• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik heb er meerdere,' grijns ik en ik houd mijn hoofd een tikkeltje scheef. 'Deze broeken bijvoorbeeld, ze zitten alleen maar in de weg.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Deze broeken bijvoorbeeld, ze zitten alleen maar in de weg.' Ik lach.
    'Ohh ja daar ben ik het inderdaad mee eens.' Ik peuter een beetje aan het
    knoopje van haar broek en lach tegen haar lippen aan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik peuter ook met het knoopje van zijn broek en geef hem de kans zijn broek uit te trekken, als dat is gelukt is kruip ik nog even verder van hem af en trek zijn broek uit. Ik grijns en laat mijn armen via zijn benen naar zijn heupen naar zijn buik over zijn borst glijden en sla ze daarna om zijn nek. Ik zoen hem opnieuw en samen liggen we weer op het bed. Zijn warme lichaam onder het mijne is echt het beste gevoel ooit.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ze trekt haar eigen broek uit en grijns dan voor ze me kust. Ze zit nu op me
    en ik laat mijn handen over haar rug tot haar been glijden. Dan ga ik iets
    anders zitten zodat ook ik mijn jeans uit kan doen.

    [Mhihi, ik had juist geschreven dat ze elkaars broeken uittrokken :3]


    everything, in time

    [FAIL negeer dat xD]

    [ NO! N'awh, oké dan :3]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Onze lichamen zijn bijna helemaal helemaal verstrengeld, onze armen om elkaar en zelfs onze benen: zijn been, mijn been, zijn been, mijn been. Opnieuw zoen ik Luke en deze zoen wordt steeds vuriger en vuriger, waar ik enorm opgewonden van raak.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Tijdens de kus heb ik mijn ogen gesloten en laat mijn handen over haar
    lichaam gaan en bijt op haar onderlip. Ik voel dat ik opgewonden raak
    en kijk haar even aan. 'Je bent leuk.' Fluister ik hees.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik voel letterlijk hoe Luke opgewonden raakt en kan het niet laten even te grijnzen.
    'Je bent leuk,' fluistert hij met een hese stem, ook dat toont aan dat hij opgewonden is. Nou, hij is zeker niet de enige.
    'En geil,' grijns ik. Om heel eerlijk te zijn herken ik mezelf zo niet eens terug. Kijk, Luke, denk ik, dat is nu wat jij bij me losmaakt!


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'En geil,' Ze grijns. Ik lach terug. 'Behoorlijk ja.' Ik schuur een
    beetje tegen haar aan en stoor me niet eens meer aan het weer
    buiten. Mijn ouders zullen wel lang weg blijven.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Jouw schuld,' grijns ik nog steeds. Ik kus hem zachtjes op zijn lippen en baan me zo een weg van kusjes naar beneden. Boven de rand van zijn boxer plaats ik nog één kusje en dan hou ik op. Zonder echt mijn hoofd op te tillen kijk ik hem verlangend aan.


    everything, in time

    [Was even eten :D]

    Luke Charles Sanz

    Ze plaatst wat kusjes en eindicht bij de rand van mijn boxer. Ik kreun
    zachtjes en kijk haar terug. Beide kijken we verlangend en ik lach naar
    haar. Dan klinkt er weer een donderslag en ik grinnik.

    [ Ja dat dacht ik al, hehe, mijn moeder is pas laat thuis en God, ik sterf van de honger :W Was je eten lekker?:3 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Goed, deze keer schrik ik wel van die donderslag. Ik hoor Luke grinniken en schudt lachend mijn hoofd. Back to business. Ik grijns kort, kras nog één keer met mijn nagels zacht boven de rand en trek voorzichtig zijn boxer naar beneden. Omdat ik er, om de een of andere reden, niet naar durf te kijken, druk ik snel mijn lippen weer op die van Luke. Het gevoel op dat moment is dubbel, aan de ene kant is deze situatie natuurlijk spannend, terwijl het aan de andere kant ook best beangstigend is.


    everything, in time

    [ En nu ga ik eten btw :3 ]


    everything, in time

    [Awhh sterkte lieverd! Ja was wel lekker hoor ;) ]

    Luke Charles Sanz

    Ze zet ik denk als wraak haar nagels in mijn huid om vervolgens mijn
    boxer uit te trekken. Ze plaatst haar lippen opnieuw op die van mij en
    ik breng mijn handen naar haar slipje. 'W-weet je zeker?'