• Alles gaat vandaag mis. Ik heb twee onvoldoendes vandaag terug gekregen, mijn hoofd doet ongelofelijk pijn en ik ben zo ontzettend moe dat ik het liefst nu naar huis was gegaan, maar ik moet nog tot kwart over vier op school blijven.
    Tot overmaat van ramp doet mijn crush ook nogal weird tegen mij en ik snap er gewoon helemaal niks meer van.

    Bah bah bah. :C

    Hoe verloopt jullie dag?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slecht, ook twee onvoldoende´s & mijn hoofd doet vreemd. Viel bij wiskunde bijna in slaap


    Physics is awesome

    Goed (: Ik heb maar tot kwart over 12 les gehad .. en ben toen opgehaald door mijn paps. Gelukkig, want op Schiphol was het een chaos.


    To infinity and beyond •

    Zo was mijn donderdag dus ook, i know how you feel D:


    SLOAN.

    Ik ben vooral héél blij dat de sneeuw eindelijk weg is. Zo kan ik vanavond toch nog naar de zang- en gitaarles. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm, wel redelijk... Niet goed, maar ook niet slecht...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb een chille dag (A) Maar wel rot voor jou :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Goed, ik heb vrij. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Best goed. Langste gesprek ooit gehad met mijn crush, aangenomen in de leerlingenraad...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nawwww arme jij! <3
    Ik had ook een rotdag, 6uur lang gymen. Ik ben echt geen watje, maar voel nu geen enkele spier meer. En dan moet ik ook nog 93 bladzijdes van economie leren. En dat is een groot probleem als je een uitsteller bent! (nerd)

    My day's fine, was om 14:05 al uit. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Kut ._.
    En zo voel ik me ook (cat) Gaat bij mij gelukkig vanzelf over


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat rot voor je ):
    Ik had best een fijne dag vandaag, gelukkig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uh, vermoeid.
    Onvoldoendes kun je herkansen, of gaat dat bij jou niet op?


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij zijn er 3 docenten ziek.

    Ik kan niet zeggen dat mijn dag verschrikkelijk is, maar ik heb het toch wel al eens beter meegemaakt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.