• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    Luke Charles Sanz

    Ze bijt in mijn oorlel en ik grijns. 'Is mijn sexy blauwe lichaam nog niet genoeg dan?' Grap ik en laat mijn vingers over haar lichaam gaan terwijl ik
    haar in de ogen kijk.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Daar heb jij een heel goed punt,' grinnik ik en met mijn vinger volg ik de omtrek van de grote blauwe plek op zijn zij. De blauwe plekken herinneren me eraan dat ik voorzichtig moet doen, ik wil hem natuurlijk geen pijn doen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 15:42 ]


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Haar vinger volgt de omtrek van de blauweplek op mijn zij. Ik adem diep in
    en uit. Ze wond me enorm op. 'Het doet bijna geen pijn meer hoor.' Fluister
    ik en neem haar vrije hand vast.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Met grote ogen kijk ik hem aan. 'Kun jij soms gedachten lezen?' vraag ik verbaasd en lach even. 'Maar heel handig om te weten,' vervolg ik dan met een grijns.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee maar je gezicht spreekt boekdelen.'
    Ik knipoog naar haar en druk dan voor de zoveelste keer mijn lippen
    vurig op die van haar.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik lach even en beantwoordt de kus gewillig. Mijn handen glijden van zijn zij naar zijn rug en ik volg de lijnen van zijn spieren.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Elke keer als onze lippen elkaar raken word mijn hoofd prettig leeg
    en lijk ik nergens anders aan te kunnen denken. Ze maakte me warm van binnen
    en niet alleen omdat ze er nu extreem sexy uit zag.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik schrok toen er plotseling een onweer knal klonk en keek daarna Luke grijnzend aan. Het had nu wel iets, dat onweer, daarbij zorgde het er ook voor dat mijn hart nog sneller bonsde dan dat het al deed.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik veer net als Katherine op bij het horen van de donder. 'Jezus..' Mompel
    ik nog een beetje geschrokken en zie hoe het achter mijn godijn oplicht.
    Ik had een zolder kamer waardoor de flitsen nog dichterbij leken.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ben je bang voor onweer?' grijns ik. Ik normaal gesproken wel, maar zo met Luke ben ik niet bang. Alsof ik alles aan kan. Ik lach even in mezelf, ik wel joh, niet dus. Vervolgens richt ik mijn blik weer op Luke en strijk met mijn hand over zijn wang.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ben je bang voor onweer?' Ik grijns naar haar en schud mijn hoofd.
    'Nee vroeger wel toen ik klein was maar nu niet meer.' Ik kijk haar aan,
    'Ben jij bang?' Haar vingers strelen mijn wang en ik bijt speels in haar
    vinger.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ja,' zeg ik eerlijk. Als Luke mijn vinger loslaat streel ik ermee over zijn lippen.
    'Maar ergens is dat nu wel...Fijn. Geeft me weer een prima excuus om dicht bij jou te zijn.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik grinnik. 'Maar ergens is dat nu wel...Fijn. Geeft me weer een prima excuus om dicht bij jou te zijn.' Ik neem haar handen in die van mij en trek haar boven op me. Ik lig nu op mijn rug en lach.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik grinnik, druk een kusje op zijn onderlip en een klein likje in zijn hals. Dan kijk ik Luke grijnzend aan. 'Blijven we hier ronddraaien of...' ik wiebel met wenkbrauwen en bijt op mijn onderlip.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Blijven we hier ronddraaien of...' Ze wiebelt met haar wenkbrauwen en
    bijt op haar onderlip. Ik grinnik. 'Of wat? Heb je een voorstel?' Ik
    kijk haar uitdagend aan en kus haar nog eens.