• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    Luke Charles Sanz

    Ze zegt herhaaldelijk ja dus besluit ik door te gaan. 'Ik hou van je Kathy.' Probeer ik haar gerust te stellen. Ik voel haar ontspannen en lijd haar een beetje af door haar te kussen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Daar doen we het voor. 'Ik ook van jou.'
    De pijn ebt langzaam weg en eindelijk maakt het plaats voor een prettig gevoel in mijn onderbuik. Ik kreun nog eens zachtjes terwijl ik verderga met Luke kussen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ik ook van jou.' Ik voel haar ontspannen en kreunen. Ik glimlach tegen haar lippen aan en neem een wat sneller tempo aan. Mijn lippen dwalen af naar haar nek en schouder.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Mijn handen laten nu het matras met rust en verplaatsen naar zijn rug. Zachtjes zet ik mijn nagels in het vlees, ik wil hem natuurlijk geen pijn doen. Het gevoel is intussen echt heerlijk en ik sla mijn benen om zijn onderrug, zodat ik hem nog dieper in me voel.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik merk dat ik het goed gedaan heb dus begint het nu pas echt. Terwijl mijn lippen haar lichaam aan raken voer ik het tempo zo hoog mogelijk op terwijl ik een zachte kreun slaak.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Als het tempo versnelt hap ik even naar adem en er vormt een grijns om mijn mond. En hoewel Luke's kreun nog zacht is, is mijn kreun iets harder en mijn ademhaling versnelt.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Haar ademhaling versneld en ze kreunt. Ik volg haar voorbeeld en
    verberg mijn kreun door haar te kussen. Ik laat mijn hand door haar
    haren gaan en bijt zacht in haar nek.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Mijn gekreun wordt gedempt door Luke's lippen, maar zodra hij in mijn nek bijt en mijn lippen loslaat, kreun ik toch nog een keer. 'O, Luke,' weet ik uit te brengen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'O, Luke,' Kreunt ze. Het wind me nog erger op haar benen klemmen rond
    mijn middel. Ik verstrengel onze vingers en voel mijn hoogtepunt dichterbij
    komen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Mijn hele lichaam vult zich met een warm gevoel en ik weet dat ik betekent, ik heb bijna mijn hoogtepunt bereikt. Mijn kreunen komen steeds iets sneller achter elkaar en ik zie aan Luke's uitdrukking dat ook hij bijna zover is.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Haar gezicht is een beetje rood en haar kreunen vallen nu dicht achter elkaar. Ik voel mijn hoogtepunt komen en kom kreunend klaar. Ik ga nog
    door tot ik merk dat ook Katherine zover is.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Vooral het kreunen van Luke tilt mij over mijn hoogtepunt heen. Ik sla zowel mijn armen als mijn benen iets steviger om hem heen en kom dan ook kreunend klaar. Meteen erna voel ik mijn lichaam zich helemaal ontspannen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik trek haar hijgend op en en laat haar hoofd op mijn borstkas rusten. Tussen het hijgen door druk ik kusjes op haar kruin en streel door haar haren en over haar rug heen. 'Ik hou van je.' Weet ik er nog net uit te brengen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik ook van jou, bedankt,' glimlach ik hijgend en laat me even slap tegen zijn borstkas hangen. Ik ben uitgeput, maar het was het zeker waard.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik laat mijn hoofd tegen dat van haar leunen en voel mijn ogen langzaam dicht zakken maar wil wakker blijven. Ik was moe, misschien van de inspanning of de spanning ernaast. Ik speel een beetje met een plukje van haar haren en sluit dan toch maar mijn ogen.