitten en keek haar toen afwachtend aan. 'Dus, vertel.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Het zal wel moeten he, anders ga je daarna weer de boel bij elkaar grommen omdat je niet kan eten,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op, tot zo ver dat ging. Hij had gelijk. Hij pakte een stoel en zette die voor me neer. Hij ging voor me zitten en keek me aan. 'Dus, vertel,' zei hij. Ik haalde weer even adem. Hoe ging ik dit goed uitleggen. 'Het moorden zit in me bloed, dat zal ik niet ontkennen,' begon ik. 'Dat zit in de familie, maar ik wil niet zijn zoals me familie. Ik wil niet mensen voor de lol openscheuren en opeten,' zei ik. 'Het gebeurd alleen als ik hele erge honger heb en/of woedend word. Hoe graag ik het ook wil. Ik kan niet honderd procent vegetariër worden en nooit meer moorden,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Even een korte terug blik naar Destiny]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Nog steeds zat ik te mokken, Ik plaatste me tegen een rots aan en keek om me heen, wel een fijn plekje maar ik moet Tes en Fee eruit krijgen. Ik weet niet hoe maar het zal me lukken.

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik knikte, niet dat haar verhaal me veel boeide maar oke. 'Ja dat begrijp ik.' Ik gaf haar nog een stuk vlees om te eten. Ze was wel een aardig meisje maar ik moest me niet laten overgeven aan haar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 1:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    'Ik ben hier gewoon om alleen te zijn. Eventjes los van de wereld. Ik zie hoe een golf op ons afkomt en tegen de rots aanklapt. Het leek wel slow motion. Ik probeerde nog weg te vluchten voor het water, maar mijn benen werden nat en veranderde in een staart. Ik keek hem spijtend aan en sprong van de steen af en dook dus het water in. Ik voelde tranen opkomen. Mijn staart verpeste alles.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexander Monteiro

    Ik schrok van wat er gebeurde,'Je bent een meermin.' Eigenlijk hoorde ik nu bang te zijn maar integendeel. Ze huilde, en als ze echt zo slecht was had ze me toch al verleid? Ik liep naar haar het water in. 'Hey, wat is er nou?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Ja dat begrijp ik,' zei hij. Hij gaf me nog een stuk vlees. Ik nam er een hap van en keek hem aan. 'Je zei het niet echt alsof je het helemaal meende. Hoe kan ik je laten merken dat ik de waarheid spreek?' vroeg ik aan hem en nam nog een hap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik haalde mijn schouders op. 'Het is niet dat ik je niet geloof het is meer het feit dat je een meermin bent.' zei ik alsof het niets was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.