• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Beter?' vroeg hij, nadat hij één keten had weggehaald. 'Dank je,' zei ik met een glimlach. 'Trouwens, de verdoving is al eventjes uitgewerkt. Ik hoor gedachtens weer, en je draagt geen oordopjes zie ik. Of je vertrouwt me dat ik geen hypnose gebruik, of het is tijd voor oordopjes,' zei ik tegen hem. Ik glimlachte erbij. Ik weet zelf wel dat ik de hypnose niet zal gaan gebruiken, maar waar gaat hij van uit?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Heeft niet veel nut, ik heb een spuit gebruikt.' Ik keek haar weer aan en gaf haar het glas. Ik gaapte. 'Vind je het erg als ik ga? Ik ben namelijk best moe.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik stond nog steeds voor de deur en met moeite hield ik mijn ogen open. Ik gaapte en viel op een gegeven moment in slaap. Ik viel op de grond voor de deur van de jongens en zo begon ik te dromen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Laatste bericht, dan ga ik lekker me bedje in]

    Teske Velez

    'Heeft niet veel nut, ik heb een spuit gebruikt,' zei hij en hij gaf mij weer het glas. Ik dronk hem leeg. Hij gaapte. Ik moest glimlachen. 'Vind je het erg als ik ga? Ik ben namelijk best moe,' zei hij. 'Schattig dat je eerst om toestemming vraag,' zei ik. 'Van mij mag je, ben je morgen mijn gezelschap weer?' vroeg ik lief. 'Jij ben wel aardig en misschien maak ik bij jou nog kans op meer beweeg ruimte. Ik zou graag willen liggen slapen en niet zittend,' zei ik met een lachje. 'Slaap lekker Lucas,' voegde ik er nog lief aan toe.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 2:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    'Wees niet bang, dat ben ik zelf ook niet. Als je echt zo slecht was had je me allang al verscheurd.' Zegt hij troostend. Ik kijk even naar hem op. Waarom was hij niet bang. Iedereen behalve jagers waren bang voor ons. De zagen ons allema als moordenaarst ookal hadde somige nog nooit een moord gepleegd. 'Ik ben niet bang. Ik schaam me alleen... Omdat ik een monster ben.' Zeg ikzaxht. Ik schaamde me voor mijn staart.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik grinnikte, 'Misschien, denk het wel. Van mij krijg je denk ik nog wat te eten ja. Je bent anders dan ik had verwacht Tes, maar toch zal ik je niet vrij kunnen laten.' Ik liep naar haar toe, tilde haar op en legde haar op het bed. Ik deed de ketens minder strak zodat ze zou kunnen slapen. 'Slaaplekker.' zei ik wanneer ik naar boven liep. Eenmaal daar wenste ik Jason en JJ nog slaaplekker en liep toen naar mijn kamer om te slapen.

    Alexander Monteiro

    'Je hoeft je niet te schamen en je bent geen monster, dit maakt je tot wie je bent en daar moet je trots op zijn, je doet niemand kwaad dus hoef je ook niet te denken dat je dat wel doet.' suste ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Boem ich gehe slapen. XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik zucht even als de deurbel voor de honderdste keer gaat. Aan het geschreeuw van net had ik gehoord dat het Des is en aangezien die nog koppiger is dan Tes doe ik niet eens de moeite met haar te telepateren. Ik zucht weer even en schraap mijn keel. 'Jason!'. Roep ik naar boven.

    JJ
    'verdomme,' vloek ik als de bel weer gaat. Dat mens weet ook niet van ophouden. Ik sta op en loop naar de deur. 'Ga weg! We hebben dingen te doen!' roep ik naar het meisje zonder de deur open te doen,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    'Je hoeft je niet te schamen en je bent geen monster, dit maakt je tot wie je bent en daar moet je trots op zijn, je doet niemand kwaad dus hoef je ook niet te denken dat je dat wel doet.' sust hij me. Ik glimlachte dat zei ik ook altijd. 'Maar ik wordt niet opnieuw beoordeeld. Ik wordt beoordeeld als de meermens. Een monster maar zo ben ik nie ik eet alleen maar dieren.' Zeg ik peinzend.

    Jason
    Ik werd alweer geroepen. Ik zuchte en liep naar Fee toe. 'Wat is er Fee?' Vraag ik rustig maar moe. Ik was doodmoe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    Ik bijt even op mijn onderlip. 'Geloof het meisje bij de deur niet,' zeg ik uiteindelijk, 'ze is ook een meermens en niet eentje zoals Teske en Jade,' waarschuw ik hem. Op een 1 of andere manier wil ik dat Jason niks overkomt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik trok mijn wenkbrauw op. Ze hielp ons. 'Waarom help je ons. En veraad je je soortgenoot?' vraag ik argwanend. Ik ga op een stoel zitten en leun met mijn kin erop. Wachtend op antwoord.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'Waarom help je ons. En verraad je je soortgenoot?' vraagt Jason argwanend. Ik zucht even, 'ik verraad haar niet. Ik zeg alleen dat ze een meermens is zodat jullie hopelijk de deur niet open doen. Dan kan ze ook niet gevangen genomen worden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Kreunend wordt ik wakker van wat vaag geschreeuw. Ik kijk op en zie dat ik in slaap ben gevallen voor de deur. Ik hoor Felicity iets zo luids zeggen, 'Geloof het meisje bij de deur niet.' Ik werd pissig, waarom doet ze dit?! Ik gromde en keek toen naar de deur.

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik werd wakker en slaperig liep ik naar de keuken, maakte wat te eten en ging toen op de bank tv kijken.

    Alexander Monteiro

    'Door mij niet,' verzekerde ik haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Misschien, denk het wel. Van mij krijg je denk ik nog wat te eten ja. Je bent anders dan ik had verwacht Tes, maar toch zal ik je niet vrij kunnen laten,' zei hij. Ik knikte. Hij liep naar me toe en legde me op een bed. Hij deed de ketens minder strak. 'Slaaplekker,' zei hij. Ik keek hem dankbaar aan en deed me ogen dicht.

    Ik deed me ogen op en rekte me uit. Tot zo ver dat ging, ik zat nog steeds vast. Gek genoeg had ik nog best wel lekker geslapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Gaat JJ nog reageren op het gegrom? xd ja dat moest een soort van reactie zijn.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason
    Mij ogen knepen vanzelf samen. 'Waarom rook ik haar dan niet? En waarom heeft ze zo'n slappe smoes?' Vraag i dan aan haar. Ik pak een glas water en schuif het haar toe net als ik vlees pak en het haar geef.


    I'm finally back, Finally after a Year break