• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    ´Sorry, je hebt gelijk maar alsnog. Denk je dat je zusje het gedaan heeft?´ vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien dat ik het verwarde met iemand anders, maar ik was zo beetje bij ieders eerste moord aanwezig,' zei ik tegen hem. Ik loog niet, dat tenminste niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Drake Ferreira

    'Kan,' zei ik toen simpel. Ik had eerlijk gezegd geen zin meer om over mijn zusje te praten. 'Heb jij ooit iemand vermoord omdat je het wou?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Heb jij ooit iemand vermoord omdat je het wou?' vroeg hij. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Ja,' zei ik zachtjes en ik kroop bij hem vandaan. 'Op dat moment wou ik het. Ik was of uitgehongerd of gewoon zo kwaad op iemand,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Drake Ferreira

    'Ik bedoel zonder die momenten. Dat je het gewoon hebt gedaan,' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Ik bedoel zonder die momenten. Dat je het gewoon hebt gedaan,' zei hij. 'Toen ik honger of boos was het ik het gewoon gedaan,' zei ik tegen hem. 'Moet ik je ook nog vertellen hoe?' zei ik bot. Hij moest ophouden. Ik wou er helemaal niet aan denken. Waarom zou ik iemand voor de lol moorden? Ik begon tranen te krijgen. Ik keek de andere kant op zodat hij mij niet aan kon kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Drake Ferreira

    'Moet ik je ook nog vertellen hoe?' antwoordde ze bot. Ik keek haar aan maar ze wendde haar gezicht meteen af. Ik begon licht geïrriteerd te raken. Ik vond het ook niet fijn toen ze door vroeg over Serena.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Lucas reageerde niet. 'Sorry,' zei ik met een brok in me keel. Ik keek hem even aan. Me groot houden lukte niet echt. Ik probeerde het zo goed als ik kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Drake Ferreira

    Ze keek me even aan en ik hoorde in haar stem dat het moeilijk voor haar was. 'Geeft niet, ook sorry van mijn kant,' Ik twijfelde maar nam haar toen toch in mijn armen. Ik begon medelijden te krijgen met haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Geeft niet, ook sorry van mijn kant,' zei hij. Ik keek hem aan en voor ik het wist zat ik in zijn armen. Ik verborg mijn gezicht in zijn armen. Dit voelde goed, maar ook raar. Ik hoor deze mensen te haten in plaats van in hun armen te liggen. Ik snikte en huilde zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Drake Ferreira

    Een meermin troosten, wie had dat van mij verwacht. Een Velez nog wel. Ik aaide over haar rug, 'Hey, niet huilen nu,' suste ik haar toen nog. Ik begon geruststellende dingen te fluisteren en ze kwam langzamerhand weer op adem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik voelde zijn hand op mijn rug. 'Hey, niet huilen nu,' hoorde ik hem sussend zeggen. Ik ademde heel onregelmatig. Lucas bleef me dingen toe fluisteren, waar ik gek genoeg rustig van werd. Ik deed me ogen dicht en snikte nog even na. 'Ik ben echt een te grote schande voor me familie,' snikte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Drake Ferreira

    'Ben je niet,' fluisterde ik haar toe. 'Je bent anders en gaat anders met de situaties om,' Ik keek haar even aan. Ze snikte nog steeds in mijn shirt en ik glimlachte even. 'Je moet blij zijn met jezelf, je bent een knap meisje, verschrikkelijk lief en je bent gewoon jezelf. Je familie hoort dat te accepteren,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik snikte en bloosde door wat Lucas zei. 'Nee. Ik ben dat niet,' snikte ik. 'Ik ben een schade. Een meermin hoort te moorden en jagers te haten en te vrezen. Dit is fout, behoorlijk fout. Ik ben een schande,' snikte ik luid en ik keek hem aan met me betraande gezicht. 'In plaats van voor jou te vrezen, vrees ik voor de waarheid,' zei ik zachtjes. 'Vrezen voor me ouders als ze erachter komen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas

    'Ben je wel,' Ik vervolgde mijn verhaal, 'Het is fout dat is het zeker, ik hoor jou ook te haten, af te maken maar dat kan ik niet. Jij bent de engie meermin die ik niet zou kunnen vermoorden. Dat heeft een reden Teske, ik vind dat je ouders, je familie je daar niet op moeten oordelen.' 'Je blijft hun Dochter.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga zometeen weg dus dat was even mijn laatste stukje, vanavond kom ik nog wel op quizlet enzo misschien eerdr]


    The duty of youth, is to challenge corruption.