• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas

    Ze leunde tegen me aan en ik liet het maar toe. Ik was te moe. 'Klopt,' zei ik toen. 'Ik had verwacht dat jij anders was en ook dat ik het niet met je zou kunnen vinden,' Ik hief mijn ene hand op en leunde ermee tegen de rugleuning zodat ik een beetje schuins zat en liet mijn hoofd erop rusten. Mijn pet, ja ik had een pet op zakte daardoor iets naar beneden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Ik had verwacht dat jij anders was en ook dat ik het niet met je zou kunnen vinden,' zei hij. Ik wist niet precies wat hij allemaal deed, maar ik zag zijn pet verschuiven. Die pet was me eerder helemaal niet op gevallen. Ik pakte de pet en deed die bij mijn eigen op. 'Hoe had je me verwacht? Wat zou ik gedaan hebben wat ik nu niet heb gedaan?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason

    Ik keek haar even aan, 'Nou, ik had ten eerste neit verwacht dat je geen mensenvlees at. Ten tweede had ik niet verwacht dat je zo lief was en ten derde dat je het gezellig zou vinden bij een jager,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Over dat eerste. Ik eet het soms, ik ben niet zoals Jade,' zei ik en ik keek hem aan. 'En over het derde. Ik had dat ook niet verwacht en dank je dat je me lief noemt,' zei ik beetje blozend. Ik prikte hem zachtjes in zijn buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas

    Ik grijnsde en prikte haar terug, ik pakte mijn pet en deed die weer bij mezelf op. 'Ja je bent zo lief dat je in mijn buik prikt,' grinnikte ik erna, 'Misschien neem ik mijn woorden wel terug,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Hij prikte me terug. Hij pakte de pet en deed die weer bij zijn eigen op. 'Ja je bent zo lief dat je in mijn buik prikt. Misschien neem ik mijn woorden wel terug,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Het was het allemaal waar,' zei hij met een glimlach. 'Ken je trouwens Madeline? Echt een schat van een meisje, maar ze weet niet waar ik ben en ze mag gerust weten dat ik hier zit,' zei ik en ging weer verder. 'Maar, ik wil niet dat ze domme dingen doet vanwege mij stommiteit. Het is mijn eigen schuld dat ik hier zit, dus ik zorg er zelf ook wel voor dat ik eruit komt. Niet zij,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas

    'Madeline? Misschien wel,' zei ik toen. Ik glimlachte en keek haar toen aan, 'Dan denk ik niet dat het slim is om haar in te lichten,' Ik keek haar even aan, wauw dat ik het zo ver heb laten komen dat een meermin tegen me aan leunt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Dan denk ik niet dat het slim is om haar in te lichten,' zei hij. Ik zuchtte eventjes, daar had hij gelijk in. Ik bewoog een beetje, zodat ik goed tegen hem aan kon liggen. Dit was niet echt een veilige positie voor mij, maar hij zal me toch niks doen. Toch? 'Je hebt gelijk. Ik voel me nu nutteloos,' zei ik en begon te gapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas

    Ik begon te gapen en de slaap overheerste toch nog in mijn lichaam. Ik liet mijn arm om haar heen rusten terwijl mijn ogen zwaarder werden. 'Als je moe ben moe je't zeggen,' mompelde ik nog half. Mijn oogleden werden steeds zwaarder en ik begon het bewustzijn te verliezen,'Slaaplekker,'murmelde ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Lucas had zijn arm om me heen laten rusten. Wat zouden de andere jagers doen als ze ons nu zo zagen? 'Als je moe ben moe je't zeggen,' mompelde hij nog. Ik keek hem aan. 'Slaaplekker,' hoorde ik hem nog vaagjes zeggen. Ik gaf hem een welterusten kusje. Ik ging weer liggen en deed mijn ogen dicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Zoals je al had gemerkt ik ga slapen xd slaaplekker en tot morgen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Slaapse ;P ik ga ook zo ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Was het bijna vergeten damn]

    Lucas

    Rustig wordt ik wakker, waar ben ik? Ik voel dat iemand tegen me aan leunt. Het is Teske. Ik glimlach even en maak haar dan rustig wakker, 'Tes, we zijn in slaap gevallen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maakt niet uit ;P]

    Teske Velez

    'Tes, we zijn in slaap gevallen,' hoorde ik ergens in de verte. Ik deed mijn ogen een beetje open en rekte me uit. Ik voelde dat ik tegen iemand aan sloeg. Ik schrok me wezenloos en sprong overeind. Ik was vergeten dat mijn benen nog vast zaten en elkaar en verloor mijn evenwicht. Ik viel op me kont, maar ik was nu wel gelijk klaar wakker. Ik wreef in me ogen en keek naar Lucas. Ik hoorde mijn maag knorren en sloeg beschamend mijn armen erom heen. 'Dus ik sliep tegen jou aan? Wat zou er gebeurd zijn als één van de andere jagers binnen kwam?' vroeg ik zachtjes. Ik wou het weten, maar ik wou ook dat de aandacht niet op mijn geknor was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    Ik grinnikte en stond op, hielp haar overeind. Ik liep naar de koelkast en pakte een stuk vlees voor haar wat ik aan haar gaf, ik ging weer naast haar zitten op de bank, 'Dan was ik dood? Weet ik veel,' zei ik toen. Het was niet zo slim om zo in slaap te vallen, als Jason of JJ binnen was gekomen was ik echt afgemaakt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.