• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    Luke Charles Sanz

    'Ben ik de enige die het voelt, of hangt er nu echt een gespannen sfeer?'
    Ik frons. 'Nee?' Ik glimlach naar haar. Ik leun verder over tafel heen en
    druk een kus op haar lippen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'O, mooi. Ik was al bang dat ik iets fout had gezegd. We waren ineens zo serieus en dat zijn wij normaal nooit,' grinnik ik.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'O, mooi. Ik was al bang dat ik iets fout had gezegd. We waren ineens zo serieus en dat zijn wij normaal nooit,' Ik glimlach dan schet me iets te binnen. 'Neem je nu snel die pil in?' Ik gooi haar het doosje toe.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ja, ja, tijd zat, hoor,' zeg ik. 'ik ben nog niet eens klaar met eten, joh,' lach ik en neem nu net mijn laatste hap. 'Ik ga dat niet hier doen, ik kan het niet als jij kijkt.' Ik sta op en gebruik mijn thee gewoon als het drinken waar ik mijn pil mee kan weg spoelen. Op de gang haal ik er een uit het doosje, leg hem op mijn tong en spoel hem achterover. Als ik terugkom kijk ik Luke bedenkelijk aan. 'Als ik inderdaad zwanger was, heb ik dat kind dan niet zojuist eigenlijk ook vermoord?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Als ik inderdaad zwanger was, heb ik dat kind dan niet zojuist eigenlijk ook vermoord?' Ik frons. 'Misschien.. Ik weet het niet maar wil je het risico nemen zwanger te worden?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nee, maar iemands dood op mijn geweten te hebben lijkt me ook niet prettig,' kaats ik terug. Ik ga terug op de stoel zitten en laat mijn kind op mijn handen rusten. 'We hadden ook zo'n test mee moeten nemen.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Nee, maar iemands dood op mijn geweten te hebben lijkt me ook niet prettig, We hadden ook zo'n test mee moeten nemen.' Ik zucht. 'Ja eigenlijk wel. Wil je straks nog eens terug dan?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nee, ik wil niet terug. Maar het lijkt me wel fijn de zekerheid te hebben dat ik echt niet zwanger ben, dus we hebben niet echt een keuze.' Ik zuchte even. 'Maar, genoeg met dat serieuze gedoe nu!'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:08 ]


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Maar, genoeg met dat serieuze gedoe nu!' Ik schud mijn hoofd maar stem dan toch maar in. 'Goed.' Ik ben klaar met eten en zet mijn spullen in de vaatwasser.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik volg Luke's voorbeeld en zeg vervolgens: 'Kunnen we dan nu eindelijk die filmpjes van Sarah kijken?' vraag ik, ik wil de serieuze sfeer echt wegkrijgen. Ik ben niet zwanger, dus er is helemaal geen rede tot dit gedrag, ik wil het gewoon vergeten.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Kunnen we dan nu eindelijk die filmpjes van Sarah kijken?' Ik knik en neem haar aan mijn hand mee naar de woonkamer. Uit de kast pak ik een dvd. mijn vader had veel viode's op dvd gebrand.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik wacht tot Luke naast me zit en kruip tegen hem aan. Verschillende beelden verschijnen: Sarah op de fiets, Sarah onder de taart op haar verjaardag, Sarah dansend in het rond... 'Wat een schatje,' fluister ik zachtjes en laat mijn hoofd op Luke's schouder laat rusten.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Wat een schatje,' Ik glimlach. 'Ik weet het.' Dan zie je Sarah in haar ijsdans jurkje. Ik lach. 'Oh nu gaat ze haar eerste wedstrijd schaatsten.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Wow,' zeg ik als ze werkelijk schaatst. 'Ze is echt heel goed!' Niet veel later zie je ook het beeld van een blije Sarah met een gigantische lach op haar gezicht, een medaille en een grote beker in haar hand: eerste plaats.
    'En terecht,' lach ik.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'En terecht,' Ik knik. Ik grinnik zacht en voel me rood worden als ik mezelf met Sarah zie. We bouwen de boomhut die in onze achtertuin staat. Ik wil haar op en draai haar rond voor ik samen met haar over de grond rol van het lachen.