• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Lucas grinnikte en hielp mij overeind. Ik ging weer zitten en even later gaf Lucas mij een stuk vlees. Lucas ging naast me zitten en ik nam een hap. 'Dan was ik dood? Weet ik veel,' zei hij. 'Jij mag niet dood,' zei ik en ik nam nog een hap. 'Vinden ze het niet raar dat jij hier al zo lang zit met mij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    'De rest is allemaal aan het slapen, behalve JJ die is met een één of ander kind buiten aan het praten, lang bruin haar grijs/bruine ogen best knap. ZE beweerd dat ze een jager is,' lachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'De rest is allemaal aan het slapen, behalve JJ die is met een één of ander kind buiten aan het praten, lang bruin haar grijs/bruine ogen best knap. ZE beweerd dat ze een jager is,' lachte hij. Ik keek hem aan, maar ik lachte niet. 'Dat ehm, is Des,' zei ik. 'Zij gebruikt wat sneller geweld dan ik, dus ehm,' zei ik en ik nam nog een hap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    'Ook een meermin?' vroeg ik toen vragend, 'Waarom ruiken we haar geur dan niet,' zei ik toen even verbaasd,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Waarom ruiken we haar geur dan niet,' vroeg hij verbaasd. Ik keek hem aan. 'Kan ik er op vertrouwen dat je het niet tegen de andere jagers verteld?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    'Niet echt, ik bedoel het zijn toch net mijn broers, zou jij dingen voor jou zussen verzwijgen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Niet echt, ik bedoel het zijn toch net mijn broers, zou jij dingen voor jou zussen verzwijgen?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Mijn echte zussen? Die weten nog steeds niet dat ik half vegetariër ben,' zei ik en schudde me hoofd lichtjes. 'Maar aangezien ik je er niet op kan vertrouwen, ga ik het niet vertellen,' zei ik en ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    'Had ik ook gedaan, maar wie weten het dan wel?' vraag ik dan toch benieuwd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Had ik ook gedaan, maar wie weten het dan wel?' vroeg hij. Ik dacht eventjes na. 'Jij, Jade en Des. Ik weet niet zeker of Fee het weet en ik weet ook niet wat Madeline weet,' zei ik tegen hem. 'Mijn ouders weten het ook nog niet,' voegde ik er zachtjes aan toe. Ik bekeek mijn benen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    'Waarom vertel je het hun dan niet gewoon?' vraag ik dan toch, 'Zullen ze het erg vinden?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Zullen ze het erg vinden?' vroeg hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Weet je het dan niet? Mijn ouders hebben de meeste mensen moorden op hun naam en dat dragen ze met trots,' zei ik tegen hem. 'Mijn zusjes zijn net zoals hen. Ik kan niet vertellen dat ik half vegetariër ben,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Ferreira

    Ik keek licht geschrokken, 'Ben je een Velez?' Toch verbaasde ik me dat ik het niet wist, ik had de naam Teske ook nooit gehoord. Misschien omdat niemand had vermoord.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik zag dat hij geschrokken keek. 'Ben je een Velez?' vroeg hij. Ik keek beschamend omlaag. 'Aangenaam, Teske Velez,' zei ik met tegenzin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas Ferreira

    Ik dacht nu na, oke wat the hell moet ik nu doen? Ze keek beschaamd omlaag. Ze had geen moorden gepleegd dus eigenlijk is ze ongevaarlijk. Probeerde ik mezelf te overtuigen. Ik tilde haar hoofd weer omhoog, 'Je hebt zelf toch nog niemand vermoord of tenminste niet zoveer als je ouders.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Lucas tilde mijn hoofd omhoog. Ik keek hem aan. 'Je hebt zelf toch nog niemand vermoord of tenminste niet zoveer als je ouders,' zei hij. 'Een paar,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you