• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [Wtf.. Ik heb mijn eigen reactie gequote ipv aangepast.:'D]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Wanneer ik merk dat Luke ook wakker is, besluit ik toch maar om niet opnieuw in slaap te vallen. Ik laat mijn handen over zijn armen glijden en laat ze op zijn handen rusten. 'Goodmorning sunshine,' fluister ik met een vermoeide stem.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik glimlach naar haar en verstrengel onze vingers. 'Hello my love.'
    Geweldig ze kan weer lachen. Ik klinkt net als gister hees en wat schor
    tot ochtend stem.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Jouw ochtend stem is zo sexy,' grinnik ik. Ik draai me in zijn armen om zodat ik hem aan kan kijken en wrijf door mijn ogen. 'Net als jouw ochtendkoppie.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Jij bent leuker. '
    Ik dus haar wang en trek haar nog wat dichter tegen me aan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Daar zijn de meningen dus over verdeeld.' Ik sla een hand voor mijn mond en gaap. 'Sorry,' grinnik ik. Ik hebben vast geslapen, dat ik Luke's ouders niet eens heb horen thuiskomen. Zijn ze eigenlijk wel thuis?
    'Wat wil je vandaag gaan doen?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik haalt mijn schouders op. 'Geen idee, ik zou je nog die
    videos van Sarah laten zien en we moeten die pil
    Voor je halen. '

    [ Wahahaa ik ook niet denk dat hij wakker werd ofzo...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ @IHeartMusic, ik denk dat je JayRy het beste een gb kunt sturen, dan leest ze het vast sneller.:3 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ohja, die pil,' mompel ik. Ik schud mijn hoofd en lach naar Luke. 'Zou ik me misschien eerst mogen opfrissen onder de douche?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Zou ik me misschien eerst mogen opfrissen onder de douche?' Ik knik naar
    haar en wijs naar de badkamer die aan mijn kamer grenst.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Merci!' ik geef Luke een kusje en kruip uit bed, snel pak ik mijn spullen en loop op mijn tenen -wie weet of er nog mensen slapen- naar de badkamer.
    'Ik zal heel snel zijn,' grijns ik.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ik zal heel snel zijn,' Ik knik goedkeurend en zak weer
    onderuit verder onder de dekens. Ik haal een hand door mijn haar en
    gaap nog even voor ik mijn telefoon pak.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    De warme stralen zijn verfrissend, maar toch ga ik er snel weer onderuit. Ik vind het niet zo netjes lang onder de douche te staan bij iemand anders. Ik droog mijn haren zo goed mogelijk af en trek schoon ondergoed en schone kleren aan. Het shirt van Luke wat ik aanhad vouw ik op en met handdoekdroge haren loop ik terug de kamer in. 'Wat wil je dat ik met je shirt doe?'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Katherine komt terug. 'Wat wil je dat ik met je shirt doe?' Ik haal
    mijn schouders op.. 'Je mag er vaker in slapen als je dat wilt?' Ik
    sta op en loop naar mijn kast om naast mijn boxer nog iets aan te trekken.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Graag!' grinnik ik en leg het daarom bovenop de rest van mijn spullen, dan kan ik er gemakkelijk bij de volgende keer.
    'Zullen we dadelijk eerst de filmpjes van Sarah kijken? Die pil kan later ook nog, dat moet binnen 72 uur, dus zo'n beetje anderhalve dag nog,' stel ik voor.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Zullen we dadelijk eerst de filmpjes van Sarah kijken? Die pil kan later ook nog, dat moet binnen 72 uur, dus zo'n beetje anderhalve dag nog,' Ik schud mijn hoofd. 'Nee laten we die pil nu gelijk maar halen je weet nooit.' Ik trek een jeans en een gestreept shirt aan.